Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

Μάνος Λοΐζος - Γιάννης Νεγρεπόντης - Το ακορντεόν και, Δεν θα περάσει ο ΦΑΣΙΣΜΌΣ! ...

Αφιερωμένο εξαιρετικά σ' αυτούς τους Έλληνες... 
που λερώσανε τα χέρια τους με τη ψήφο τους, 
στην εγκληματική οργάνωση της Χρυσής  Αυγής! .... 
(Πρωτόδικη Απόφαση Δικαστηρίου) 
Άραγε μετάνιωσαν ή είναι αμετανόητοι...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

...Τ’ αρχινισμένο σύνθημα πάντα μου μένει
όποτε ακούω από τότε ακορντεόν
Κι έχει σα στάμπα τη ζωή μου σημαδέψει
Δεν θα περά-, δεν θα περάσει ο φασισμός!...
----------------------------------------------------


Το ακορντεόν

Λοΐζος Μάνος

 

Μουσική/Στίχοι: Λοΐζος Μάνος/Νεγρεπόντης Γιάννης


D ματζόρε (*)
Στις: 21-06-1998
 (3.3, με 193 ψήφους)
 
D G
Στη γειτονιά μου την παλιά είχα ένα φίλο
G D A D
που ήξερε και έπαιζε τ’ ακορντεόν
Όταν τραγούδαγε, φτυστός ήταν ο ήλιος
φωτιές στα χέρια του άναβε τ’ ακορντεόν
 
Μα ένα βράδυ σκοτεινό σαν όλα τ’ άλλα
κράταγε τσίλιες παίζοντας ακορντεόν
Γερμανικά καμιόνια στάθηκαν στη μάντρα
και μια ριπή σταμάτησε τ’ ακορντεόν
 
Τ’ αρχινισμένο σύνθημα πάντα μου μένει
όποτε ακούω από τότε ακορντεόν
Κι έχει σα στάμπα τη ζωή μου σημαδέψει | 2x
Δεν θα περά-, δεν θα περάσει ο φασισμός | 2x
video


Δεν υπάρχουν σχόλια: