Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

Οι μοιραίες(!) αναρτήσεις μου που υπέβαλλε την 4η μήνυση εις βάρος μου ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος ..

Άλλες 5 μηνύσεις - σύνολο 9 - όπως σας έχω ενημερώσει έχουν υποβληθεί από ανθρώπους του στενού περιβάλλοντός του! - άλλωστε, τους έχω αναφέρει πολλές φορές...

Στην πρώτη ανάρτησή μου με φωτορεπορτάζ θέτω  το ερώτημα τι είναι αυτό που δείχνουν οι εικόνες;;


Αυτό και μόνο έγινε η αιτία να επακολουθήσουν και οι άλλες αναρτήσεις μου  μετά από  προσβλητική απάντηση του κ. δήμαρχου εις βάρος μου  στο blog ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ που τον προβάλλει και όχι στο δικό μου, που έπρεπε να στείλει την απάντησή του, όπως η δεοντολογία επιβάλλει! Κι’ αυτό γίνεται για πολλοστή φορά.

Οι κατηγορίες που μου προσδίδει ο κ. δήμαρχος στη μήνυσή του, είναι -> συκοφαντική δυσφήμιση και διασπορά ψευδών ειδήσεων. Πολύ βαριές κατηγορίες αν τις αποδεχθεί ο κ. Εισαγγελέας και το Δικαστήριο.

Για να μη σας κουράζω με αυτό το μπαράζ των μηνύσεων εις βάρος μου για το λόγο ότι εθελοντικά σας ενημερώνω 23 χρόνια, τουλάχιστον, διαβάστε προσεκτικά τις αναρτήσεις μου  και τα συμπεράσματα δικά σας! Με ενδιαφέρουν πάρα πολύ …

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογράφος  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ 

-> κάντε κλικ πάνω στους τίτλους να ανοίξουν τα θέματα...



29 Νοεμβρίου 2021 - > Εικόνες «απείρου κάλλους» στον κάμπο της Κοιλάδας Δήμου Ερμιονίδας!..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021 - > Δήμαρχε Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλε

- κοίταξέ με καλά, έχουμε το ίδιο ηθικό ανάστημα;;; ...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια: