Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022

ΕΥΧΕΣ για την ονομαστική μου γιορτή μου -> από τον Υποψήφιο Δήμαρχο Ερμιονιδας Γιάννη Μαργέτα

 Γιάννης ΜαργέταςΣταμάτης Δαμαλίτης

Χρόνια πολλά, με υγεία, δύναμη, ασυμβίβαστο πνεύμα
και αστείρευτη δημιουργικότητα!!

1 σχόλιο

  • Σταμάτης Δαμαλίτης

    ·     Υποψήφιε Δήμαρχε Ερμιονίδας Γιάννη Μαργέτα, οι ιδιαίτερες ευχές σας για την ονομαστική μου γιορτή μου δημιουργούν ΕΛΠΙΔΑ για ένα μεγαλύτερο δημοσιογραφικό ΒΗΜΑ στο αύριο και μια Ερμιονίδα όπως της αξίζει, στο πανελλήνιο και έξω από αυτό… 

    ·         -> Αντεύχομαι ΥΓΕΙΑ και να ευοδωθούν οι προσδοκίες σας και ως Υπηρέτης των Κοινών μας Υποθέσεων…

  • =======================================================================================================================================================================

  • Ζωγραφική της αείμνηστης Ανθούλας Λαζαρίδου - Δουρούκου
    -> στη γιορτή  μου - 8 Νοεμβρίου 2018
    -> μου χάρισε αυτή τη ζωγραφική (εκτός των άλλων) λέγοντας μου,
    αυτό είναι για σένα, 
    να σου θυμίζει τα ταξίδια σου στη θάλασσα....

    ->Άλλωστε, μοιραίο ή μη, η ζωή μου ήταν και είναι ένα ταξίδι (!)
    μέσα στη θάλασσα και έξω από αυτή, συλλογίζομαι σ
    υχνά ...
    STAM.DAM.D.


Δεν υπάρχουν σχόλια: