Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 23 Απριλίου 2023

Αλιεύματα με διαλόγους στο facebook και αυτό είναι το λιγότερο ...

 

 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Οι φίλοι σας
Φίλοι


Η "κυρία" Αργυρώ Καπερώνη Κέντρο Υγείας Κρανιδίου - όπως δηλώνει στη σελίδα της στο facebook, διαβάζει ανελλιπώς τις αναρτήσεις μου και μετά αρχίζει με μηνύματα να με υβρίζει και να με προσβάλλει...
Ποιος γνωρίζει αυτή την "κυρία" να μου δώσει κάποιες συστάσεις για το ποιόν του χαρακτήρα της και του μυαλού της;;; ....
Αργυρω Καπερωνη
0+
18 Μαρ 2023, 6:46 π.μ.
H Αργυρω απάντησε στην ιστορία σας
Βλήμα !!!!!!!!!
Σαβ 10:48 μ.μ.
H Αργυρω απάντησε στην ιστορία σας
Κύριε Δαμαλιτη σταματήστε τοις βλακώδης ανάρτησης και τρέξτε για αιμοκάθαρση μήπως και ζήσετε λίγα χρόνια ακόμα!!!!!!

Enter
3:50 μ.μ.
Στείλατε
Εσείς να σταματήσετε τις βλακώδεις αναγνώσεις σας που κάνετε κάθε μέρα στις σελιδες μου και σας βλέπω!! Αφού είναι βλακώδεις γιατί με διαβάζετε καθημερινώς;;;; Έχετε πρόβλημα κυρά μου και αυτό δεν μπορω να σας το λύσω εγώ ... ΝΤΡΟΠΗ σας... >>>>

Enter
Μήνυμα στους Αργυρω Καπερωνη
.
Όλες οι αντιδράσεις:
Εσείς, Thomais Mavromichali, Δημήτρης Σακελλαρόπουλος και 6 ακόμη

Σχόλια

  • Anastasia Georga
    Κυρία μου η κακία σας ξεπερνά κάθε όριο
    Ξερνατε χολή και βατράχια
    Δεν ντρέπεστε μην σέβεστε έστω και στο ελάχιστο την ασθένεια του κυρίου Δαμαλιτη, αλλά τουναντίον να τη χρησιμοποιείται σαν ύβρη;
    Ντρέπομαι αφάνταστα για σας και σας λυπάμαι
    Ξεφτυλιζετε το γυναικείο φύλο
    Αισχος...

  • Kostas Tsirtsikos
    Δεν θα είναι περήφανη... Μήπως τήν έχεις θίξει κάπου

    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Kostas Tsirtsikos Την "κυρία" ούτε καν τη γνωρίζω.... Όμως, έχω θίξει κατά τη γνώμη της , με την κριτική μου τον αγαπημένο της δήμαρχο! Φαίνεται, πως δεν ξέρει"η κυρία" πως οι πολιτες είναι υποχρεωμενοι να ασκούν κριτική σε οποιοδήποτε αιρετό που ασκεί εξουσία και διαχειρίζεται κοινές υποθέσεις, την κοινή μας περιουσία, το δημοτικό χρήμα και αλλά πολλά. Και αντί μου λένε ευχαριστώ, που εγώ μπορώ να το κανω αυτό (μεσα σε πολλά άλλα της 24χρονης εθελοντικής δημοσιογραφίας μου ) μου κάνουν και τέτοιες ανοίκειες προσβλητικές επιθέσεις στο προσώπο μου ... ΥΓ. Αυτή η απάντηση αφορά και τον κ. Δ. Σακελλαρόπουλο στο πιο πάνω σχόλιό του ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: