Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

…πήραμε τη ζωής μας, λάθος! κι' αλλάξαμε ζωή…

ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ  20 Σεπτεμβρίου 1971 έφυγε από τη ζωή μας 
ο νομπελίστας ποιητής Γιώργος Σεφέρης




Έλληνας ποιητής, δοκιμιογράφος, μεταφραστής και διπλωμάτης. Από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές, τιμήθηκε με βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1963. Γραμματολογικά ανήκει στη «Γενιά του '30».
Ο Γεώργιος Σεφεριάδης, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, γεννήθηκε στις 29 Φεβρουαρίου του 1900 στη Σμύρνη. Ήταν το μεγαλύτερο παιδί του Στυλιανού Σεφεριάδη (1873-1951) - δικηγόρου, σημαντικού κοινωνικού παράγοντα της Σμύρνης και ανθρώπου με λογοτεχνικές ανησυχίες - και της Δέσποινας Τενεκίδη με καταγωγή από τη Νάξο. Το ζευγάρι είχε άλλα δυο παιδιά, τον Άγγελο (1905-1950) και την Ιωάννα (1902-2000), σύζυγο του φιλόσοφου και πολιτικού Κωνσταντίνου Τσάτσου.
Ο Σεφέρης ξεκίνησε τις εγκύκλιες σπουδές του το 1906 στη Σμύρνη και τις ολοκλήρωσε το 1918 στην Αθήνα, όπου είχε εγκατασταθεί η οικογένειά του από το 1914. Στη συνέχεια γράφτηκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Σορβόνης, από την οποία αποφοίτησε με διδακτορικό το 1924. Τα χρόνια παραμονής του στο Παρίσι ήταν καθοριστικά για τη διαμόρφωση της ποιητικής του φυσιογνωμίας. Ήταν η εποχή που το κίνημα του μοντερνισμού βρισκόταν στην ακμή του.
Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα διορίστηκε υπάλληλος του Υπουργείου Εξωτερικών (1926), αρχίζοντας έτσι μια λαμπρή καριέρα στο διπλωματικό σώμα, που κορυφώθηκε το 1957, με την τοποθέτησή του ως πρεσβευτή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία. Παρέμεινε στο Λονδίνο έως το 1962, οπότε και συνταξιοδοτήθηκε. Στις 10 Απριλίου του 1941, μία ημέρα μετά την κατάληψη της Θεσσαλονίκης από τους Γερμανούς, είχε νυμφευτεί στην Πλάκα τη Μαρώ Ζάννου, με την οποία δεν απέκτησε παιδιά.



Στα ελληνικά γράμματα ο Γιώργος Σεφέρης εμφανίστηκε το 1931, με την ποιητική συλλογή "Στροφή", η οποία από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας της προκάλεσε το ενδιαφέρον της λογοτεχνικής κοινότητας της Αθήνας, με θετικές και αρνητικές αντιδράσεις. Οι θαυμαστές του -Γιώργος Θεοτοκάς, Γιώργος Κατσίμπαλης και Ανδρέας Καραντώνης- υποστήριξαν ότι η "Στροφή" εγκαινιάζει μια καινούργια εποχή για την ελληνική ποίηση, ενώ οι επικριτές του, όπως ο Άλκης Θρύλος και ο Τάκης Παπατσώνης, ισχυρίστηκαν ότι η ποίηση του Σεφέρη είναι σκοτεινή και εγκεφαλική, χωρίς πραγματικό συναίσθημα. Με την πάροδο του χρόνου, η "Στροφή" απέκτησε τεράστιο συμβολικό βάρος, επειδή θεωρήθηκε από την κριτική ότι έστρεψε την ελληνική ποίηση από την παραδοσιακή στη μοντέρνα γραφή. Ο Μοντερνισμός του Σεφέρη, παρατηρεί ο Γιώργος Θεοτοκάς, υπήρξε «ένας μοντερνισμός τολμηρός, αλλά που κρατούσε το νήμα της παράδοσης, με αίσθημα ευθύνης και με σεβασμό για τη γλώσσα».

Ο θόρυβος που δημιουργήθηκε, αλλά και το ειδικό βάρος των Κατσίμπαλη και Καραντώνη στα λογοτεχνικά πράγματα, τον βοήθησε να επιβληθεί ως ένας πολλά υποσχόμενος νέος ποιητής. Η καθιέρωση του Σεφέρη ως μείζονος ποιητή έγινε το 1935, με την ποιητική συλλογή Μυθιστόρημα. Σ’ αυτό το έργο βλέπουμε πλήρως διαμορφωμένα τα σύμβολα που συνθέτουν την ποιητική μυθολογία του Σεφέρη: το «ταξίδι», οι «πέτρες», τα «μάρμαρα», τα «αγάλματα», η «θάλασσα», ο «Οδυσσέας» κ.ά.
Εκτός από το πλούσιο ποιητικό έργο του, ο Σεφέρης διακρίθηκε και στον δοκιμιακό λόγο, με μία σειρά ρηξικέλευθων κριτικών δοκιμίων, στα οποία τόνισε τη σημασία της ελληνικής παράδοσης και ανέδειξε το έργο περιθωριακών μορφών της, όπως του Γιάννη Μακρυγιάννη και του Θεόφιλου. Το μεταφραστικό του έργο είναι μικρό σε ποσότητα, αλλά σημαντικό. Μετέφρασε δύο έργα του αμερικανού ποιητή Τ.Σ. Έλιοτ (Έρημη Χώρα και Φονικό στην Εκκλησιά), ενώ μετέφερε στη νέα ελληνική δύο έργα της Βίβλου (Άσμα Ασμάτων και Αποκάλυψη του Ιωάννη). Ο Τ.Σ. Έλιοτ, ηγετική φυσιογνωμία της μοντερνιστικής ποίησης του 20ου αιώνα, ήταν ο ποιητής που τον επηρέασε όσο κανένας άλλος.


Από τη δεκαετία του '50 το έργο του Σεφέρη μεταφράστηκε και εκτιμήθηκε στο εξωτερικό. Συνεπεία αυτού ήταν η βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας τον Δεκέμβριο του 1963, «για το υπέροχο λυρικό ύφος του, που είναι εμπνευσμένο από ένα βαθύ αίσθημα για το ελληνικό πολιτιστικό ιδεώδες», όπως αναφέρεται στο σκεπτικό της Σουηδικής Ακαδημίας.

Κατά τη διάρκεια της επτάχρονης δικτατορίας, έσπασε τη σιωπή του στις 28 Μαρτίου του 1969 και στηλίτευσε τη χούντα με την περίφημη δήλωσή του στο ραδιόφωνο του BBC. «Είναι μια κατάσταση υποχρεωτικής νάρκης, όπου όσες πνευματικές αξίες κατορθώσαμε να κρατήσουμε ζωντανές, με πόνους και με κόπους, πάνε κι αυτές να καταποντισθούν μέσα στα ελώδη στεκάμενα νερά» τόνισε μεταξύ άλλων.
Στις αρχές Αυγούστου του 1971 ο Γιώργος Σεφέρης εισάγεται στον Ευαγγελισμό και εγχειρίζεται στον δωδεκαδάκτυλο. Θα πεθάνει από μετεγχειρητικές επιπλοκές τα ξημερώματα της 20ης Σεπτεμβρίου του 1971. Η κηδεία του, δύο ημέρες αργότερα, θα είναι πάνδημη και θα λάβει αντιδικτατορικό χαρακτήρα. Στη νεκρώσιμη πομπή προς το Α' Νεκροταφείο, μπροστά στην Πύλη του Αδριανού, το πλήθος σταματά την κυκλοφορία και αρχίζει να τραγουδά το απαγορευμένο τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη σε στίχους Σεφέρη Άρνηση (Στο περιγιάλι το κρυφό, όπως είναι πιο γνωστό). Στις 23 Σεπτεμβρίου, δημοσιεύεται στην εφημερίδα Το Βήμα, το τελευταίο ποίημα του Γιώργου Σεφέρη Επί Ασπαλάθων, που έγραψε στις 31 Μαρτίου 1971 και αποτελεί μία ακόμη καταγγελία κατά της δικτατορίας.
Αρκετοί συνθέτες έχουν ενσκήψει στο έργο του Σεφέρη και μελοποιήσει ποιήματά του, όπως οι Μίκης Θεοδωράκης, Νίκος Μαμαγκάκης, Μίλτος Πασχαλίδης, Αδελφοί Κατσιμίχα, Ηλίας Ανδριόπουλος, Δήμος Μούτσης, Αργύρης Μπακιρτζής, Δημήτρης Αγραφιώτης, Θεόδωρος Αντωνίου, Λεωνίδας Ζώρας, Θεόδωρος Καρυωτάκης, Περικλής Κούκος, Γιώργος Κουρουπός, Γεώργιος Πονηρίδης, Θάνος Μικρούτσικος και Τζον Τάβενερ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το ποίημα του Σεφέρη που ερμήνευσε ο Μπιθικώτσης και η παρεξήγηση για μία άνω τελεία!...
Η περιπέτεια με το σημείο στίξης σ' ένα τραγούδι 
που γνώρισε τεράστια επιτυχία
«Με τι καρδιά, με τι πνοή, τι πόθους και τι πάθος πήραμε τη ζωή μας· λάθος! κι αλλάξαμε ζωή» γράφει ο Γιώργος Σεφέρης. Στην τρίτη στροφή του ποιήματος, πριν την λέξη «λάθος» υπάρχει μία άνω τελεία και σε εκείνο το σημείο, κατά την ανάγνωση του ποιήματος, επιβάλλεται να κάνουμε μία μικρή παύση. Η παράλειψη της άνω τελείας με αποτέλεσμα να ακούγονται όλες οι λέξεις μαζί αλλάζει εντελώς το νόημα στο ποίημα κάτι που συνέβη κατά την μελοποίηση του συγκεκριμένου ποιήματος. Ο Γιώργος Σεφέρης είχε τονίσει στον Θεοδωράκη να προσέξει την άνω τελεία και να μην γίνει λάθος γιατί το νόημα αλλάζει, όμως στην ηχογράφηση με τον Μπιθικώτση το… λάθος έγινε.
Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης παρέλειψε στην ηχογράφηση την άνω τελεία, ο Θεοδωράκης ίσως δεν επέμεινε ιδιαίτερα κι έτσι ο τρίτος στίχος έγινε «πήραμε τη ζωή μας λάθος κι αλλάξαμε ζωή» με την επική φωνή του Μπιθικώτση να μοιάζει λες και μας ζητάει, να πάρουμε τελικά τη ζωή μας λάθος, γιατί αυτή είναι και η ομορφιά, να κάνουμε λάθη και να μην μας νοιάζει τίποτε.


Ο ίδιος ο Θεοδωράκης γράφει αναφερόμενος στον δίσκο του «Επιφάνια» και στις περιπέτειες με την άνω τελεία:
Για όλο το άρθρο >>>https://www.newsbeast.g
WEEKEND0:1

21/07/2

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Μάνος Χατζιδάκης ένας προφήτης 20 χρόνια μετά το θάνατό του για ό,τι βιώνουμε σαν λαός στις μέρες μας - «Ο νεοναζισμός δεν είναι οι άλλοι» ....


[...] «Ο νεοναζισμός, ο φασισμός, ο ρατσισμός και κάθε αντικοινωνικό και αντιανθρώπινο φαινόμενο συμπεριφοράς δεν προέρχεται από ιδεολογία, δεν περιέχει ιδεολογία, δεν συνθέτει ιδεολογία. Είναι η μεγεθυμένη έκφραση-εκδήλωση του κτήνους που περιέχουμε μέσα μας χωρίς εμπόδιο στην ανάπτυξή του, όταν κοινωνικές ή πολιτικές συγκυρίες συντελούν, βοηθούν, ενισχύουν τη βάρβαρη και αντιανθρώπινη παρουσία του. Η μόνη αντιβίωση για την καταπολέμηση του κτήνους που περιέχουμε είναι η Παιδεία.....

-

Ο Μάνος Χατζιδάκις εκτός από μεγάλος συνθέτης υπήρξε και ένα σπουδαίος διανοητής που είχε μια μοναδική ικανότητα να αποκρυπτογραφεί με ευαισθησία την πραγματικότητα.


Κυρίως όμως διαθέτοντας μια εκπληκτική συναισθηματική ευφυΐα προέβλεψε τις συνέπειες που θα είχε στην ελληνική κοινωνία ο σταδιακός απο-πολιτισμός της, η κυνικότητα της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας και κυρίως η συνθηκολόγηση της κοινωνίας που συναίνεσε στην κατεδάφιση του αξιακού της συστήματος. Ο Μάνος Χατζιδάκις δεν δίστασε να συγκρουστεί δημόσια με τον κάθε είδους λαϊκισμό, είτε της Δεξιάς είτε της Αριστεράς, ενώ για τις απόψεις του δέχτηκε λυσσώδεις επιθέσεις από όλους αυτούς που συμμετείχαν στο μεταπολιτευτικό ηθικό, αισθητικό και οικονομικό πλιάτσικο της χώρας.
Τον Φεβρουάριο του 1993, λίγους μήνες πριν τον θάνατό του, ο Χατζιδάκις δημοσίευσε στην Ελευθεροτυπία ένα προφητικό κείμενο με τίτλο «Ο νεοναζισμός δεν είναι οι άλλοι» όπου με μοναδική διαύγεια προέβλεψε την έλευση του νεοναζισμού και της Χρυσής Αυγής και τους λόγους που θα μας οδηγούσαν αργά ή γρήγορα εκεί. Το κείμενο διανεμήθηκε στο πρόγραμμα αντιναζιστικής συναυλίας που είχε δώσει η Ορχήστρα των Χρωμάτων με έργα Βάιλ, Λίστ και Μπάρτοκ.
«Ο νεοναζισμός, ο φασισμός, ο ρατσισμός και κάθε αντικοινωνικό και αντιανθρώπινο φαινόμενο συμπεριφοράς δεν προέρχεται από ιδεολογία, δεν περιέχει ιδεολογία, δεν συνθέτει ιδεολογία. Είναι η μεγεθυμένη έκφραση-εκδήλωση του κτήνους που περιέχουμε μέσα μας χωρίς εμπόδιο στην ανάπτυξή του, όταν κοινωνικές ή πολιτικές συγκυρίες συντελούν, βοηθούν, ενισχύουν τη βάρβαρη και αντιανθρώπινη παρουσία του.
Η μόνη αντιβίωση για την καταπολέμηση του κτήνους που περιέχουμε είναι η Παιδεία. Η αληθινή παιδεία και όχι η ανεύθυνη εκπαίδευση και η πληροφορία χωρίς κρίση και χωρίς ανήσυχη αμφισβητούμενη συμπερασματολογία. Αυτή η παιδεία που δεν εφησυχάζει ούτε δημιουργεί αυταρέσκεια στον σπουδάζοντα, αλλά πολλαπλασιάζει τα ερωτήματα και την ανασφάλεια. Όμως μια τέτοια παιδεία δεν ευνοείται από τις πολιτικές παρατάξεις και από όλες τις κυβερνήσεις, διότι κατασκευάζει ελεύθερους και ανυπότακτους πολίτες μη χρήσιμους για το ευτελές παιχνίδι των κομμάτων και της πολιτικής. Κι αποτελεί πολιτική «παράδοση» η πεποίθηση πως τα κτήνη, με κατάλληλη τακτική και αντιμετώπιση, καθοδηγούνται, τιθασεύονται.
Ενώ τα πουλιά... Για τα πουλιά, μόνον οι δολοφόνοι, οι άθλιοι κυνηγοί αρμόζουν, με τις «ευγενικές παντός έθνους παραδόσεις». Κι είναι φορές που το κτήνος πολλαπλασιαζόμενο κάτω από συγκυρίες και με τη μορφή «λαϊκών αιτημάτων και διεκδικήσεων» σχηματίζει φαινόμενα λοιμώδους νόσου που προσβάλλει μεγάλες ανθρώπινες μάζες και επιβάλλει θανατηφόρες επιδημίες.
Πρόσφατη περίπτωση ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. Μόνο που ο πόλεμος αυτός μας δημιούργησε για ένα διάστημα μιαν αρκετά μεγάλη πλάνη, μιαν ψευδαίσθηση. Πιστέψαμε όλοι μας πως σ' αυτό τον πόλεμο η Δημοκρατία πολέμησε το φασισμό και τον νίκησε. Σκεφθείτε: η «Δημοκρατία», εμείς με τον Μεταξά κυβερνήτη και σύμμαχο τον Στάλιν, πολεμήσαμε το ναζισμό, σαν ιδεολογία άσχετη από μας τους ίδιους. Και τον... νικήσαμε. Τι ουτοπία και τι θράσος. Αγνοώντας πως απαλλασσόμενοι από την ευθύνη του κτηνώδους μέρους του εαυτού μας και τοποθετώντας το σε μια άλλη εθνότητα υποταγμένη ολοκληρωτικά σ' αυτό, δεν νικούσαμε κανένα φασισμό αλλά απλώς μιαν άλλη εθνότητα επικίνδυνη που επιθυμούσε να μας υποτάξει....

Ένας πόλεμος σαν τόσους άλλους από επικίνδυνους ανόητους σε άλλους ανόητους, περιστασιακά ακίνδυνους. Και φυσικά όλα τα περί «Ελευθερίας», «Δημοκρατίας», και «λίκνων πνευματικών και μη», για τις απαίδευτες στήλες των εφημερίδων και τους αφελείς αναγνώστες. Ποτέ δεν θα νικήσει η Ελευθερία, αφού τη στηρίζουν και τη μεταφέρουν άνθρωποι, που εννοούν να μεταβιβάζουν τις δικές τους ευθύνες στους άλλους.
.>>>>>>>>>>>>>

Εγγραφέςστη Χορευτική Ομάδα Ερμιόνης #χοερ


Ανανεωμένοι, φρέσκοι, χαρούμενοι & πιο έτοιμοι από ποτέ να μεγαλώσουμε την χορευτική μας αγκαλιά, καλούμε παλιά και νέα μέλη να εκπροσωπήσουμε για μια ακόμη χρονιά τον ελληνικό / λαϊκό πολιτισμό με ήθος, όραμα, αισθητική, κέφι, χαμόγελο, σεβασμό & απόλυτο πάθος για την παράδοση !!!

Η Χορευτική Ομάδα Ερμιόνης ανοίγει τις πόρτες και σας καλωσορίζει στην χορευτική μας οικογένεια! 

Ελάτε να πιαστούμε χέρι - χέρι, παραδιδόμενοι στη δίνη του κύκλιου & όχι μόνο χορού! 

Σας περιμένουμε ! #χοερ

•Έναρξη μαθημάτων : Δευτέρα 30/9

•Περίοδος εγγραφών : 
√Δευτέρα 23/9 - Σάββατο 28/9 από τις 20:00 έως τις 22:00
√Κυριακή 29/9: 12:00-14:30 & 20:00-22:00

Υπερήφανος ο πρώην Υπουργός που το έργο του «παίρνει σάρκα και οστά»…

maniatis img



καθ. Γ. Μανιάτης, π. Υπουργός: «Κάλλιο αργά, παρά ποτέ. 
- Επιτέλους, κατατέθηκαν στη Βουλή οι 4 νέες Συμβάσεις Υδρογονανθράκων»

Γιάννης Μανιάτης



προς κρυφή κοιν.: εγώ
https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
19 Σεπτεμβρίου 2019

καθ. Γ. Μανιάτης, π. Υπουργός: «Κάλλιο αργά, παρά ποτέ. Επιτέλους, κατατέθηκαν στη Βουλή οι 4 νέες Συμβάσεις Υδρογονανθράκων»

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ. Επιτέλους, κατατέθηκαν στη Βουλή οι 4 νέες Συμβάσεις Υδρογονανθράκων. Πέντε συνοπτικές παρατηρήσεις: 
Α. Επιτέλους, μετά από καθυστέρηση 4 και 2.5 ετών αντίστοιχα, από την υποβολή των σχετικών φακέλων, κατατέθηκαν για κύρωση στη Βουλή οι 4 Συμβάσεις Υδρογονανθράκων σε Ιόνιο, Κυπαρισσιακό, δυτικά και νοτιοδυτικά Κρήτης, που είχαν ζητήσει οι ενεργειακοί κολοσσοί EXXON MOBIL, TOTAL, REPSOL, σε συνεργασία με τα ΕΛΠΕ. Μαζί με τις άλλες 9 θαλάσσιες και χερσαίες περιοχές, που περιλαμβάνονταν στους τρεις (3) διεθνείς διαγωνισμούς που προκηρύξαμε το 2013-2014 κι έχουν ήδη κυρωθεί, διαμορφώνουν μια νέα, εξαιρετικά γεωπολιτικά αναβαθμισμένη παρουσία της Ελλάδας,  ως σημαντικού παράγοντα του αναδυόμενου ενεργειακού τοπίου της Ανατολικής Μεσογείου. 
Β. Τα δυο θαλάσσια οικόπεδα της ελληνικής ΑΟΖ με Λιβύη (“Δυτικά και Νοτιοδυτικά Κρήτης”), που περιλαμβάνονται στον επίσημο χάρτη του 2014 που κατασκευάσαμε με τη συνεργασία ΥΠΕΝ - ΥΠΕΞ - ΥΠΕΘΑ (Υδρογραφική Υπηρεσία), και δημοσιεύσαμε στην επίσημη εφημερίδα της ΕΕ, τα οποία κατακυρώνονται στους δυο ενεργειακούς κολοσσούς EXXONMOBIL (ΗΠΑ) και TOTAL (Γαλλία), αποτελούν μια ισχυρή και τεκμηριωμένη απάντηση στις προκλήσεις της Τουρκίας, που κατά παράβαση κάθε έννοιας διεθνούς δικαίου, δημοσιεύει παραπλανητικούς και παράνομους χάρτες δήθεν οριοθέτησης τουρκικής ΑΟΖ με Λιβύη. 
Γ. Για να δοθεί μια εικόνα των αναμενόμενων οικονομικών ωφελειών, σημειώνω ότι αν πχ το οικόπεδο «Κυπαρισσιακός» έχει ανάλογα χαρακτηριστικά με το οικόπεδο «Πατραϊκός», που έχουμε κατακυρώσει από το 2014 στα ΕΛΠΕ, τότε θα υπάρχουν τα ακόλουθα αποτελέσματα:
1.     Επενδύσεις 2δις€ για την εγκατάσταση και 5 δις€ λειτουργικές δαπάνες, κατά την 30ετή λειτουργία της εξέδρας άντλησης και των χερσαίων εγκαταστάσεων. Σύνολο επενδύσεων 7δις€, όσο δηλ. η επένδυση στο «Ελληνικό».
2.     Κάθε χρόνο έσοδα για το ελληνικό δημόσιο 150.000.000€, δηλ. 4.5 δις€ στην 30ετή λειτουργία της μονάδας. Όλα, στο «Ταμείο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Γενεών», για τις συντάξεις των Ελλήνων συνταξιούχων, κατά το αντίστοιχο νορβηγικό Ταμείο, όπως νομοθετήσαμε το 2013 (Ν. 4162/2013). Επιπλέον, κάθε χρόνο, 30.000.000€ για την τοπική κοινωνία, δηλ. σύνολο 900.000.000€ στην 30ετή λειτουργία, για περιβαλλοντικά και αναπτυξιακά έργα της Περιφέρειας.
3.     Δημιουργία 1.300 θέσεων εργασίας υψηλά αμειβομένων, για υποστήριξη της εκμετάλλευσης. Όσο μια μεγάλη βιομηχανική μονάδα
4.     Σύμφωνα με αξιόπιστες εκτιμήσεις, στην Ελλάδα έχουμε τουλάχιστον 20 τέτοιους «Πατραϊκούς»
Δ. Με πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος της Ελλάδας το 2013, υιοθετήθηκε από την ΕΕ, η αυστηρότερη σε παγκόσμιο επίπεδο περιβαλλοντική Οδηγία για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εγκαταστάσεις υδρογονανθράκων (Οδηγία 2013/30/ΕΕ), που στη συνέχεια ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο (Ν. 4409/2016). Αρμόδια Αρχή, η Ελληνική Διαχειριστική Εταιρεία Υδρογονανθράκων - ΕΔΕΥ.
Ε. Η αξιοποίηση των εθνικών κοιτασμάτων, η στρατηγική συνεργασία με Κύπρο - Ισραήλ που δρομολογήσαμε το 2011, καθώς και  η υλοποίηση των αγωγών και υποδομών Φυσικού Αερίου TAP, IGB, EASTMED, FSRU Αλεξανδρούπολης, αναβάθμιση Ρεβυθούσας, που εντάξαμε και χρηματοδοτήσαμε από τα ευρωπαϊκά ταμεία την περίοδο 2011-2014, αποτελούν τους τρεις πυλώνες της Εθνικής Ενεργειακής Στρατηγικής, που μπορούν σήμερα να στηρίξουν την πατρίδα απέναντι σε κάθε επιβουλή, ιδιαίτερα από τον ανατολικό γείτονα. 
Πρέπει επιτέλους να κινηθούμε γρήγορα και αποφασιστικά. Δεν έχουμε πλέον περιθώρια για άλλο χαμένο εθνικό χρόνο.



«Εικόνες απείρου κάλλους»στην έδρα του Δήμου και κανένας δήμαρχος δεν έχει τα κότσια να λύσει αυτό το σοβαρό πρόβλημα του κυκλοφοριακού στο Κρανίδι...

Αυτές oi εικόνες δημιουργούνται συχνά - πυκνά στις ώρες αιχμής της κίνησης - λειτουργίας όλων των υπηρεσιών που έχουν συσσωρευτεί εκεί και των καταστημάτων ...
Πολλά είναι τα ρεπορτάζ μας με σχόλια και χαρακτηριστικές εικόνες΄(δεν θέλουμε να τα επαναλάβουμε αλλά υπάρχουν στο αρχείο) που δεν τιμούν την παλιά πόλη του Κρανιδίου και τους κατοίκους της .

Και κανείς, μα κανείς δεν θέλει να καταλάβει πως η διοίκηση σε ένα Δήμο δεν γίνεται με χαμόγελα, ευγενικές συμπεριφορές και το χαϊδευτικό κτύπημα στην πλάτη των πολιτών. Γίνεται με δραστικά μέτρα και με το τάλαντο της πειθούς   του δημάρχου και των συνεργατών του προς τους δημότες.... 
«Για να φτιάξετε ομελέτα, πρέπει να σπάσετε αυγά»...

Διαφορετικά, μια από τα ίδια...
- Ε΄και, τι έγινε...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο – 20  Σεπτεμβρίου 2013


Ευτυχώς που βρέθηκαν κάποιοι παίδαροι με μπράτσα και πήραν στα χέρια το αντικανονικά παρκαρισμένο Ι.Χ. αυτοκίνητο και το μετακίνησαν, γιατί ακόμα εκεί θα βρισκόντουσαν τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα πέριξ της επάνω πλατείας.





Πάντως, για τον υπεύθυνο οδηγό που στάθμευσε «έτσι χύμα»! το αυτοκίνητό του και δημιούργησε το πρόβλημα στην κίνηση των τροχοφόρων,  «ούτε γάτα, ούτε ζημιά»….
Πιστεύετε πως θα συνετισθεί έτσι συνειδητά;…. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων η ίδια συμπεριφορά!!
Στους πράσινους κάδους ανακυκλώσιμα υλικά και στους μπλε ανακατεμένα...

Είναι αυτό που λέει ο ποιητής - «για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολύ»…

Φώτο ρεπορτάζ 
ΣΤΑΜ.  ΔΑΜ. 

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Οι Άνθρωποι του Πνεύματος στη σημερινή ζωή μας…


Πολλές φορές μέσα στο βαθύ προβληματισμό μας, τίθεται  το αγωνιώδες ερώτημα ειδικά στις μέρες μας με τους δύσκολους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε σαν κοινωνία και σαν λαός,  οι άνθρωποι του Πνεύματος γιατί σιωπούν και δε μιλούν. Γιατί δε σηκώνονται από τα γραφεία τους αφήνοντας τη μελέτη των βιβλίων τους και τη γραφίδα τους και με το φωτισμένο λόγο τους να ξεσηκώσουν τις λαϊκές μάζες και να τις οδηγήσουν σε μια υγιή  επανάσταση.  Επανάσταση εναντίων όλων εκείνων των ανδρείκελων – υπηρετών της ολιγαρχίας του Μεγάλου Κεφαλαίου - εκπροσώπων της ανθρώπινης απληστίας, αυτής της φοβερής ψυχικής νόσου!!
Εμείς με τις λίγες γνώσεις μας εκφράζουμε και δημόσια 
την άποψή μας πάνω σ’ αυτό το ερώτημα.
Ίσως, αυτά  τα φωτεινά μυαλά να έχουν λιγοστέψει στις μέρες μας.  Γι’ αυτό ίσως οι ισχυροί της γης, εκτός των άλλων  να φρόντισαν να διαβρώσουν με τις πανούργες πρακτικές τους και αυτούς τους φωτισμένους ανθρώπους! Κατόπιν, διάβρωσαν τους νέους μας και την επαναστατική τους νεανική ορμή. Και πολύ εύκολα στη συνέχεια, τις λαϊκές μάζες. Όμως, άξιοι εκπρόσωποι της φωτεινής ανθρώπινης προσωπικότητας υπάρχουν και στις μέρες μας, αλλά φαίνεται, ίσως είναι λίγοι και η φωνή τους δε φτάνει να ανατρέψει αυτή τη νοσηρή κατάσταση, που φρόντισαν οι πιο πάνω υπεύθυνοι να δημιουργηθεί και στη δική μας ελληνική κοινωνία.
Αυτές τις σκέψεις κάναμε ακούγοντας την ομιλία του καθηγητή της φιλοσοφίας  Χρήστου Γιανναρά σε βίντεο στο διαδίκτυο.
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σας μεταφέρουμε ένα πολύ μικρό δείγμα  (απόσπασμα) από την ομιλία του κ. Γιανναρά που προφανώς απευθύνεται κυρίως στους νέους ανθρώπους – στα παιδιά μας, για το τι εστί,    Επαναστατική ορμή…
Christos Yiannaras

[…]  είναι ανάγκη να περισώσουμε κριτήρια για το τι είναι επαναστατική ορμή.
Η επαναστατική ορμή είναι πολύ ζωτικό στοιχείο για τη ζωή του ανθρώπου, αλλά η επανάσταση δε σημαίνει, να καταστρέφω για την ηδονή της καταστροφής!
Επανάσταση σημαίνει,  την τόλμη για το καινούργιο, την τόλμη για το διαφορετικό!!
Σημαίνει την ετοιμότητα να θυσιάσω πράγματα που έχω εθιστεί, προκειμένου να συντελεστεί κάτι που να είναι ένα βήμα παραπέρα. … Όλη στη ζωή μας περάσαμε από μια φάση αμφισβήτησης. Αυτό είναι υγιές πράγμα….

Ένα ακόμα σχετικό του άρθρο του - κλικ -> ΕΔΩ...


ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΑΝΑΛΓΗΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΡΙΣΜΑ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ»

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com                                18-9 -2019

                                                           
  ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΑΝΑΛΓΗΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙ 
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΡΙΣΜΑ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ»

  Για τη μείωση των μισθών που μπορεί να φτάσει έως και 40%, την περικοπή του κοινωνικού μερίσματος φέτος και τα όσα αναμένονται να κάνει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με το τέταρτο μνημόνιο που σιγά – σιγά φέρνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε Στο Κόκκινο ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Γκιόλας.

Στον Στάθη Σχινά ο βουλευτής Αργολίδας και μέλος της επιτροπής Οικονομικών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ εξήγησε ότι η κοινωνία μάτωσε για να λάβει από το 2016 έως το 2018 το κοινωνικό μέρισμα και η Νέα Δημοκρατία πλέον της το στερεί και «πρόκειται περί ανάλγητης επιλογής» εκ μέρους της κυβέρνησης. Επί ΣΥΡΙΖΑ τα 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ του υπερπλεονάσματος δόθηκαν σε 1,4 εκατ. νοικοκυριά, εξήγησε ο βουλευτής, και με αυτό καλύφθηκαν και ανάγκες ουσιώδης και βασικές.

Ο κ. Γκιόλας μίλησε για το πώς ΜΜΕ παρουσιάζουν μια ωραιοποιημένη και εξειδικευμένη κατάσταση, την οποία υποτίθεται ότι κατάφερε να δημιουργήσει η παρούσα κυβέρνηση μέσα σε 45 ημέρες με το μαγικό ραβδάκι του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Όσο η κοινωνία θα βλέπει ότι συνθλίβεται, θα αντιδράσει σημείωσε ο βουλευτής με αφορμή και την πρωτοβουλία του Εργατικού Κέντρου Αθήνας για απεργία στις 24 Σεπτεμβρίου.

  Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ», ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας κατηγόρησε την Κυβέρνηση της Ν. Δημοκρατίας για την επιλογή της να μην δοθεί το κοινωνικό μέρισμα.
 Δεν είναι όλα ρόδινα και όπως θέλουν να τα παρουσιάζουν τα προσφιλή στην Κυβέρνηση ΜΜΕ. Έρχονται εξωφρενικές μειώσεις στους μισθούς μέχρι και 40%.
  Η υπόθεση της NOVARTIS είναι ένα μεγάλο σκάνδαλο και θα πρέπει να ερευνηθεί σε βάθος. Επιβάρυνε το Ελληνικό Δημόσιο.
  Ολόκληρη η συνέντευξη εδώ: http://www.avgi.gr/


" Εστία Πολιτισμού Μιχαήλ Παπαβασιλείου"- Μουσείο Παιχνιδιών Ερμιόνης


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Μουσείο Παιχνιδιών θα είναι ανοιχτό για τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο
από Παρασκευή έως και Κυριακή 
6.00-8.00μ.μ.
The Toy Museum opens for
September and October
from Friday to Sunday 6.00 - 8.00p.m.
Επίσκεψη εκτός ωραρίου κατόπιν επικοινωνίας με την κα Μαρία Τράκη στο 6980372107.
If you want to visit the museum at any time, you should contact with Mrs Maria at 6980372107.

Πρωινό ξύπνημα - τώρα στην Ερμιόνη! ...

Γαλήνια, ελπιδοφόρα, γεμάτη χρώματα και αρώματα, η θάλασσα του Ερμιονικού κόλπου…

Ευλογημένοι οι άνθρωποι που τέτοιες στιγμές, έχουν ξυπνήσει από τον ύπνο τους… 
Δοκιμάστε το…
Αντί για καλημέρα
Φώτο – σχόλιο
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.




Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

Γιάννης Γεωργόπουλος Δήμαρχος Ερμιονίδας – αγαπητέ Σταμάτη με αδικείτε…



Γιάννης ΓεωργόπουλοςΜακάρι ο δήμαρχός μας να είναι τόσο εύθικτος και να ξεχωρίζει στο σημείο αυτό από άλλους συναδέρφους του!

Μου ζητάει με μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο να διορθώσω τη φράση μου στο επίμαχο σχόλιό, ότι «ζήτησε τρεις μήνες ανοχή». 
Μου γράφει συγκεκριμένα εκτός των άλλων, πως άκουσε προσεκτικά το βίντεο από το οποίο είχα ερμηνεύσει τη γριφώδη φράση του...  πως αυτός εννοεί το τρίμηνο της προηγούμενης δημοτικής αρχής, από τις εκλογές μέχρι 31 Αυγούστου. 

Προφανώς με παρέσυραν σε κακή ερμηνεία οι λέξεις μέσα στη φράση του «λόγω του Νόμου» και το εξέλαβα ότι μιλούσε για το Νόμο του «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ» 

Το θέμα είναι ότι σαν πολιτισμένοι άνθρωποι –πόσο μάλλον αυτός σαν δήμαρχος- δώσαμε εξηγήσεις ο ένας στον άλλο δημόσια, οι δημότες και οι αναγνώστες προφανώς θα ενημερωθούν για το ορθό όπως το υποστηρίζει ο κ. δήμαρχος και θεωρώ «τέλος καλό όλα καλά»  όπως λέει και ο λαός…
Με εκτίμηση
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΥΓ. Επειδή τα μηνύματα στο κινητό δεν τα παρακολουθώ συχνά 
ό,τι θέλετε να μου στέλνετε μόνο με e-mail 

12ος Ποδηλατικός Γύρος Ερμιονίδας 2019 (Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019)



Λεπτομερής ενημέρωση  στην ιστοσελίδα του Δήμου >>> http://www.ermionida.gr/

Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φιλοσοοφίας - [...] ένας λαός που ποθεί διακαώς να γίνει κάτι άλλο από αυτό που είναι, δεν επιβιώνει ιστορικά, έχει τελειώσει!! ...





Η αυτοκράτωρ Τουρκία
Christos Yiannaras | 16 Sep 2019
Υπάρχει η Τουρκία των εφημερίδων, των καθημερινών Ειδήσεων, της πολιτικής αρθρογραφίας. Μια χώρα επιδεικτικά ανυπότακτη στη στοιχειώδη λογική της «καλής γειτονίας» των διεθνών κανόνων συνύπαρξης κρατών. Χώρα που συνεχώς απειλεί, διεκδικεί γη και θάλασσα γειτόνων της. Απληστη, εμφανίζει την αυθαιρεσία της σαν δικαίωμα που το αντλεί από το πληθυσμικό και εδαφικό της μέγεθος. Σφαγίασε λαούς ιστορικούς, βαρύνεται με τη γενοκτονία Ελλήνων, Αρμένιων, Κούρδων, ξερίζωσε, από τα εδάφη που σφετερίστηκε, πανάρχαιους πολιτισμούς – είναι ίσως ο λαός με τα περισσότερα «εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας».
Υπάρχει και η εικόνα που δίνει σήμερα η Τουρκία στους επισκέπτες της, σε εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Εικόνα μιας χώρας που σφύζει από δημιουργικότητα, αναπλάθεται ολόκληρη με ρυθμούς πυρετώδεις τεχνολογικού και οργανωτικού εκσυγχρονισμού: Πολλαπλές γέφυρες για τη σύνθεση του ελάχιστου ευρωπαϊκού με το μεγάλο ασιατικό τμήμα της, υποθαλάσσια τούνελ, υπερσύγχρονο οδικό δίκτυο, συστοιχίες παντού ουρανοξυστών, ένα ακραία φιλόδοξο καινούργιο αεροδρόμιο στην Ιστανμπούλ. Οπου η αρχιτεκτονική του τεράστιου κεντρικού οικοδομήματος παραπέμπει αφαιρετικά στη λεπτουργημένη κομψότητα της οθωμανικής αραβουργίας (–είναι σκέτη μελαγχολία και ντροπή η σύγκριση με το απρόσωπο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στη φωτοχυσία της Αττικής: ένα ουδέτερο γερμανικό κατασκεύασμα που θα μπορούσε να έχει χτιστεί οπουδήποτε, από τη Σκανδιναβία ως τα εμιράτα του Κόλπου, χωρίς ίχνος «ταυτότητας», δηλαδή σχέσης με τη γη και την Ιστορία της – όνειδος ανάλογο με το Μουσείο της Ακρόπολης του Ελβετού Tschumi). 
Η πλατεία του Ταξίμ, ομφαλός της Πόλης, ριζικά μεταποιημένη, κυριαρχείται από ένα μοντέρνας αρχιτεκτονικής τζαμί, πολυμερισμένο σε χώρους εκθέσεων και εκδηλώσεων. Η υπερμοντέρνα Τουρκία, κολλημένη συντηρητικότατα στο Ισλάμ, συνταιριάζει την κατάφαση της πιο σύγχρονης τεχνικής και αισθητικής με την πιο στεγνωμένη και αφιλοσόφητη θρησκευτικότητα. Μόνο (ίσως) για να διασώσει ειδοποιό διαφορά συλλογική από τον εμπορευματοποιημένο πολτό της παγκοσμιοποίησης. 
Ολοφάνερα οι Τούρκοι είναι λαός περήφανος γι’ αυτό που είναι, έχουν τον αέρα της καύχησης για την ιδιαιτερότητά τους. Γι’ αυτό και προσλαμβάνουν το αλλοδαπό καινούργιο σαν δικό τους εντόπιο, όχι σαν δάνειο. Οργανώνουν τον κοινό τους βίο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που γέννησε ο ατομοκεντρισμός του «Διαφωτισμού», αλλά συνοδεύουν την πρόσληψη με πεισματική εμμονή στα εξωτερικά τουλάχιστον σημαίνοντα της «εθνικής» (κοινωνικής) συνοχής: Μια θάλασσα από σημαίες με την ημισέληνο παντού και αναρίθμητους μιναρέδες με στεντόρειες προσευχές λαρυγγώδους μεγαφωνίας.
Είναι ο τρόπος τους για να δηλώσουν ότι προσλαμβάνουν τη Δύση και τα «φώτα» της, όμως όχι τον μηδενισμό της και συνοδά τον αμοραλισμό. Δεν εξάρτησαν ποτέ οι Τούρκοι τον εκσυγχρονισμό τους από τη μεταφυσική, η θρησκευτικότητά τους είναι πάντοτε υπηρετική της εξουσιαστικής ισχύος. Τρέφει η θρησκευτικότητα και ο εθνικισμός τους τη συλλογική τους αυτοπεποίθηση, όπως έτρεφε κάποτε την αυτοπεποίθηση των υπόδουλων Ελλήνων ο πολιτισμός τους. Τότε που οι Ελληνες δεν είχαν δικό τους, νεωτερικό εθνικό κράτος, αντλούσαν ταυτότητα από τη συνέχεια της γλώσσας τους, την ιστορική τους συνείδηση, τις τέχνες τους, τα πανηγύρια και τις γιορτές τους – τη μεταφυσική της ελευθερίας, όχι της αναγκαιότητας. Αντλούσαν από θησαυρίσματα μακραίωνης αρχοντιάς. Ηταν υπόδουλοι και όμως άρχοντες.
>>>>>>

«Μετά τη θύελλα η γαλήνη»…

«Αν θέλετε να είσαστε κοντά στο Θεό»

Ύστερα από τις χθεσινές αντιπαραθέσεις σχετικά με τα δημοτικά μας δρώμενα – καλές είναι μέχρι ένα σημείο για «να ξυπνάνε τα αίματα», σήμερα ξεκινάμε χαλαρά, ήρεμα με ένα αγαπημένο μας τραγούδι και βλέπουμε στη συνέχεια πως θα πάει η θεματογραφία του blog 
Όμορφη και παράξενη πατρίδα...

Αντί για καλημέρα 
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
ΥΓ. Οι στίχοι...

Γιορτή Λήξης της Καλοκαιρινής Εκστρατείας στη Βιβλιοθήκη Ερμιόνης



Εκ μέρους των εθελοντών της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ερμιόνης <<Απόστολος Γκάτσος>>

     Σκούρτη Δαγρέ Παρασκευή

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

Βιολογικοί σταθμοί Ερμιόνης και Κρανιδίου «στα εξ ων συνετέθη»! - καιρός ήτανε...


Από την ιστοσελίδα του Δήμου >>> http://www.ermionida.gr/







Βιολογικοί σταθμοί Δήμου Ερμιονίδας


Κρανίδι, 16.09.2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Δήμαρχος Ερμιονίδας, Γιάννης Γεωργόπουλος, επισκέφθηκε τους βιολογικούς σταθμούς στο Κρανίδι και στην Ερμιόνη και διεπίστωσε την τραγική κατάσταση, στην οποία έχουν περιέλθει. Όπως θα διαπιστώσετε από τις φωτογραφίες που ακολουθούν, οι βιολογικοί σταθμοί βρίσκονται στη χείριστη κατάσταση. Η εγκατάλειψη, η έλλειψη συντήρησης, επισκευών ή αντικαταστάσεων του μηχανολογικού εξοπλισμού τους έχουν συντελέσει στην υπολειτουργία και των δύο σταθμών.
Τα λύματα δεν υφίστανται επεξεργασία με αποτέλεσμα αυτά να καταλήγουν σχεδόν ακατέργαστα στο περιβάλλον. 
Επίσης, η ανεξέλεγκτη είσοδος των μεταφορέων βοθρολυμάτων χωρίς την καταβολή του αντίστοιχου αντιτίμου ζημιώνει σημαντικά τα έσοδα της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Ερμιονίδας (Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ.) 
Αποτελεί δέσμευση της νέας Δημοτικής Αρχής η δρομολόγηση της επαναλειτουργίας των βιολογικών σταθμών.
                               ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Κλικ στη συνέχεια να δείτε σε εικόνες την κατάντια... >>>