Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο...
Μητέρες φιλότεκνες – Ηρώων μάνες
Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο...
Μητέρες φιλότεκνες – Ηρώων μάνες
Όσοι δημότες έχουν κάποιο πρόβλημα για να μην ενοχλείτε τον κ. δήμαρχο, απευθυνθείτε στους αρμόδιους αντιδημάρχους ή στο Γ.Γ. του Δήμου μας...
Περί
Τροποποίησης - 2η Απόφαση του κ. δημάρχου για τον ορισμό αρμοδιοτήτων των
αντιδημάρχων στο Δήμο Ερμιονίδας…
Παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους που παίζεται στη χώρα μας την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, με χρήματα ή όχι, για το καλό του Νέου Χρόνου...
Ενημέρωση για το blog Τζένη Ντεστάκου
Και δεν μου λες ρε Νάργο όλα αυτά τα ντοκουμέντα που μας παρουσιάζεις με αλαζονεία και κομπασμό από το 2002 και μετά, γιατί μέχρι το 2010 που έφυγες κακήν κακώς από το Δήμο Ερμιόνης δεν υλοποίησες το έργο της αποκατάστασης της Ρωμαϊκής σαρκοφάγου, τόσο σοβαρό και δύσκολο ήταν;;; - Σιγά το έργο...
Και νά'ναι μόνο αυτό;; - «όλα τα κατορθώματά σου»
εδώ είναι γραμμένα, αλλά δεν βγάζεις τσιμουδιά...
Ωστόσο, έχεις μεγάλη χάρη που έχουμε γιορτινές μέρες,
που εσύ επειδή δεν έχεις κανένα φραγμό δεν
σέβεσαι! ...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
ΥΓ.1) - Με την γλώσσα που εσύ μιλάς σου μιλάω για να με καταλάβεις... - διαφορετικά, αν σου μιλήσω με τη δική μου γλώσσα, δεν θα με καταλάβεις...
2) Αυτά που μας λες Νάργο είναι σαν την άδεια που πήγες πριν τις δημοτικές εκλογές - Μάιος 2019 (για ευνόητους λόγους...) στον παπαΓιάννη για την συνέχιση των εργασιών στον Ι. Ν. Ταξιαρχών και έκτοτε καμία εργασία...
Ρε «καλικάντζαρε των ημερών» σε γνωρίζουμε κι' απ' την όψη κι' απ΄την κόψη, αλλά εσύ μυαλό δεν βάζεις...
Διαβάστε τι γράφει στο βρομοσκόπιό του blog >>>> ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΩΜΑΪΚΟ ΤΑΦΙΚΟ ΜΝΗΜΕΙΟ: ''Δεν μπορώ να καταλάβω αυτά τ΄αλισβερίσια του πρώτου Δημάρχου Ερμιονίδας και του ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ δημοσιογράφου...''
... Διαχειριστές και συντάκτες με επώνυμο, που γράφουν τα γεγονότα ατόφια και λένε τα πράγματα με τ’ όνομά τους! - ΣΤΑ ΙΣΙΑ…
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και να, έφτασε η στιγμή. Σήμερα στις βιτρίνες των
βιβλιοπωλείων της Αθήνας τοποθετείται το βιβλίο «Η μουσικοχορευτική παράδοση
της Ερμιόνης» από τις Εκδόσεις ΑΡΤΕΟΝ.
Η έκδοσή του προικίζει την τοπική λαογραφία με
ευανάγνωστα κείμενα, με αυτούσιες αφηγήσεις, ικανές, να αγκαλιάσουν αναδρομικά
στο παρελθόν.
Στις 94 σελίδες του περιλαμβάνονται επίσης τραγούδια αρυτίδωτα, ερωτικά,
μελωδικά, τραγούδια κανταδόρικα, που άφησαν τ’ αποτυπώματά τους στις γειτονιές
της Ερμιόνης. Και φυσικά ένα πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Όλο το υλικό συλλέχθηκε
με ιδιαίτερο μόχθο και αποτελεί σημαντική συμβολή στη ζώσα ιστορία για τους
παλαιότερους και κατανόησης για τους νεότερους.
... Οι άλλοι δ.σ. της αντιπολίτευσης μάλλον, συνεργάζονται ευνοϊκά... με
τη δημοτική αρχή, γι' αυτό έχουμε και αυτά τα αποτελέσματα, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλονται
από τον κ. Τόκα, στην ενημερωτική προς τους δημότες αναφορά του ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΑ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ
Το κορυφαίο θέμα
συζήτησης σε ένα δημοτικό συμβούλιο είναι η διαδικασία ψήφισης του
Προϋπολογισμού του Δήμου, ο οποίος αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τη
διοίκηση του Δήμου.
Ο προϋπολογισμός αντικατοπτρίζει την πολιτική του δήμου και πρέπει η
εκάστοτε Δημοτική Αρχή να δίνει το στίγμα της.
Στο Δήμο Ερμιονίδας η σημερινή Δημοτική Αρχή διαχειρίζεται την υφιστάμενη
κατάσταση με τρόπο που δεν αφήνει πολλές προοπτικές.
Και αλήθεια πώς να
υπάρχει προοπτική σε ένα Δήμο όταν τα έσοδα του σε σύνολο 5.738.000€
είναι κατά 54% (3.055.000€) από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους των Δήμων
(κρατική επιχορήγηση 1.652.000€) συν οι κρατικές επιχορηγήσεις για λειτουργικές
δαπάνες και επενδύσεις (καθαρίστριες, ΣΑΤΑ, ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ, ΕΕΑΑ, ΣΧΟΛ. ΚΤΙΡΙΑ,
ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, σύνολο 1.403.0900€). και το 36% των εσόδων είναι
από τα ανταποδοτικά τέλη και δικαιώματα από τους λογαριασμούς της
ΔΕΗ.
Δεν υπάρχει λοιπόν αξιοποίηση του ΕΣΠΑ αφού δεν
υπάρχει σχεδόν κανένα έσοδο. Και υπάρχουν ευθύνες όχι μόνο από την
σημερινή αλλά και από τις προηγούμενες διοικήσεις του Δήμου μας. Είναι άμεση
ανάγκη να συνεργαστούμε με διάφορες εταιρείες όπως την ΕΕΤΑΑ,
την ΜΟΔ ΑΕ και την αναπτυξιακή Ν. Αργολίδας οι οποίες υποστηρίζουν
τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ώστε να συμμετέχουμε αποτελεσματικά
στην διαχείριση και εφαρμογή των συγχρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Επιχειρησιακών Προγραμμάτων και να συμβάλλουμε στην τοπική ανάπτυξη.
Πιο
συγκεκριμένα, - Προγράμματα για αστικές αναπλάσεις
για σύνθετες και απλές αναπλάσεις (πάρκα, πλατείες, παιδικές χαρές,
πεζόδρομους), αποκαταστάσεις δημοσίων κτιρίων, μνημείων και διατηρητέων,
ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτιρίων, ανακαίνιση και διαμόρφωση κτιρίων που
ανήκουν σε ΟΤΑ για κοινωνική, πολιτιστική και αναπτυξιακή δραστηριότητα,
διαμόρφωση υφιστάμενων χώρων στάθμευσης και υπόγειων χώρων στάθμευσης, έργα
πρόσβασης ΑΜΕΑ κ.λ.π.
Μια ανάσα τέχνης στην περίοδο του εγκλεισμού! Η θρυλική παράσταση του Θωμά Κινδύνη με τίτλο: "Χριστουγεννιάσματα & Καλαντίσματα" έρχεται ξανά μπροστά στις οθόνες σας για να σας ταξιδέψει στον κόσμο των Χριστουγέννων, των ξωτικών και φυσικά της παράδοσης!
Ήταν το βράδυ της 22ης Δεκεμβρίου 2018 που τα μέλη της #χοερ σε μία απίστευτη σύμπραξη με τον αθηναϊκό θίασο "Μορφές Έκφρασης", πλημμύρισαν με εορταστικά χαμόγελα τους μικρούς & τους μεγάλους θεατές που μας έκαναν την τιμή να παρευρεθούν στον Πολυχώρο "Artiki", σε μια διπλή Sold out παράσταση.
Η παράσταση διοργανώθηκε στο πλαίσιο των επετειακών εκδηλώσεων της Χορευτικής ομάδας Ερμιόνης για τα 5 χρόνια ύπαρξης & πολιτιστικής προσφοράς της. Η παράσταση θα είναι διαθέσιμη μέχρι τις 7/01/2021 για να την απολαύσετε.
Λίγα
λόγια για την παράσταση: Μία παρέα παιδιών βγαίνουν να πουν τα
Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στις γειτονιές τους, όμως έρχονται αντιμέτωποι με τις
κλειστές πόρτες των νοικοκυραίων. Τι συμβαίνει όταν εμφανίζεται ο Καλαντομάγος,
ο οποίος αποφασίζει να «μεταφέρει» τα παιδιά στο μαγικό κόσμο των ελληνικών
Χριστουγέννων;;;
Σας ευχαριστούμε! #χοερ
Προτείνουμε τόσο αυτό το βιβλίο της Βιβής Σκ. όσο και τα άλλα που αφορούν τις παραδόσεις μας και τα παλιά επαγγέλματα, να φιλοξενηθούν στο Λαογραφικό τμήμα του Ι.Λ.Μ.Ε. για να μεταλαμπαδευτεί το περιεχόμενό τους και στις επόμενες γενεές...
Αναφορά σε μια γενιά που έγραψε την ιστορία της με την αλμύρα της θάλασσας, που μια αλμυρογέννητη μπορούσε να αποδώσει τόσο πιστά...
Οι ψαρόβαρκές τους τραβηγμένες στη στεριά σε παραλιακό οικισμό της Χαλκιδικής για καθάρισμα και να ξεκουραστούν από τη σκληρή ζωή και δουλειά τους στη θάλασσα, που τόσα πολλά, θυμίζει και σε εμάς...
Στη Φώτο διακρίνονται από αριστερά ο Δημήτρης Λακούτσης, στο κέντρο καθιστός στη βάρκα ο αείμνηστος Αργύρης Καραλής και από δεξιά (καθιστοί) οι γονείς τους - Μιχάλης Καραλής (Κοντίλης ) και ο Μανώλης Λακούτσης. Τα παιδιά ανάμεσά τους, πιθανόν γνωστά από τον οικισμό....
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
Αθήνα, 29 Δεκεμβρίου 2020
Φίλε
Μάκη,
Σε ευχαριστώ και σου εύχομαι να έχεις μια ευλογημένη χρονιά!
[...] Ο Γιανναράς πορεύεται μια ζωή στο δρόμο του έρωτα και του θανάτου. Που οδηγούν ίσα στην Ανάσταση. Και δεν παύει να θέτει το οντολογικό ερώτημα πώς ο θάνατος πατείται θανάτω...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2010/04/blog-post_26.html
Το ότι αναπνέουμε μόνοι μας χωρίς να είμαστε διασωληνωμένοι, πρέπει να είναι η νέα μας καλημέρα και η ευγνωμοσύνη μας στον Πλάστη των Όλων!
Όλα τ’ αλλά ας τα αναθεωρήσουμε, για να βρούμε
τη γαλήνη και τη σωτηρία της ψυχή μας…
Πάντως, ο φωτοδότης Ήλιος ανέτειλε και
σήμερα, συνεχίζοντας το αέναο ταξίδι του!!! ...
Διαβάστε αυτό το άρθρο σας το συστήνουμε...
28 Δεκεμβρίου, 2020 in Θρησκειες | Tags: COVID19/SARS-CoV-2 | Σχολιάστε
Η πιστη η θρησκεια δεν ειναι ταυτοσημα
με τον φανατισμο και τον σκοταδισμο.Παντα με ευρισκε αντιθετο αυτη η απολυτη
αποψη που γενικευει και ισοπεδωνει τα παντα. Σαν αθεος σεβομαι τους ανθρωπους
που πιστευουν γιατι απο την πλευρα του πατερα μου οι προγονοι μου ηταν πιστοι
Χριστιανοι και μεγαλωσα σε ενα αντιστοιχο περιβαλλον. Στα πιστευω στις
αποψεις στην φιλοσοφια του καθε ανθρωπου δεν μπορει και δεν πρεπει ποτε να μπει
ελεγχος . Ποιος ειμαι εγω να πω στον αλλο μην πιστευεις; Μην βρισκεις απαντηση
στο σκοταδι της υπαρξης σε αυτο το δρομο; Οπως μου ειχε πει καποτε η
πολυγαπημενη μου γιαγια Αλεξαντρα με την οποια εζησα μεγαλα διαστηματα της
παιδικης μου ζωης η πιστη στον θεο της εδινε δυναμη να ξεπερνα τις δυσκολιες
της ζωης (και το φοβο του θανατου οταν μεγαλωσε θα συμπληρωνα).
Σεβασμος στα πιστευω του αλλου λοιπον.
Οσο και αν μας παραξενευουν καποτε .Η διαφωνια μου με την δομη της
καθε «εκκλησιας» καθε ειδους (αλλα και τα πολιτικα δογματα καθε ειδους που
λειτουργουν σαν θρησκειες) ειναι οταν γινεται μερος της κοσμικης
πολιτικης οικονομικης εξουσιας οταν παρεμβαινει με ενοχες στην συνειδηση των
ανθρωπων οταν στερει την απολαυση τον ερωτα την χαρα την αλληλεγγυη την
δικαιοσυνη μεσα στην κοινωνια για να διαφυλαξει προνομια και συμφεροντα. Και
οταν κλεινεται σαν δογμα πεισματικα μεσα στο καβουκι του ανορθολογισμου της
συντηρησης της αρνησης της επιστημης.
Οταν ενας ιος αποδεδεγμενα μεταδιδεται
με το σαλιο και καποιοι ισχυριζονται πως δεν μεταδιδεται με το κουταλακι που
μοιραζονται εκατονταδες ηλικιωμενοι.
Οταν καποιοι ισχυριζονται πως μεσα στις
εκκλησιες δεν ισχυουν τα δεδομενα που ισχυουν σε αλλους χωρους συγκεντρωσης
.Εκει διαφωνω. Και δυστυχως οι ιερωμενοι που εφυγαν απο την πανδημια εδειξαν
πως ολη αυτη η ιστορια εγινε χωρις λογο. Θα μπορουσε να βρεθει λυση. Οπως τωρα
με τις μασκες. Μπορουν οι πιστοι να πανε στην εκκλησια τηρωντας τα μετρα
ασφαλειας.Η σε αλλη περιπτωση οι διαδηλωτες να διεκδικουν τα αιτηματα τους
τηρωντας τα μετρα ασφαλειας. Αυτο που γινεται στις μερες μας με προσχημα την
πανδημια να μπαινει βιαια το κρατος με τον χωροφυλακα στα δικαιωματα μας να μας
στερει τον χωρο ελευθεριας και εκφρασης με βρισκει σε καθε περιπτωση αντιθετο.
Πολυ περισσοτερο που ειναι τελειως αντιφατικο και αλληλοανερουμενο.
Στην φωτογραφία ο ναός του Αγίου Αντρέα στην πόλη που ζω πριν και μετά την πανδημία.
Ξερω πως μεσα στην φιλοσοφια των
θρησκειων ο χρονος, η κοινοτητα των ανθρωπων, η δυναμη του υπερφυσικου,
κατεχουν διαφορετικη θεση απο τις συνειδησεις των μη θρησκων.Το σεβομαι. Αλλα
και αυτοι πρεπει να σεβαστουν ολους εμας τους αλλους που δεν μοιραζομαστε τις
ιδιες αποψεις. Γιατι τελικα ολοι μας στο ιδιο κρεβατι νοσοκομειου θα
καταληξουμε Πιστοι (Χριστιανοι καθε δογματος, Μουσουλμανοι, Εβραιοι , Βουδιστες
, Σιχ , Ινδουιστες) και απιστοι. Τα ιδια φαρμακα θα παρουμε ο ιδιος γιατρος θα
μας σωσει (ξερω θα μου πουν με την βοηθεια του θεου ας το δεχθω)η ιδια νοσοκομα
θα κινδυνεψει φροντιζοντας μας.
Ο ιερεας στην Καλαματα ειναι για μενα
μια «αλλη» εκκλησια αυτη που θα ηθελα να υπαρχει διπλα μας στο μελλον. Δεν
ειναι μονος του υπαρχουν και παντα υπηρχαν πολλοι ιερεις σαν κι αυτον. Η
αναρτηση αυτη ειναι με σεβασμο σε ολους αυτους τους ανθρωπους.
>>>Καλαματα
«Αντιρρησίες θα γίνετε στα σπίτια σας, όχι
εδώ» το μήνυμα Ιερέα στο Ναό Αγίου Νικολάου Φλαρίου της Καλαμάτας, όπου οι
πιστοί αρνήθηκαν να φορέσουν μάσκα κατά τη διάρκεια της Χριστουγεννιάτικης
λειτουργίας εν μέσω πανδημίας.
Ο Ιερέας όταν διαπίστωσε πως μερικοί από
τους παρευρισκόμενους δε φορούσαν μάσκα, διέκοψε την λειτουργία ζητώντας το
αυτονόητο από όσους δεν φορούσαν μάσκα, να βγουν έξω από την εκκλησία. «Δεν θα
ανοίξουμε διάλογο. Όσοι δεν φοράτε μάσκα θα βγείτε έξω, σεβόμενοι και τους
συνανθρώπους σας και τη νομοθεσία», σημείωσε χαρακτηριστικά ζητώντας από τους
πιστούς είτε να φορέσουν μάσκα είτε να αποχωρήσουν σεβόμενοι τα ισχύοντα μέτρα
υγειονομικής ασφάλειας.
Όπως διευκρίνισε, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τόσο ο ίδιος όσο και οι ψάλτες δε γίνεται να φορούν μάσκα, ώστε να μπορούν να ψάλλουν.