Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Μάζευε αγριολούλουδα για τη μητέρα του...!!

10 Μαρτίου 2012
.
 Στην Μαγούλα της Ερμιόνης στον περίπατό μας συναντήσαμε ένα μικρό παιδί που μάζευε λουλούδια.
Τον ρωτήσαμε για ποιόν τα μαζεύει και αυτό μας απάντησε με όλη την αγνότητα της παιδικής τους ψυχής, - «για τη μητέρα μου»!!

Μακάρι να μπορούσαμε να σας μεταφέρουμε με λόγια, τα τρυφερά και ευγενικά του αισθήματα, που απεικονίζονταν στα μάτια του στα χείλη του και σε όλο το πρόσωπό του!!
Το ρωτήσαμε ακόμα εάν ήξερε ότι την Πέμπτη 8 Μαρτίου γιορτάζαμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. Το παιδί μας απάντησε «Ναι, το ήξερα και πήγα και αυτή την ημέρα λουλούδια στη μητέρα μου και η αδερφή μου μού είπε, Γιάννη εμένα δεν μου έφερες»;;;
 - Έπρεπε να πήγαινες και στην αδερφή σου λουλούδια γιατί και αυτή είναι γυναίκα… άσχετα πως είναι μικρή! το συμβουλέψαμε.
-
Θα το κάνω τώρα! μας είπε.

Εμείς εκεί το αφήσαμε, να συνεχίζει να μαζεύει λουλούδια και για την αδερφή του…
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.


ΥΓ. Σήμερα το παιδί τότε είναι 18 χρονών και ήταν παρέα με τα παιδιά που έπεσαν στη θάλασσα των Θεοφανίων για την ανάσυρση του Σταυρού και της εικόνας - της βαπτίσεως για να τιμήσει και αυτή την παράδοση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: