Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Ιωσήφ Α. Γανώσης επικεφαλής της κοινοτικής παράταξης «ΕΡΜΙΟΝΗ ΞΑΝΑ» ζητώ την ψήφο σας για την Πόλη που Αγαπάμε! ....





Ερμιονίτισσες & Ερμιονίτες

Με αίσθημα ευθύνης & χρέους απέναντι στον τόπο μας, στον τόπο που γεννήθηκα, ανδρώθηκα & δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά & κοινωνικά, απολαμβάνοντας με την οικογένειά μου & όλους εσάς μαζί, τις χαρές και τις ομορφιές του, τον πλούτο του & τα οφέλη του , τα έθιμα & τις παραδόσεις του, αποφάσισα μετά από αρκετά ώριμη σκέψη αλλά και προτροπή πολλών συμπολιτών μας, να αναζητήσω την εμπιστοσύνη σας στις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.
 Να αναζητήσω την ψήφο σας για την θέση του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Ερμιόνης μέσα από ένα στελεχωμένο ψηφοδέλτιο νίκης, ευθύνης, αξιοπιστίας, οραματισμού & πατριωτικού χρέους με την επωνυμία « ΕΡΜΙΟΝΗ  ΞΑΝΑ » .
Αισθανόμενος πάντα το χρέος μου, ως πολίτης για συμμετοχή σε συλλογικές προσπάθειες της κοινωνίας μας, για καλυτέρευση της καθημερινότητας μας , της ποιότητας ζωής στον τόπο μας, την διατήρηση & συνέχιση των παραδόσεων & εθίμων μας, την ανάδειξη της παραγωγικής μας φυσιογνωμίας, την προβολή & καλυτέρευση της τουριστικής μας φιλοξενίας, αποφάσισα να υπερπηδήσω & πάλι προσωπικά εμπόδια, οικογενειακές υποχρεώσεις & επαγγελματικές δυσκολίες, ώστε να προτείνω σε όλους τους συμπολίτες μου & ιδιαίτερα στην νέα γενιά μια αυτοδιοικητική πολιτική διέξοδο για την ΠΟΛΗ που ΑΓΑΠΑΜΕ.
Από τους τελευταίους μήνες της προηγούμενης χρονιάς, είχα αποφασίσει την έξοδό μου από τα Δημοτικά δρώμενα, έπειτα από συνεχή παρουσία μου σε φορείς & συλλόγους αλλά & μιας μεγάλης περιόδου στα Δημοτικά δρώμενα .Μιας πράγματι σκληρής, επίπονης & έντονης αλλά & γοητευτικής & ενδιαφέρουσας δημόσιας δραστηριότητας.
Θεώρησα ότι το χρέος μου & ο κύκλος μου απέναντι στα συλλογικά & δημοτικά πράγματα της πόλης μας έχει εκπληρωθεί .
Πίστευα & πιστεύω ότι άλλοι νέοι & άξιοι συμπολίτες μας θα ήθελαν να αναλάβουν την προσπάθεια & την ευθύνη της προσφοράς ώστε να οδηγήσουν τον τόπο μας εκεί, που αυτοί οραματίζονται & οι επόμενες δεκαετίες τους ανήκουν.
Δυστυχώς μέχρι σήμερα για πολλούς & διάφορους λόγους έχει απλωθεί στην πόλη μας μια μεγάλη πολιτική έρημος με κίνδυνο να επιστρέψουμε για άλλη μια φορά στο μοιραίο χθές.
Χρέος μου λοιπόν είναι να αφυπνισθώ & να αναζητήσω αξιόλογους συνεργάτες, στελέχη από διάφορα μετερίζια της Ερμιονίτικης κοινωνίας που έχουν την διάθεση συνεργασίας & προσφοράς & επιθυμούν να στελεχώσουν ένα αξιοπρεπές ψηφοδέλτιο που να εκφράζει το Ερμιονίτικο γίγνεσθαι,την δική μας πολιτισμική ταυτότητα ώστε να εκπροσωπήσει επάξια την κοινωνία μας & τον τόπο μας.
Στελέχη & συνεργάτες που θα μπορέσω να τους εμπνεύσω για το ταπεινό μας όραμα αλλά & θα με εμπνέουν ώστε να πολλαπλασιάζω τις δυνατότητές & την αποδοτικότητά μου για το καλό της Ερμιόνης μας.
Στελέχη ανεξαρτήτου εκλογικού μεγέθους, από οποιοδήποτε παραταξιακό χώρο, χωρίς καμία δέσμευση για τις κομματικές τους επιλογές, που θα μπορούν να συνεργασθούν αύριο με οποιαδήποτε νικηφόρα δημοτική παράταξη.
Στελέχη δοκιμασμένα στα προσωπικά τους μετερίζια, έτοιμα να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τις ευκαιρίες & τις δυνατότητες του τόπου μας.
Στελέχη που θα δώσουν αξία στον Θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Χρέος μου είναι να ξεκαθαρίσω προς όλες τις κατευθύνσεις ότι ως αυριανός Πρόεδρος θα συνεργασθώ, θα σεβαστώ & θα δημιουργήσω δίαυλους επικοινωνίας & συνεργασίας με την οποιαδήποτε Δημοτική Αρχή του Δήμου Ερμιονίδας που θα προκύψει από την Λαϊκή Ετυμηγορία.
Παράλληλα θα αγωνίζομαι για να διαφυλάξω τα κεκτημένα, την δυναμική, τις διεκδικήσεις, του Ερμιονίτικου γίγνεσθαι μέσα στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο Ερμιονίδας που θα προκύψει από τις ερχόμενες Δημοτικές εκλογές της 26ης Μαϊου.
Χρέος μου είναι να ξεκαθαρίσω από σήμερα, ότι θα τιμήσω με την προσωπική μου ψήφο την παράταξη «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ » από την οποία προέρχομαι & οι ψηφοφόροι της με ανέδειξαν πρώτο Δημοτικό Σύμβουλό της & πρώτο Δημοτικό Σύμβουλο όλων των παρατάξεων στον πρώην Δήμο Ερμιόνης.
Χρέος μου είναι να τιμήσω τον επικεφαλή της παράταξης & υποψήφιο Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Γιάννη Γεωργόπουλο για την άψογη έως σήμερα συνεργασία, την πάντα ευγενή συμπεριφορά του αλλά & την κατανόηση & ανοχή του στο πρόσωπό μου για τις δικές μου διαφοροποιήσεις σε θέματα μή μείζονος σημασίας στην Δημοτική μας πενταετή θητεία.
Χαιρετίζω τις υπόλοιπες υποψηφιότητες των υποψηφίων Δημάρχων, οι οποίες είναι όλες σεβαστές & κατανοητές πιστεύοντας, ότι πρώτο κριτήριο της υποψηφιότητάς τους είναι όλων η αγάπη για τον τόπο μας. Εναπομένει στον λαό να κριθούν οι πολιτικές που εκφράζει ο καθένας τους.
Χρέος μου είναι να χαιρετίσω την πλειονότητα των συναδέλφων Δημοτικών Συμβούλων με τους οποίους συνυπήρχα επί μια πενταετία στο Δημοτικό Συμβούλιο & παρά τις σκληρές αντιπαραθέσεις της πρώτης περιόδου κατανοήσαμε & αντιληφθήκαμε τις ξεχωριστές δυνατότητες του καθενός & την χρησιμότητα της ειλικρινούς συνεργασίας για το καλό του τόπου μας.
Ερμιονίτες & Ερμιονίτισσες
Οι δυνατότητες της Κοινοτικής Δημοτικής Προεδρίας σύμφωνα πλέον με τα νομοσχέδια Καλλικράτη & Κλεισθένη δεν είναι όπως της εποχής «νομοσχέδιο Καποδίστρια» που σίγουρα πολλοί από εσάς να επιθυμείτε. Βρισκόμαστε πλέον σε μια νέα αυτοδιοικητική εποχή που χρειάζεται όσο το δυνατόν γρηγορότερα να κατανοήσουμε & να σκύψουμε επάνω στα προβλήματα για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε λύσεις & νέες επιλογές, ώστε να καλυτερεύσουμε την καθημερινότητά μας.
Στη σημερινή μου αναφορά δεν είναι η ώρα & ο χώρος για να αναφερθούμε λεπτομερέστερα στις απώλειες & στα οφέλη αλλά & στις δυνατότητες της Δημοτικής Κοινοτικής Προεδρίας.
Όμως από την εμπειρία μου, την καλή γνώση του Δημοτικού Κώδικα, τον δυναμισμό μου & τα πιστεύω μου για τις δυνατότητες & τις αστείρευτες πηγές ανθρώπινου δυναμικού της μικρής μας κοινωνίας, θεωρώ ότι η Πόλη μας & οι πολίτες της έχουν τεράστιες ευκαιρίες πολύ χρήσιμες για την  καλυτέρευση της ποιότητας ζωής μας, την διατήρηση της πολιτιστικής & κοινωνικής ταυτότητάς μας, την ανάδειξη της παραγωγικής μας φυσιογνωμίας,την καλυτέρευση & την προβολή του τουριστικού μας προϊόντος, την διαφύλαξη της Δημοτικής ακίνητης περιουσίας , την συνεργασία συλλογικών φορέων, την ενίσχυση & την στήριξη του κοινωνικού μας ιστού.
Φίλες & Φίλοι την Κυριακή στις 5 του ΜΑΗ θα κατατεθεί επισήμως το ψηφοδέλτιο με τις υποψηφιότητες εμένα & των συνεργατών μου για την Προεδρία της Δημοτικής μας  Κοινότητας .
Αρκετοί από εσάς γνωρίζεται τον κορμό του ψηφοδελτίου… Πιστεύω ότι έως τότε θα έχει στελεχωθεί πλήρως & θα ανακοινωθεί από τα τοπικά  μέσα δικτύωσης .
Ένα ψηφοδέλτιο αντιπροσωπευτικό & κατάλληλο
 για την επόμενη μέρα της Ερμιόνης.
Ψηφοδέλτιο Νίκης - Δουλειάς – Συνεργασίας & Αξιοπρέπειας με την επωνυμία
«ΕΡΜΙΟΝΗ  ΞΑΝΑ»
Υποψήφιος για την Προεδρία Ερμιόνης
Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας 
Ιωσήφ Γανώσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: