Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Από το προσωπικό μας αρχείο - Επιστολές στο διηνεκές που δεν διέγραψε ο Χάκερ...


«Σφάζει με βαμβάκι» ο Γιώργος Νοταράς!!!-


Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2010








Προς Αξιότιμον κ. Θεοδότη Σκλαβούνου- Λαμπάτου πρόεδρο του Δ.Σ. του Δημοτικού Παιδικού  Σταθμού Δήμου Ερμιόνης. 



Μετά το δεν «επιτρέπουμε» του Δ.Σ. της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ερμιόνης μας πρόεκυψε η κοινοποίηση των λόγων που ένα μέλος του ΔΣ του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Δήμου Ερμιόνης μειοψήφησε !!!!

Στην πρώτη περίπτωση της πνευματικής απολυταρχίας, απλώς υποβιβάζεται η χρησιμότητα των μελών του ΔΣ, σε καθαριστές του λουδοβίκειου θυρεού και της ναφθαλίνης, που σκόρπισε στο χώρο η ηλεκτρονική πληροφόρηση. 

Στη δεύτερη περίπτωση, απορώ τη νόημα έχει η συγκρότηση των ΔΣ, εάν τα μελή τους δεν έχουν το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης, ορθής ή όχι, αφού τελική απόφαση λαμβάνεται από την πλειοψηφία. Θα σας πρότεινα κυρία μου, να συγκροτήσετε ένα Δ.Σ. αμνών, με εξασφαλισμένη τη σιωπή,  την κοινώς λεγόμενη κουτοδιμοιρία!!!
Αξιότιμη Κυρία, εγώ θα θυμάμαι την κα. Βιβή  Σκούρτη, για την καταψήφιση της παραχώρησης του οικοπέδου στους μύλους, για την ανέγερση του οικοναού, ενός αθεράπευτα ματαιόδοξου, ψηφοσυλέκτη  της παράταξή σας!!!
Εσάς και την παράταξη σας Κυρία μου, θα σας θυμάμαι, γιατί την πρότασή μου  να παραχωρηθεί ένα οικόπεδο στους Μύλους, στα ορφανά ενός συμπατριώτη μας αεροπόρου, που έχασε τη ζωή του σε διατεταγμένη υπηρεσία και ούτε καν συζητήθηκε στο Δ.Σ. του Δήμου μας!!! 
Η ΠΑΤΡΙΣ ΑΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ!!! 
Κυρία μου, εάν ο «Ερμιονικός Σύνδεσμος», σας υπαγόρευε να στήσετε στο λιμάνι της Ερμιόνης, τον ανδριάντα < Του τρελού του χωριού > θα το πραγματοποιούσατε αγογγύστως. Γιατί αυτό σας υπαγόρευε το πολιτικό κόστος!!!

Όταν εγώ Κυρία μου, επικαλέστηκα την μητρική σας ευαισθησία, ως προέδρου του ΔΣ του Δήμου, να αναγράφουν τα ονόματα των πεσόντων υπέρ πατρίδος, στο τύμβο των ηρώων, με αγνοήσατε και συνεχίσατε να καρπούστε μια εξουσία που έθρεψε το Αίμα τους!!!!

Εσάς κυρία μου, θα σας θυμόμαστε, ως νεκροθάφτες του από αρχαιοτάτων χρόνων Δήμου μας, για τα σάπια κοτόπουλα με τα οποία φραστικά τουλάχιστον, υποδεχτήκατε την Ολυμπιακή φλόγα, και για την αξιομνημόνευτη φράση του αρχηγού σας, ότι η τύχη του Ιούδα περιμένει τους προδότες συμπολίτες μας!!!
Αξιότιμη κυρία, ελπίζω ο πανάγαθος θεός, μαζί με την αποχώρησή σας να σας εξαλείψει 
και από το υποσυνείδητο μας, για να μην ερχόσαστε σαν εφιάλτες ούτε και στα όνειρα μας... 
Καλό ταξίδι στη λησμονιά από εκεί που ήρθατε!!! 
Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου που μου στέρησαν τον Κάλαμον...
Νοταράς Γεώργιος


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σημείωση του blog: Τώρα, στις μέρες μας η κυρία έχει αναρριχηθεί ως κισσός  (διορισμένη φυσικά και καλοπληρωμένη...) ειδική σύμβουλος του δημάρχου!!  Με τι προσόντα άραγε;;; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: