Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

Το δράμα της Σαμοθράκης - "Μπρος βουνό και πίσω ρέμα για την κυβέρνηση" ....

Αχ! αυτοί οι εφοπλιστές… 
Πάλι οι φορολογούμενοι πολίτες «θα πληρώσουν το μάρμαρο»...
----------------------------------------------------
 Documento
«Γαλάζιος» εφοπλιστής Μανούσης:
Οι επιδοτήσεις εκατομμυρίων για τη
 Σαμοθράκη και οι συνεχείς βλάβες
στα πλοία του (έγγραφα)





Ούτε μία ούτε δύο αλλά έξι φορές τον τελευταίο χρόνο έχουν παρουσιάσει βλάβες τα πλοία του «γαλάζιου» εφοπλιστή Φώτη Μανούση, σύμφωνα με πληροφορίες του documentonews.gr, με αποτέλεσμα να ανακύψουν προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη.
Την ίδια ώρα που η εταιρεία του εφοπλιστή επιδοτείται με πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ το χρόνο προκειμένου να εξυπηρετεί την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης, όπως προκύπτει από τη σύμβαση που έχει υπογράψει με το ελληνικό Δημόσιο.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με πληροφορίες του documentonews.gr, στις 28 Δεκεμβρίου 2018 εμφάνισε βλάβη το πλοίο SAOS ΙΙ.
«H SAOS FERRIES ενημερώνει ότι σήμερα 28 Δεκεμβρίου 2018 και ενώ το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ πραγματοποιούσε ελιγμούς προσέγγισης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, παρουσιάστηκε βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή. Μετά από αυτό το πλοίο ακινητοποιήθηκε ώστε να πραγματοποιηθούν οι εργασίες αποκατάστασης της βλάβης» ανέφερε η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνονταν επίσης πως «προκειμένου να εξυπηρετήσουμε το επιβατικό κοινό, και αφού επικοινωνήσαμε με το αρμόδιο Υπουργείο, ζητήσαμε έγκριση για άμεση έκτακτη δρομολόγηση τόσο του Ε/Γ-Δ/Ρ ΖΕΦΥΡΟΣ όσο και του Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ».
Ωστόσο μία μέρα μετά στις 29 Δεκεμβρίου 2018 παρουσίασε βλάβη και το πλοίο ΖΕΦΥΡΟΣ, με αποτέλεσμα η Σαμοθράκη να μείνει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση εν μέσω γιορτών. Χρειάστηκε η παρέμβαση του υπουργείου Ναυτιλίας και οι προσπάθειες του Δήμου Σαμοθράκης για να δοθεί λύση στο πρόβλημα με την αποστολή σκάφους του Λιμενικού και ναύλωσης πλοίου για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Οι βλάβες στα πλοία συνεχίστηκαν. Τον Ιούνιο του 2019 εμφάνισε βλάβη το πλοίο SAOS ΙΙ, ενώ στις 18 Ιουλίου παρουσιάστηκε Η βλάβη στο πλοίο SAONISOS και από τότε είναι ακινητοποιημένο.
Η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή. Στις 6 Αυγούστου 2019 παρουσιάστηκε βλάβη στο SAOS ΙΙ. Δύο μέρες μετά και ενώ τα δρομολόγια συνέχισαν να μην πραγματοποιούνται, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι δρομολογεί την εκτέλεση έκτακτων δρομολογίων με το πλοίο «Ζέφυρος». Τα δρομολόγια αφορούσαν μόνο την Παρασκευή 9 Αυγούστου. Μια μέρα μετά και συγκεκριμένα στις 10 Αυγούστου τα δρομολόγια διακόπηκαν και πάλι αλλά αυτήν τη φορά οριστικά. Το αποτέλεσμα ήταν να ακολουθήσουν οι εικόνες χάους και αποκλεισμού της Σαμοθράκης μεσούσης της τουριστικής περιόδου και δυσφήμησης της χώρας, μετά και το «ναυάγιο» στους χειρισμούς του υπουργείου Ναυτιλίας.
Επιδοτήσεις εκατομμυρίων
>>>>>>>>>>

Στο μεταξύ με πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ το χρόνο επιδοτείται από το κράτος ο «γαλάζιος» εφοπλιστής Φώτης Μανούσης προκειμένου τα πλοία του να εξυπηρετούν την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Σαμοθράκη. Αυτό προκύπτει από τη σύμβαση που έχει υπογράψει με το ελληνικό Δημόσιο το 2011 και η οποία έχει αναρτηθεί και στο Διαύγεια. Πρόκειται για τη «ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη» η οποία υπεγράφη τον Αύγουστο του 2011 μεταξύ του τότε Αναπληρωτή Υπουργού Χάρη Παμπούκη και της εταιρείας «Άγιος Ευστάθιος Ναυτική Εταιρεία» συμφερόντων Μανούση.










Η σύμβαση υπεγράφη έπειτα από μειοδοτικό διαγωνισμό που προκηρύχτηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας το 2009 και κατοχυρώθηκε στην εταιρεία του κ. Μανούση. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται η εταιρεία του κ. Μανούση αναλάμβανε για το 2011 να πραγματοποιεί τέσσερα επιδοτούμενα δρομολόγια την εβδομάδα καθώς επίσης και δύο ελεύθερα για ολόκληρο το 2011 με εξαίρεση το χρονικό διάστημα από 4 Ιουλίου 2011 έως 4 Σεπτεμβρίου 2011.
Για τα επόμενα έτη και μέχρι το 2019 η εταιρεία αναλάμβανε ως υποχρέωση να πραγματοποιεί έξι δρομολόγια την εβδομάδα «αντί μισθώματος 6.141 ευρώ» ανά δρομολόγιο συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών κρατήσεων. Με εξαίρεση χρονικό διάστημα επίσης 9 εβδομάδων κάθε χρόνο το οποίο από το 2012 και μετά θα καθορίζονταν με νέες αποφάσεις ως προς τις ακριβείς του ημερομηνίες. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό και αν υποθέσει κανείς ότι εκτελούνται τα έξι δρομολόγια που ορίζει η σύμβαση ανά βδομάδα, το ύψος της επιδότησης ανέρχεται μηνιαίως σε 147.384 ευρώ, κάτι που σημαίνει το χρόνο πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ επιδότηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: