Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

Καλώς ήλθατε κ. δήμαρχε στο διάλογο και μάλιστα άμεσα!! …

Η απάντηση σας είναι τιμή για εμένα,  πολύ περισσότερο που μου δίνετε  την ευκαιρία να προσθέσω  μερικά πράγματα ακόμα, στο πρωινό μου σχόλιο …


Η απάντηση του Δημάρχου Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλου στο blog




Σταμάτης Δαμαλίτης 

Κύριε δήμαρχε σας ευχαριστώ για την ενημέρωση που κάνετε σε εμένα και στους αναγνώστες μου, αλλά κυρίως στις κοινοτικές αρχές  των Κοινοτήτων του Δήμου μας.
Βέβαια, πολλά από τα μέλη τους με πληροφορούν πως δεν διαβάζουν εμένα και το blog μου. και ίσως να μην έχουν διαβάσει και την επίμαχη αναφορά μου  
Αυτοί έχουν  blog και bloggers και νομίζουν ότι  τους «προβάλλουν»…

Ωστόσο κ. δήμαρχε το πρώτο σκέλος της παραπονιάρικης αναφοράς σας προφανώς – προφανέστατα αφορά τους κοινοτικούς άρχοντες και συνεργάτες σας και όχι εμένα. Ελπίζω να σας καλύπτει η πρώτη ανταπάντησή μου.

Στο       δεύτερο σκέλος έχω να σας πω τα εξής:1) Σας παραπέμπω στα λόγια σας "μένει ένα τρίμηνο λόγω του Νόμου...." στη δήλωση σας σ' αυτή τη συνέντευξη που δώσατε. δείτε το βίντεο.


2) κ. Δήμαρχε την ομιλία του προέδρου της Κοινότητας Ερμιόνης Ιωσήφ Γανώση μετά την τέλεση του αγιασμού και της εγκατάστασης του Κοινοτικού Συμβουλίου είσαστε εκεί και την ακούσατε... Αναφέρθηκε και αυτός στις ασάφειες του Νόμου του "ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ" και ΄ότι περίμενε διευκρινιστικές εγκυκλίους του ΥΠ.ΕΣ και απόφαση του δημάρχου για τις αρμοδιότητές των Κοινοτικών συμβουλίων,που είναι διαφορετικές από αυτές του "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ"  και μας ζήτησε δύο (2) μήνες ανοχή! 
Ακόμα, (αυτό δεν το ξεχνάω…)  κάλεσε μέσα από το λόγο του  ιδιώτες οικονομικούς χορηγούς να ενισχύσουν την Κοινότητα για το πρώτο ξεκίνημά της  για να κάνει  μικροέργα  που έχει οραματιστεί...

Αυτά κ. δήμαρχε ακούστηκαν στην ομιλία του στενού σας συνεργάτη 
και εσείς, όπως και εμείς, τα ακούγαμε...

Με αυτά τα λίγα κ. δήμαρχε σας ανταπαντώ, γιατί δεν θέλω να είμαι φλύαρος,
 αλλά ουσιαστικός…

Με εκτίμηση 
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΊΤΗΣ 


Δεν υπάρχουν σχόλια: