Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Η οργισμένη απάντηση του Δημάρχου Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλου για το πρωινό σχόλιό μας ....

Κύριε δήμαρχε και οι κρίνοντες - κρίνονται... Η κοινωνία μας είναι πολύ μικρή και ό,τι γίνεται και ακούγεται και μαθαίνεται...  Εύχομαι τα "παπαγαλάκια" της Ερμιόνης αυτή τη φορά να είναι υπερβολικά στις διαδόσεις τους... 
Αλλά  ο λαός λέει: - «χωρίς το σύννεφο βροχή δεν κατεβαίνει»…

Το  σχόλιό μου  είναι αναρτημένο >>>  ΕΔΩ...και διαβάζεται. 
Αναρτώ και τη δική σας απάντηση την οποία σέβομαι.

Σε ό,τι αφορά τον Νόμο του "ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ" που αναφέρεστε το ίδιο γράφω και εγώ 
αν το διαβάσατε προσεκτικά…

 Ακόμα, μου ζητάτε να αποκαλύψω τις πηγές μου.
Πρέπει να γνωρίζετε  (και ο νομικός σας σύμβουλος θα σας το πει) 
πως ο δημοσιογράφος δεν αποκαλύπτει τις πηγές του, 
εκτός πια, να του ζητηθεί από όργανα του Νόμου.

Και τέλος , θέλω να γνωρίζω εγώ και οι συμπολίτες μου, η απάντησή ισχύει 
και για τον αντιδήμαρχο και για τον πρόεδρο;;; 
Διότι και σε προηγούμενο σχόλιό  μου είχα αναφερθεί για το ίδιο θέμα παρομοίως,
αλλά δεν είδα καμία δημόσια αντίδρασή τους...

Με εκτίμηση
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΊΤΗΣ

ΥΓ. 1) Πάντως να ξέρετε κ. δήμαρχε πως η κοινωνία της Ερμιόνης βοά για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά φυσικά ο Δαμαλίτης κουβαλάει την ευθύνη που το δημοσιοποιεί…

2) Σας ευχαριστώ ακόμα για το σχόλιό σας ότι - επικαλούμαι την ιδιότητα του δημοσιογράφου... 
Δεν είμαι για εσάς δημοσιογράφος, επειδή δεν πληρώνομαι και δεν με πληρώνετε...
- αυτό  το κρατάω στα υπόψιν μου...
Γιατί κάποτε κ. δήμαρχε με αποκαλούσατε - Δυνατή φωνή της Ερμιονίδας! 
και της Αργολίδας και της Πελοποννήσου, να προσθέσω εγώ, 
όπως εκτιμούν άλλοι δημοσιογράφοι.....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η απάντηση του κ. δημάρχου

Γιάννης Γεωργόπουλος

Κύριε Δαμαλίτη, σας γράφω αυτή τη φορά με αφορμή το από 23-9-2019 δημοσίευμά σας που τιτλοφορείται «παρίες της δημοτικής αρχής».

 Στο δημοσίευμά σας αυτό αναφέρετε μεταξύ άλλων ότι «Δεν μπορείτε να ανασάνετε» χωρίς την άδεια  της Δημοτικής Αρχής και χωρίς απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου. Δεν ευθύνομαι εγώ κύριε Δαμαλίτη αν αυτό ορίζει ο νόμος. Οπότε επί του συγκεκριμένου θέματος καλά θα κάνετε να μέμφεστε και να ειρωνεύεστε τους νομοθέτες του Κλεισθένη και όχι εμένα. 
(σ.σ. το ίδιο γράφω και εγώ κ.δήμαρχε)

Σχετικά με το υπόλοιπο τμήμα του από 23-9-2019 δημοσιεύματός σας, οφείλω κύριε Δαμαλίτη να σας αναφέρω ότι ούτε εγώ, ούτε κανείς από τους συνεργάτες μου, ούτε κ ο ίδιος ο πρόεδρος της κοινότητας Ερμιόνης με τον οποίο είχα την τιμή να συνεργαστώ ως μέλος της Δυνατής Ερμιονίδας και στο παρελθόν, ενδιαφερόμαστε για χλιδάτα γραφεία και γκλαμουριά όπως αναφέρετε. Απόδειξη τούτου αποτελεί και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο του Δημάρχου είναι παρκαρισμένο έξω από το Δημαρχείο και κυκλοφορώ με το προσωπικό μου ι.χ. Σίγουρα γνωρίζουν πολύ καλά τα παπαγαλάκια που σας ενημέρωσαν ότι το γραφείο του Πρόεδρου της  Κοινότητας είναι ίδιων διαστάσεων με το γραφείο που χρησιμοποιούν από κοινού ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Ερμιόνης. Όμως καμία συζήτηση, ούτε καν σκέψη, δεν έγινε για το μικρό γραφειάκι στο οποίο ψευδώς αναφέρεστε και παραπλανάτε τους αναγνώστες σας.

Όποιος έχει κάποιο παράπονο μπορεί να με βρει και να μου το αναφέρει πολύ εύκολα. Οφείλετε ωστόσο να γνωρίζετε κύριε Δαμαλίτη ότι το ήθος και η αξιοπρέπειά μου δεν επιτρέπει αναφορές τέτοιου είδους που θίγουν την προσωπικότητά μου. Και επειδή εγώ κύριε Δαμαλίτη έχω μάθει να μιλάω στα ίσια, ξεκάθαρα και με ονοματεπώνυμο σας προκαλώ να μου αποκαλύψετε με ονοματεπώνυμο τα παπαγαλάκια που διαδίδουν ψευδείς ειδήσεις, που με θίγουν και που με συκοφαντούν. Διαφορετικά κύριε Δαμαλίτη γνωρίζετε και εσείς πολύ καλά υπό την ιδιότητα του δημοσιογράφου που επικαλείστε ότι όποιος διαδίδει εν γνώσει του ψευδείς ειδήσεις ως αληθείς μπορεί να βρεθεί ενώπιον του νόμου απολογούμενος με κάθε νόμιμη συνέπεια. Από αυτή την ευθύνη δεν απαλλάσσεται ούτε εκείνος, που διαδίδει ότι του μεταφέρουν τα παπαγαλάκια, χωρίς να διασταυρώσει την αλήθεια. Γι’ αυτό το λόγο κύριε Δαμαλίτη και για τελευταία φορά σας ενημερώνω ότι θα δεχτώ κάθε κριτική προς την παρούσα Δημοτική Αρχή για την πράξη ή την απραξία της, αλλά δεν θα ανεχτώ από κανένα, επώνυμο η ανώνυμο να συκοφαντεί και να λασπολογεί σε βάρος των συνεργατών μου και εμού προσωπικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: