Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Ιωσήφ Γανώσης Πρόεδρος της Κοινότητας Ερμιόνης «ως εξομολόγηση» εφ’ όλης της ύλης…


Σε ότι αφορά εμένα, - εγώ λειτουργώ με δύο πρακτικές. -
Ή αστραπιαία ή σε βάθος χρόνου... 
Στην περίπτωσή μας θα περιμένω τις εξελίξεις…
------------------------------------------------------------------------------------------------------


Επιστολή στο blog 

Αγαπητέ Σταμάτη,
Όπως καλά γνωρίζεις από την ενασχόληση σου με το ρεπορτάζ και την δημοσιογραφία, πάρα πολλές φορές τα γεγονότα μας ξεπερνούν και η ειδησεογραφία της πολιτικής τρέχει ασταμάτητα.
Παρά ταύτα όμως οι εν θερμώ απαντήσεις ή μια άμεση πολιτική τοποθέτηση κινδυνεύει να είναι αίολη – ατεκμηρίωτη και αχρείαστη.
Όμως ως Πρόεδρος της Κοινότητας μας νοιώθω και είμαι υποχρεωμένος αρκετές φορές να διαβάζω τα σχόλια και τις απόψεις ή προτάσεις των συμπολιτών μου, που αφορούν την Κοινότητα μας και εκφράζονται υπογεγραμμένα μέσα από τα Μ.Μ.Ε. και τις τοπικές  ιστοσελίδες.
Επί πλέον αρκετές φορές από την δική σου ιστοσελίδα παρότι πράγματι είσαι καταγγελτικός και καυστικός σε διάφορα θέματα, μας δίνεις την ευκαιρία να αναλύσουμε και να ενημερώσουμε καλύτερα, σε ένα ευρύτερο αναγνωστικό κοινό συμπολιτών μας, τις αποφάσεις μας και τις πολιτικές μας.
Γι΄ αυτό άλλωστε επιθυμούμε να έχουμε συνεχή και ανοικτή πρόσβαση και στην δική σου ιστοσελίδα.

Σε σχόλιο σου στις 17/11/2019 για την κατάθεση του Τεχνικού Προγράμματος, αναφέρεσαι στην καταγραφή πλήθους τεχνικών έργων που αφορούν την πόλη μας, τα οποία δεν είναι δυνατόν να αποπερατωθούν μέσα σε μια ετήσια χρονική περίοδο ούτε με τις πιο ιδανικές συνθήκες της «εποχής των παχέων αγελάδων»
Και εμείς βέβαια συμφωνούμε.
Άλλωστε στην συνεδρίαση μας το επισημάναμε,  παρότι υπήρξε για άλλη μια φορά παντελής απουσία Δημοτικών Συμβούλων και ιδιαίτερα αξιωματούχων της Δημοτικής Αρχής εκλογικής περιφέρειας Ερμιόνης, αλλά ευχηθήκαμε  ακριβώς επί λέξει:
«εάν υλοποιηθεί το 10% του προγράμματος μας να ελπίζουμε σε μια καλύτερη συνέχεια για τα επόμενα έτη. Εάν υλοποιηθεί το 20% τότε θα είμαστε ευτυχείς και ως Κοινοτική Αρχή και ως Δημότες αυτής της πόλης»
Όμως εμείς καταγράψαμε τα τεχνικά προβλήματα της καθημερινότητας στην λειτουργία της πόλης, για τα οποία μόνον η Δημοτική Αρχή μπορεί να επιλέξει με το δικό της σχέδιο προτεραιότητας και υλοποίησης, η οποία έχει την ευθύνη και τον Προϋπολογισμό για την επισκευή τους ή την κατασκευή τους.
Δεν εισηγηθήκαμε ούτε νέες  αναπτυξιακές μελέτες, ούτε μεγάλα έργα υποδομής που χρειάζονται μεγάλες χρηματοδοτήσεις, εντάξεις σε ευρωπαϊκά και εθνικά προγράμματα ή πλήθος γραφειοκρατίας και ανάλογες ωριμάνσεις.
Και γιατί τα μεγάλα ή μεσαία αναπτυξιακά έργα είναι έργο της Δημοτικής ή Περιφερειακής Αρχής, δηλαδή των εκλεγμένων αιρετών Δημοτικών και Περιφερειακών μας Συμβούλων.

Ως προς το σχόλιο σου της 22/11/2019 «εκδηλώνεται σταδιακά και αποκαλύπτεται...»
είμαι υποχρεωμένος να σου γνωρίσω ότι περίπου από την 15/10/2019 όταν το  συγκεκριμένο «Γραφικό Σήμα» εμφανιζόταν  στο e-mail της Κοινότητας Ερμιόνης, ζήτησα από τις υπηρεσίες του Δήμου να αφαιρεθεί, διότι εγώ δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις  πληροφορικής ούτε την σχετική αυτονομία να το διαγράψω, ανακαλύπτοντας παράλληλα ότι το σχετικό γράφημα προϋπήρχε  καθ΄ όλη την τελευταία πενταετία επί προεδρίας του αείμνηστου Προέδρου της Κοινότητας μας Δάγκλη Χρήστου. Ο δε κωδικός πρόσβασης στο συγκεκριμένο e- mail ήταν και είναι ακόμη γνωστός σε όλους τους πρώην Προέδρους της τελευταίας περιόδου και σε αρκετούς υπαλλήλους του Δήμου Ερμιονίδας με δυνατότητα πρόσβασης στην αλληλογραφία της Κοινότητας και του Προέδρου. Θέμα αρκετά αντιδεοντολογικό και επιλήψιμο.
Μόλις χθες  λοιπόν μετά από τα δικά σου σχόλια αφαιρέθηκε αρμοδίως και αναμένεται η αλλαγή των κωδικών.
Στο σχόλιο σου για το αποτέλεσμα των εκλογών και βέβαια συμφωνώ ότι η παράταξη του Δημητρίου Σφυρή με στήριξε. Αυτό φαίνεται και αριθμητικά ότι το ψηφοδέλτιο μου «ΕΡΜΙΟΝΗ  ΞΑΝΑ» ξεπέρασε κατά 50% και πλέον τον απόλυτο αριθμό των ψήφων της δικής μου παράταξης «ΔΥΝΑΤΗ  ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» στην πόλη της Ερμιόνης αλλά και από την εκλογή των δύο (2) Κοινοτικών Συμβούλων στους τέσσερις (4) που είμαστε στην πλειοψηφία του Κοινοτικού Συμβουλίου.
Το πώς και το γιατί η παράταξη του κ. Σφυρή μετά από μακρόχρονη σκληρή πολιτική αντιπαράθεση στήριξε την δική μου πολιτική πρόταση, δεν είμαι εγώ που πρέπει να απολογηθώ. Αντιθέτως νομίζω ότι οφείλεται στην ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί με γνώμονα «το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα» για τον τόπο και την καθημερινότητα του.
Όσο δε για τις διάφορες ύποπτες συνδιαλλαγές μην γράφεις σε παρακαλώ πράγματα για τα οποία ούτε εσύ ο ίδιος τα πιστεύεις.
Επανειλημμένα έχεις δημοσιεύσεις διάφορες αιχμές για την επιλογή μου να συνεργαστώ με συγκεκριμένη συμπολίτισσα μας γράφοντας διάφορα προσωπικά σου σχόλια ή εκφράζοντας σκόρπιες απόψεις διαφόρων συμπολιτών μας.
Εγώ καταλαβαίνω και αντιλαμβάνομαι τον καθένα σας. Όμως σε κανένα ρεπορτάζ σου ή σε κατ΄ ιδίαν συνομιλίες με διάφορους συμπολίτες μου ή νεοσσούς αιρετούς δεν μου έχει αναφερθεί ότι τα έργα της συνεργάτιδας μου και τα έως τώρα αποτελέσματα της Κοινοτικής μου Διοίκησης είναι αρνητικά, απογοητεύουν τους συνδημότες μας και δημιουργούν πρόβλημα στην αποδοτικότητα της Κοινοτικής μου Διοίκησης. Μάλλον για την έως τώρα πορεία της Κοινοτικής μου Διοίκησης χειροκροτήματα και συγχαρητήρια έχουμε εισπράξει, καλά λόγια και μεγάλο ενδιαφέρον εκ μέρους του κόσμου για την συνέχεια της θητείας μας που περισσότερο εμένα προσωπικά με ανησυχούν και με κάνουν , όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας «να κρατώ μικρό καλάθι».
(σχόλιο του blogger
Στην ερμιονίτικη κοινωνία και αυτής της Ερμιονίδας 
 του «στρουθοκαμιλισμού» μην περιμένεις δημόσια αρνητικά σχόλια... 
Αυτό επίτρεψέ μου να το γνωρίζω ως παρατηρητής…
Αλλά εγώ θα ήθελα τη γνώμη του κ. Δημάρχου για το εν λόγω θέμα,
 ωστόσο, δυστυχώς, δεν την έχω… 
Ο κ. Δήμαρχος ίσως έχει την αντίληψη ότι πρέπει να μας δίνει απαντήσεις, 
μέσω «των δορυφόρων του» ...)

Αγαπητέ Σταμάτη,
Όταν αποφασίζεις να αναλάβεις τις ευθύνες σου ως πολίτης και να υπηρετήσεις από τον βαθμό του Δημάρχου ή του Κοινοτάρχη ή του Δημοτικού Συμβούλου την Τοπική Αυτοδιοίκηση υπηρετώντας και υπακούοντας στους Νόμους που διέπουν το «ΣΧΕΔΙΟ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ» πρέπει να το υπηρετήσεις και με το «γράμμα του» και με την φιλοσοφία του.
Και η φιλοσοφία του «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ» είναι η ευρύτερη συναίνεση των παρατάξεων και των πολιτών από οποιοδήποτε ιδεολογικό μετερίζι και την υψηλή ευθύνη την έχει η πλειοψηφία.
Και εγώ και οι εκλεγμένοι συνεργάτες μου αυτό το κάνουμε πράξη από την  πρώτη ημέρα της εγκατάστασης μας στο Κοινοτικό Κατάστημα στο σπίτι του Ερμιονίτικου λαού και στην κληρονομιά των προγόνων μας.
Με την συγκεκριμένη συνεργάτισσα μου σε όλα τα χρόνια της πολιτικής μου παρουσίας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση εγώ είμαι αυτός που ήμουν πάντα απέναντι και μάλιστα σε σκληρά χρόνια ουσιαστικής πολιτικής – ιδεολογικής και κομματικής αντιπαράθεσης.
(σχ. Blogger: Είναι αυτή που αποφάσιζε και συμφωνούσε με τον τ. δήμαρχο Αν. Λεμπέση 
ως αντιδήμαρχος και πρόεδρος του Δ.Σ. του Δήμου Ερμιόνης,
να σε σέρνουν στα δικαστήρια για επαγγελματική σου υπόθεση 
και εθελοτυφλούσαν για όμοιες συναδέρφων σου επαγγελματιών.... 
Εκτός πια, να παραδέχεσαι πως είχαν δίκιο και καλώς έπρατταν…)

Την ιστορία μας κανένας  δεν έχει δικαίωμα να την αποκρύψει.
Ο μόνος λοιπόν ή ο πρώτος που θα είχε λόγους άρνησης για μια τέτοια εθελοντική συνεργασία θα έπρεπε να ήμουν εγώ.
Όμως είμαι αποφασισμένος, όπως και στην ομιλία μου κατά την ημέρα της εγκατάστασης μας,  να δώσω λάμψη στον θεσμό του Προέδρου.
Είμαι υποχρεωμένος να σηματοδοτήσω την συνεργασία – την συναίνεση – την αξιοκρατία και να εκμεταλλευτώ τις πηγές γνώσης και την εμπειρία όχι μόνο της πρώην κας αντιδημάρχου και Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου του πρώην Δήμου Ερμιόνης αλλά και των πρώην Δημάρχων – Προέδρων – Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων που υπηρέτησαν τον τόπο μας και τους περιμένω στο φιλόξενο γραφείο μας για να αντλήσω τις γνώσεις τους.
Και γι΄ αυτό με κάθε ευκαιρία, παρά τις πικρές μου μνήμες, τους προσκαλώ σε όλες τις έως τώρα δραστηριότητες της Κοινότητας μας.
Εάν και εφ΄ όσον η κάθε προσωπική μου συνεργασία γίνεται ευχάριστη – δημιουργική και εποικοδομητική και με θωρακίζει με γνώση – εμπειρία και καλή διάθεση είναι για μένα και για τον τόπο μας μόνο ευεργετική.
Παράλληλα δε εάν αυτό γίνεται τροχοπέδη, δημιουργεί ανασφάλεια, παρουσιάζει προβληματική συνεργασία με ανθρώπους όπου έχουμε και είχαμε κοινούς αγώνες και κοινό στόχο είμαι έτοιμος να βάλω νερό στο κρασί μου για το καλό του τόπου μας και των συμπολιτών μας, πεπεισμένος ότι δεν έχω το δικαίωμα στο βωμό του λαϊκισμού να καταδικάσω και να στιγματίσω ανθρώπους και συνεργάτες.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
της Κοινότητας Ερμιόνης
Ιωσήφ Γανώσης 


Δεν υπάρχουν σχόλια: