Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

...Τι άλλο πια να φοβηθούμε, ό,τι δημιουργεί η αγωνιστική δημοσιογραφία το έχουμε πάθει...

Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο - 10 Μαρτίου 2013  
----------------------------------------------------------------------------------------------------- 



Και εξώδικη διαμαρτυρία εναντίον μας από τον πρόεδρο του Δ.Σ. Δήμου Ερμιονίδας  κ. Αναστάσιου Λάμπρου  του Γεωργίου για τους λόγους που αναφέρoνται σ' αυτήν. 
Οι υπεύθυνοι του γεγονότος που έχει ουρά... ας αναλάβουν και συνειδητοποιήσουν τις ευθύνες τους!!! Εμείς πάντως, σε όλο το διάβα της ζωής μας δεν ζητήσαμε σωσίβιο από κανέναν....
Ωστόσο, ως μοναδικό πλούτο στη ζωή μας αισθανόμαστε τις εμπειρίες μας που είναι παρά πολλές και πολυποίκιλες, έχοντας  ως γνώμονα πάντα το αρχαίο ρητό, - «Γηράσκω αεί διδασκόμενος»...
ΣΤΑΜΑΤΗΣ  ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

ΥΓ. 
1) Η αποστολή του δημοσιογράφου είναι να  εκτίθεται και να μην κρύβεται...
 2) Να μην αποκαλύπτει τις πηγές του... τα στοιχεία και τα ντοκουμέντα 
του να τα χρησιμοποιεί την ώρα που πρέπει... 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το e-mail
-------------------------------------------------------------
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΔΗΛΩΣΗ


Προσθήκη αστεριού  
Σταματινα Δρουζα
Συνημμένο 10 Μαρτίου 2013 - 4:29 μ.μ.
Προς: "stamdamd@gmail.com"
Κε Δαμαλίτη,
Σας αποστέλλω, αρχικά  μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την συνημμένη με την παρούσα μου εξώδικη διαμαρτυρία- πρόσκληση-δήλωσή μου προς υμάς, για τους λόγους που αναφέρονται εν αυτή.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ 

https://mail.google.com/mail/images/doc.gif
EΞΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗ.DOC.doc
32K 
Προβολή ως HTML Σάρωση και λήψη  

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ
Αναστασίου ΛΑΜΠΡΟΥ του Γεωργίου, κατοίκου Κρανιδίου δήμου Ερμιονίδας
ΠΡΟΣ
Σταμάτιο ΔΑΜΑΛΙΤΗ, κάτοικο Ερμιόνης δήμου Ερμιονίδας.

&&&&&&&&&&&&&&

,
Το Σάββατο 9 Μαρτίου 2013 και ώρα 07:26 π.μ. αναρτήσατε στο μπλογκ που διαχειρίζεστε (Ερμιονίδα: μας αρέσει -δεν μας αρέσει) κείμενο με θέμα «Η προϊσταμένη της Πολεοδομίας Κρανιδίου Αικατερίνη Δημαράκη ακόμα δεν έχει μιλήσει».
Και ενώ το κείμενο αυτό αφορούσε σε προσωπική και εργασιακή υπόθεση της κας Δημαράκη,   εντελώς αυθαίρετα και αδικαιολόγητα, χωρίς να υπάρχει καμία σύνδεση και καμία συσχέτιση με το κυρίως θέμα,  άσχετα και «ξεκάρφωτα»,  γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στο πρόσωπό μου και στο όνομά μου, με κόκκινα μάλιστα γράμματα, ενώ το υπόλοιπο κείμενο εμφανίζεται με μαύρους χαρακτήρες, μέσω της οποίας διασπείρονται αβάσιμες και φανταστικές ειδήσεις και φήμες και δημιουργούνται απατηλές και ψευδείς  εντυπώσεις.
Αναφέρετε, λοιπόν, στο άνω κείμενό σας ότι η Αικατερίνη Δημαράκη σας είπε«πως δεν έχει προσχωρήσει στην επικείμενη παράταξη του  νυν προέδρου του Δ.Σ. κ. Τάσου Λάμπρου όπως φημολογείται, γιατί δεν την ενδιαφέρει η πολιτική και άλλα πολλά……..».
Πλην όμως,   από επικοινωνία που είχα με την κα Δημαράκη, διαψεύδει κατηγορηματικά  ότι είχατε μαζί της διάλογο  για το πρόσωπό μου και ότι  σας είπε όπως αναφέρετε στο άνω κείμενό σας για μένα. Πρόκειται, δηλαδή, για ψευδές κείμενο,  που εσείς μόνος σας ή με τη συμμετοχή τρίτων κατασκευάσατε, με προφανή σκοπό να υπονομεύσετε και να προβοκάρετε τη θέση μου ως Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Ερμιονίδας, αλλά και την ίδια τη λειτουργία του δήμου.
Επίσης, το άνω ψευδές κείμενό σας πλήττει δόλια και βάναυσα την προσωπικότητά μου, την οποία  σπιλώνει και εκθέτει ευρέως, διασπείροντας ανυπόστατες και ανεπέρειστες  ειδήσεις περί φημών περί επικείμενης παράταξης, προς εξυπηρέτηση  αθεμίτων σκοπιμοτήτων, με τις οποίες προφανώς συντάσσεστε.
 Επειδή έχω θιγεί τα μέγιστα από το άνω κείμενο που αναρτήσατε στο άνω μπλογκ που διαχειρίζεστε, ενώ σημειωτέον προέβητε στην ενέργεια αυτή,  χωρίς καν  προηγουμένως να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μου, ως οφείλατε, όπερ προσαποδεικνύει το μεθοδευμένο και δόλιο της κίνησης αυτής.
Επειδή η πράξη και ενέργειά σας αυτή συνιστά τέλεση ποινικών αδικημάτων  σε βάρος μου .
ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
και με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου


   ΔΗΛΩΝΩ προς εσάς  με την παρούσα μου την έντονη διαμαρτυρία, αγανάκτηση και δυσφορία μου για το άνω ψευδές κείμενό σας για το πρόσωπό μου
ΚΑΛΩ εσάς με την παρούσα μου όπως προβείτε  αμέσως στα δέοντα προς αποκατάσταση της προσβολής που έχω δεχτεί στην προσωπικότητά μου εξαιτίας του άνω ψευδούς κειμένου σας.  
ΚΑΛΩ, επίσης, εσάς, ως δημότη του δήμου μας, να περιοριστείτε στην κριτική επί των θέσεων, απόψεων και ενεργειών μου με την ιδιότητά μου ως Προέδρου του Δ.Σ.  και να μην αναφερθείτε ξανά στο μέλλον μέσω του μπλογκ που διαχειρίζεστε στο πρόσωπό μου με ψευδείς και κατασκευασμένες ειδήσεις.
Άλλως και σε περίπτωση που δεν ανταποκριθείτε στις άνω προσκλήσεις μου,ΔΗΛΩΝΩ προς εσάς με την παρούσα μου  ότι θα ασκήσω εναντίον σας κάθε νόμιμο μέσο,   ενώπιον παντός αρμοδίου δικαστηρίου, αστικού και ποινικού, και αρχής, προς αποκατάσταση της προσβολής της προσωπικότητάς μου.
ΚΑΛΩ, τέλος, εσάς να αναρτήσετε αμέσως στο μπλογκ που διαχειρίζεστε την παρούσα εξώδικη διαμαρτυρία-πρόσκληση-δήλωσή μου.


Κρανίδι, 10 Μαρτίου 2013
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σημείωση blogger έτσι για την ιστορία,,, 
 - Κι΄όμως, λίγους μήνες μετά, ο κ. Λάμπρου δημιούργησε δική του δημοτική  παράταξη  
και έθεσε υποψηφιότητα ως υποψ. δήμαρχος στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2014




Δεν υπάρχουν σχόλια: