Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

Το άρθρο το βρήκαν οι αναγνώστες από το αρχείο του blog και το διαβάζουν.... - Αυτό μας ικανοποιεί! ...

Δήμαρχε Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλε 
υπάρχουν στον Δήμο υπάλληλοι και Υπάλληλοι 
- δημότες και Δημότες…



Κύριε Δήμαρχε χθες – Κυριακή - πήρα τηλεφωνικώς πρόσκληση από τον πρόεδρο της Κοινότητας Ερμιόνης Ιωσήφ Γανώση να παραβρεθώ για φωτογράφιση και ρεπορτάζ στην παράδοση και παραλαβή της δωρεάς στην Κοινότητα ενός πίνακα ζωγραφικής από τον «Ερμιονικό Σύνδεσμο» 

Και εκεί στο κοινοτικό κατάστημα έκπληκτος είδα το γραφείο της υπαλλήλου του Δήμου και της Κοινότητας κας Αδαμαντίας Κασνέστη να είναι ανοικτό και αυτή μέσα στο γραφείο να εργάζεται!
Τη ρώτησα πως εργάζεται ημέρα αργίας (Κυριακή) και αυτή μου απάντησε πως «για μένα δεν υπάρχει αργία αν υπάρχει εκκρεμότητα στην εργασία που πρέπει να βγει» 
Αυτό να το κρατήσετε (όπως και εγώ) στα υπόψιν σας κ. δήμαρχε.  

Ακόμα, κατά την είσοδό μου στο γραφείο του προέδρου αριστερά από την πόρτα εισόδου υπάρχει αναρτημένη γυάλινη πινακίδα στην οποία αναγράφονται τα εξής: - Γραφείο Προέδρου – Συνεδριάσεως Κοινοτικού Συμβουλίου και Εθελοντών. 
Το τελευταίο κ. δήμαρχε καταλαβαίνω που απαντάει, αλλά την ίδια στιγμή διερωτήθηκα, αν εγώ ανήκω σ' αυτούς τους εθελοντές που υπονοεί ο κ. πρόεδρος  ή στους επίσημους ή στους σπεκουλαδόρους(ευκαιριακούς) ...

Όχι κ. δήμαρχε δεν ανήκω σε καμία από αυτές τις κατηγορίες ανθρώπων παρά μόνο στους Ελεύθερους Πολίτες… 

Γιατί αν ήμουν σ’ αυτές τις κατηγορίες θα έπαιρνα προσκλήσεις στις δεξιώσεις και τα τραπεζώματα της Κοινότητάς μας (που φυσικά για ευνόητους λόγους δεν θα αποδεχόμουν) και θα συνωστιζόμουν κι' εγώ στο χώρο της δεξίωσης, μεταξύ των επισήμων και μη... 

Ευχαρίστως όμως, (μετά το κοπιαστικό φωτορεπορτάζ μου για  τον εορτασμό των Ταξιαρχών και του ομώνυμου κεντρικού Ι.Ν. και της δικής μου ονομαστικής εορτής)  θα δεχόμουν ως αντίδωρο την ευλογία των Αρχαγγέλων μας (των οποίων την μνήμη τιμούσαμε και εορτάζαμε αυτή την ημέρα)  και του εφημέριου  π. Ιωάννη Αμπελά δια του αρτίδιου (προσκόμιδου) περιτυλιγμένο σε ειδική συσκευασία, που πρόσφερε σε όλους τους επισήμους και μη (ονόματα δεν αναφέρω)  ... 
Ούτε και γι’ αυτή την προσφορά  ακόμα κ. δήμαρχε φαίνεται ήμουν άξιος να έχω  για τους λειτουργούς της Εκκλησίας μας αφού δεν μου προσεφέρθη…  

Σημεία  των καιρών βλέπετε κ. δήμαρχε και αυτή είναι η αμοιβή(!) Πολιτών σαν και εμένα, που τολμάνε να εκφράζονται με παρρησία και ευθύτητα για όσα νοσηρά συμβαίνουν και θα συμβαίνουν στην κοινωνία μας! ...
Αλλά και για τις χιλιάδες τιμητικές δημοσιογραφικές αναφορές μου (20 χρόνια τώρα)  που τιμούν πρόσωπα και πράγματα στην τοπική  μας κοινωνία, δεν έχω ακούσει,  ούτε ένα ευχαριστώ!
Δεν έχουν τη δύναμη ψυχής και ίχνος αισθημάτων ευγνωμοσύνης  η πλειοψηφία των συμπολιτών μου,  να εκφράσουν ακόμα και αυτή τη λέξη…
Αντί για καλημέρα 
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: