Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Δήμαρχε Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλε – ρωτήστε τον υιό σας – δικηγόρο σας …

...κ. δήμαρχε η  αναφορά σας στο εξώδικο με την επίμαχη φωτογραφία μου για το φωτισμό στο Κρόθι είναι συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος μου ή δεν είναι;; 

 κ.Δήμαρχε μετά από όλα τα αναφερόμενα πιο κάτω,  μήπως πρέπει να μου ζητήσετε και εσείς συγνώμη δημόσια για τη συκοφαντική δυσφήμιση που μου κάνετε, όπως ζητάτε από εμένα μέσω του εξωδίκου;;;  

-Για συμβουλευθείτε τον δικηγόρο σας...

Το μέρος του εξωδίκου στο οποίο αναφερόμαστε...


Η δική μας ανάρτηση...

Μια άλλη εκδοχή φωτισμού στο δρόμο του Κρόθι στην Ερμιόνη 

- που μας αρέσει... 

...Άλλαξαν τις λάμπες των φωτιστικών και έχουμε αυτό το αποτέλεσμα! ...

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.


Δήμαρχε Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλε - «άνθρακας ο χρυσός» περί μοντάζ στη Φώτο μου με το φωτισμό στο Κρόθι…


Είδατε κ. δήμαρχε τι κάνει η ανταύγεια και η αντανάκλαση του φωτός και πως παραπλανάει ακόμα και δημάρχους;;; ...

Μα καλά κ. Γεωργόπουλε δεν βρέθηκε ένας από τους  «περίφημους»  συνεργάτες σας να σας ενημερώσει γι’ αυτό το φαινόμενο;; Και καλά εσείς, εκείνος ο  τεχνικός - ηλεκτρολόγος που τοποθέτησε τις λάμπες led και βγάζουν λευκό χρώμα - όπως αναφέρεστε στο εξώδικο εις βάρος μου -  δεν σας είπε τίποτε, πως οι λάμπες που πιθανόν  είναι στραμμένες προς τα κάτω, κάνουν αυτή την ανταύγεια και δημιουργούν αυτά τα χρώματα στο οδόστρωμα με το φυσικό περιβάλλον στα ρείθρα με τη βλάστηση που υπάρχει,  από πεύκα, θάμνους και άλλα φυτά;; Κρίμα κ. δήμαρχε…

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 

Αλιεύματα από τις σελίδες facebook της Ερμιονίδας 


Αυτή είναι μια φωτογραφία που είχα τραβήξει εγώ βράδυ στην πανσέληνο του Αυγούστου.
Είναι τραβηγμένη όπως φαίνεται από πολύ πιο κοντινή απόσταση. 
Από τη βεράντα μας το βράδυ απολαμβάνουμε αυτόν τον ξεχωριστό φωτισμό! 
Είναι πανέμορφα! 
Από την άλλη, δεν θέλω να πιστέψω αυτά που διάβασα στο εξώδικο. 
Ο Μάκης έκανε φωτό μοντάζ! Παλεύουμε με αυτές τις πρακτικές χρόνια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: