Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Αντιδήμαρχε Γιάννη Τσαμαδέ δεν έχω απωθημένα για κανέναν! Έχω «το γνώθι σ' αυτόν» και είμαι αυτοδημιούργητος ! - Αυτό να το ξέρετε όλοι σας ....

... Γιάννη Τσαμαδέ, πρέπει να ντρέπεσαι γι’  αυτά που γράφεις σε εμένα και κυρίως στο blog (Βρομοσκόπιο...) που μας είχε διασύρει συκοφαντικά, ψευδωνύμως, τον Δήμαρχο Δημήτρη Καμιζή, εσένα ως αντιδήμαρχο και εμένα ως δημοσιογράφο (2011 – 31/8/ 2014) Κι' ακόμα,  κατά τον δικηγόρο του σημερινού δημάρχου, (υιός του) είμαι δημοσιογράφος, κατά δήλωσή μου - όπως εγώ το δηλώνω.... - Αναφορά του στο εξώδικο που έλαβα...

Ωστόσο Γιάννη Τσ. αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι το εύλογο ερώτημα, ότι, δεν διαμαρτυρηθήκατε ούτε σπεύσατε να καταγγείλετε το στημένο λίβελο, ωστόσο τιμητικό σχόλιο για εσάς, ούτε εσύ ούτε και κ. δήμαρχος, για τη σαφέστατη αιχμή περί δεμένων χεριών σου πριν και λυμένα τώρα - (που σας αφορούσε), από τον γνωστό… συντάκτη που υπογράφει - Εικονοσκόπιο - (Άντε να βρεις το Εικονοσκόπιο στο διάστημα....)  Αλλά πως να το κάνατε αυτό;; …. 

                                           Αντιδήμαρχε «εσαεί»...  έχει ο καιρός γυρίσματα…

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

ΥΓ. Τα 21 χρόνια δημοσιογραφίας μου είναι εθελοντική προσφορά 

στον τόπο που με γέννησε και σε όλη την  Ερμιονίδα! - 

«δεν έγλειψα, δεν φίλησα και δεν προσκύνησα ποτέ μου, κατουρημένες ποδιές»...

ΥΓ. 2) Γιάννη Τσαμαδέ τώρα - 6/9/ Κυριακή το είδα το υστερόγραφό σου. Πες μου δημόσια σε ποιο e-mail έστειλες το κείμενό σου διότι το e-mail  μου έχει αλλάξει από τις αρχές του χρόνου και σε πολλούς συμβαίνει αυτό όταν μου στέλνουν email στο παλιό. Διότι πηγαίνει στο διάστημα ....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εικονοσκόπιο News

ΚΛΙΚ ΕΔΩ >>> ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΜΑΔΟΣ: Μάκη, μην ξεσπάς επάνω μου τα όποια απωθημένα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: