Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Δήλωση συμπαράστασης του πρώτου Δημάρχου του ενιαίου Δήμου Ερμιονιδας Δημήτριου Καμιζή, για το θέμα της αγωγής του σημερινού Δημάρχου εις βάρος μου! …


Ο κ. Καμιζής (Δήμαρχο τον αποκαλώ ακόμα εγώ…) μόλις πληροφορήθηκε για την Αγωγή του κ. Γεωργόπουλου εις  βάρος μου, επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά, για να μου πει τα εξής: Γράψε, πως - «Δηλώνω την αμέριστη συμπαράστασή μου σε εσένα,  διότι υποφέρεις αδίκως εξ αιτίας μου… Θα είμαι δίπλα σου ως μάρτυρας υπερασπίσεως σε όποια δικαστική αίθουσα και αν βρεθείς τελικά»...

Ευχαριστώ τον κ. Καμιζή για τα παρήγορα λόγια συμπαράστασής του και  εκφράζω  την απεριόριστη ευγνωμοσύνη προς το πρόσωπό του ...

Με εκτίμηση  

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: