Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Ντοκουμέντα (ενδεικτικά) από την αλληλογραφία μας κ.α. - με τον πρώην Δήμο Ερμιόνης, συλλογικούς φορείς και πολίτες, που αποδεικνύουν την παραδοχή της δημοσιογραφικής μου ιδιότητας ...


 Δείτε πως με αποκαλούν και ο σημερινός Δήμαρχος Ερμιονιδας Γιάννης Γεωργόπουλος με αναφέρει - ακόμα και μέσα από τα δικόγραφα - «αυτοαποκαλούμενο δημοσιογράφο και κατά δήλωση μου δημοσιογράφο!!» Τώρα, τι καταθέσανε ενόρκως οι μάρτυρες του κ. Γεωργόπουλου εις βάρος μου, καλύτερα να μη το γνωρίζετε  γιατί θα προβληματίστε σοβαρά ...

Φυσικά, υπάρχουν και οι δημοσιογραφικές μου ταυτότητες, καθώς και  το καρτελάκια που κρεμάμε πάνω μας και μου έδινε η δημοτική αρχή του  Δήμου Ερμιονίδας (με το λόγγο του δήμου που γράφει επάνω το ονομάτεπωνυμό μου με την ιδιότητα - δημοσιογράφος)  για να παραβρεθώ και να καλύψω δημοσιογραφικά τα πολύ μεγάλα γεγονότα στην Ερμιονίδα,  με την επίσκεψη του πρώην ΠτΔ κ. Προκόπιου Παυλόπουλου, στους μεγάλο εορτασμό, για τα 190χρόνια από   την έναρξης της  Γ΄ Εθνοσυνέλευσης στην Ερμιόνη. Επίσης, στο Κρανίδι, με την επίσκεψη του ΠτΔ, για να τιμήσει την μνήμη του Κρανιδιώτη ήρωα του 21 παπαΑρσένη Κρέστα. 



Ακόμα, ήμουν εκεί ως δημοσιογράφος,  στις μεγάλες εκδηλώσεις στην Ερμιόνη (δυό φορές) με την απονομή του «Βραβείου Πολιτισμού» της κας Μαρίαννας Β. Βαρδινογιάννη που παραβρέθηκε ο κ ΠτΔ μαζί με άλλες μεγάλες προσωπικότητες ακόμα και από το εξωτερικό!

Όλα τα πιο πάνω ρεπορτάζ μου είναι αναρτημένα στο blog, μαζί με πολλές άλλες χιλιάδες σπουδαία, που υπάρχουν  στο αρχείο μου,  εκτός των άλλων...


Αυτά, επί 21 χρόνια στην εθελοντική δημοσιογραφία μου, 

 προσφορά στον τόπο που με γέννησε!

Για να φθάσουμε στο σήμερα, που  κάποιοι αιρετοί και μη, 

να με ονομάζουν - «αυτοαποκαλούμενο δημοσιογράφο!» ...

Αυτό που μένει να πω ΑΙΔΩΣ άρχοντες και λοιποί...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Ακολουθούν  τα ντοκουμέντα...




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αλληλογραφία με την αείμνηστη Γραμματέα του Δήμου Ερμιόνης Άννα Σκλαβούνου 










Δεν υπάρχουν σχόλια: