Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

Αναπάντεχο δώρο - πριν λίγο - από την κα Ήρα Φραγκούλη - Βελέ για την αυριανή ονομαστική μου γιορτή με συγκινητικές θύμισες ...

. Μια Φωτο από το ταξίδι της Χορωδίας του «Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης» στα Ελληνοχώρια της Κάτω Ιταλίας, που μεταξύ άλλων χορωδών  και εγώ στο πάλκο…


Μόλις άνοιξα το περιτύλιγμα, ρίγη συγκίνησης  κατέλαβαν την ταραγμένη ψυχή μου…

Και τι δεν μου θυμίζει αυτή η φωτογραφία  από τα περιπετειώδεις ταξίδια μας στο εξωτερικό της χώρας και το εσωτερικό , με συμπατριώτες που ορισμένοι, έχουν φύγει από κοντά μας. 

- Όπως, ο Τάκης ο μαέστρος, ο Χρήστος, ο Πέτρος, ο Διαμαντής, ο Νίκος κα. ....

Ευτυχώς, που είναι καταγεγραμμένα σε εκτενή συνεχόμενα ρεπορτάζ μου στον έντυπο Τύπο – στην καθημερινή εφημερίδα «ΑΡΓΟΛΙΔΑ» αλλά και εδώ στο blog.  Έχουν περάσει στην «αιωνιότητα», όσο θα υπάρχει το αρχείο μου – έντυπο και ηλεκτρονικό...


Οι  ευχές της κας Ήρας Φραγκούλη - Βελέ 

την ευχαριστούμε, από τα βάθη της καρδιάς μας ...

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ


Δεν υπάρχουν σχόλια: