Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

Σ' αυτή τη δίνη και την οδύνη των ημερών, καθώς και σ' αυτές των «πλαστικών» ευχών! - αντί για καλημέρα...

  


13 ώρ. 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Δημόσια
Δημόσια
Σταμάτης Δαμαλίτης
1 σχόλιο
Τέλειο!
Τέλειο!
Σχόλιο

Σταμάτης Δαμαλίτης

·         Τελικά αρέσει μόνο σε εμένα που το έγγραψα και σε κανένα άλλον...

·         Μέσα σ' αυτή την υποκρισία και την εθελοτυφλία και την καταισχύνη των ημερών μας, 

- Δεν φοβάμαι τίποτα, Δεν ελπίζω τίποτα, είμαι Λεύτερος ... 

27/12/2020

Εγώ, «ο αυτοαποκαλούμενος ή κατά δήλωσή μου δημοσιογράφος» 

- όπως με αποκαλεί στα δικόγραφα ο δήμαρχος Γιάννης Γεωργόπουλος

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εκ των υστέρων στο facebook: -

·         Konstantinos Despotiadis

Kάνεις λάθος Σταμάτη. Είναι από τις καλύτερες πολιτικές αναλύσεις που έχεις γράψει

Σταμάτης Δαμαλίτης

Κατ' αρχή, άλλο είναι το νόημα του σχόλιού μου και το καταλαβαίνεις... - Ωστόσο, πρέπει να είμαστε σεμνοί στη ζωή μας και σ' αυτό που κάνουμε και να αφήνουμε τους ΄άλλους να μας κρίνουν...



Δεν υπάρχουν σχόλια: