Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Αντιδήμαρχε Γιάννη Τσαμαδέ – είδα στον ύπνο μου ένα όραμα …

Από το λεξικό  του καθηγητή της γλωσσολογίας Γιώργου Μπαμπινιώτη

– > Όραμα: Οτιδήποτε βλέπει κανείς σε κατάσταση εκστάσεως…

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Διάλογοι στη σελίδα μας στο facebook 

Ιωάννης Τσαμαδος- προς εμένα

Για να μην έχεις απορίες και απασχολείς συνέχεια το μυαλό σου για να βρεις κάτι τρωτό στην Δημοτική Αρχή σε ενημερώνω ότι εμείς οραματιστήκαμε τα φωτιστικά εμείς προκαλέσαμε την δωρεά εμείς τα διαλέξαμε η κυρία τα προμηθεύτηκε μόνη της τα πλήρωσε μόνη της και εμείς τα τοποθετούμε. Οτι άλλη απορία έχεις εδώ είμαστε να σε ενημερώσουμε μην πάθεις και τίποτα από την αγωνία σου να μάθεις

Σταμάτης Δαμαλίτης

Κατ' αρχή κ. αντιδήμαρχε καλώς ήλθατε στο διάλογο και σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Χαίρομαι ειλικρινά που αυτή τη φορά έχεις καθαρή απάντηση. σύμφωνα με αυτά που αναφέρεσαι. Ωστόσο, νομίζω, πως δε σε τιμάει ως αντιδήμαρχο να μέμφεσαι και να σαρκάζεσαι το ανιδιοτελές μου ενδιαφέρον(!) και την προσφορά στο Δήμο μου (εδώ δεν μοιάζουμε καθόλου...)  με  το λόγο και το  ύφος της γραφής σου… ότι ψάχνω να βρω κάτι τρωτό στη δημοτική αρχή, ενώ έχω το αναφαίρετο δικαίωμα και υποχρέωση που έχει κάθε  πολίτης – δημότης να ελέγχει τους διαχειριστές του δημοτικού μας χρήματος και την εφαρμογή του Δημοτικού Κώδικά... Ωστόσο, δεν μου απαντήσατε αν το θέμα της δωρεάς συζητήθηκε στο Δ.Σ. και έγινε αποδοχή της δωρεάς…  

Κρίμα αντιδήμαρχε Γιάννη Τσαμαδέ

Διάβασε και μια άλλη άποψη κ. Τσαμαδέ για την προσφορά μου στα κοινά ...

  • Δεν μετανιώνουμε τίποτα, αυτοκόλλητο
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
    • Αγαπητή Σοφούλά σ' ευχαριστώ για το κόκκινο γαρύφαλλο, αρκεί να μου το προσφέρεις με την έννοια του αγωνιστή της ζωής...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εν τω μεταξύ η ανάρτησή μας με τίτλο: ->

->>> «Τα άλλα φωτιστικά του Κρανιδίου αντιδήμαρχε Γιάννη Τσαμαδέ – εικόνες για θέατρο Σκιών»… 

->σαν άγριο άλογο κάλπασε με  ταχύτητα αστραπής στην κορυφή των δημοφιλών αναρτήσεων!!...


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ BLOG

Ωστόσο, στη σελίδα μας στο facebook , προφανώς διαβάστηκε το σούπερ δημοφιλές θέμα, 

αλλά  ως συνήθως, για ευνόητους λόγους δεν είδαμε like, πόσο μάλλον σχόλια κ.α. ! ...

Ο στρουθοκαμηλισμός και η υποκρισία των συνδημοτών στο έπακρο... Μήπως νομίζουν πως θα έρθουν κάποιοι εξωγήινοι στο δήμο μας για να μας λύσουν τα προβλήματα, αν όχι εμείς;; .... 

Αντί για καλημέρα... 

STAM.DAM.D.

Δεν υπάρχουν σχόλια: