Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Οι αναδημοσιεύσεις μου και ο λόγος που γίνονται…


Αγαπητοί αναγνώστες μετά από βαθύ προβληματισμό και έρευνα... κατάλαβα, πως δεν χρειάζεται στην ηλικία μου και με αυτή την  κατάσταση της Υγείας μου να ασχολούμαι δημοσιογραφικά με την ρηχή επικαιρότητα, κάτι που ενδιαφέρονται οι περισσότεροι υπό τύπου νέων – καφενειακού κουτσομπολιού. 

Το αδηφάγο αναγνωστικό κοινό θέλει «να πίνει αίμα» από τέτοιες ειδήσεις και πρόχειρα ρεπορτάζ και εγώ με 22 χρόνια πείρα στην έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία, αυτή τη χάρη δεν θα τους της κάνω! 

Έχω ήδη αρχίσει αναδημοσιεύσεις με επιλογές  από το αρχείο μου - πέραν αυτού που διέλυσε και διέγραψε  ο ΧΑΚΕΡ με τους εντολείς του, ->20.000 και πλέον ρεπορτάζ και άρθρα μου όλης της δημοσιογραφική γκάμας, διεγράφηκαν - στα εξ ων συνετέθη!!...

Ωστόσο παρατηρώ, πως αυτές οι αναδημοσιεύσεις διαβάζονται πιο πολύ από τις πρώτο - δημοσιευμένες. Έτσι, καταλήγω στο συμπέρασμα πως αυτή η ανάγνωση γίνεται από  ορισμένους παλιούς αναγνώστες που θέλουν να τις φρεσκάρουν στη μνήμη τους, αλλά σκέπτομαι, πως είναι και πολλοί αναγνώστες που έχουν χάσει αναγνώσεις... Είναι και  άλλοι που γεννήθηκαν πριν ή μετά το 1999 που εγώ ξεκίνησα το ωραίο ταξίδι της δημοσιογραφίας και αυτοί μωρά παιδιά τότε, δεν τις γνωρίζουν. Βέβαια, υπάρχουν και άλλες εκδοχές.... 

Ωστόσο αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο, είναι να με διαβάζουν οι νέοι / ες,  που κρατάνε στο χέρι τους σαν τον Ήλιο το χάρτινο, τις ΕΛΠΙΔΕΣ μας!!

Αντί για καλημέρα

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: