Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Το Χ (η διαγραφή) μέσα σε κόκκινο πλαίσιο του Δημήτρη Καμιζή, προφανώς -προφανέστατα, για τις ασυναρτησίες του τ. Νάργου Λ. ...

 Λέμπε αυτό το τελεσίγραφο του μεγάλου Δημάρχου, είναι  αυτό που λέμε στο σκάκι Ρουά - Ματ... 

Πας, -> «σε ταξιδεύει σε χώρα μακρινή»! 

- Κρίμα, αυτοκαταστροφέα…

Το κακό είναι, πως πήρες στο λαιμό σου... και όσους συνεργάστηκαν μαζί σου! 

Προφανώς, είχαν τις ίδιες αντιλήψεις και ψυχοσύνθεση  με εσένα...

STAM.DAM.D.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

facebook

Πρέπει επί τέλους κάποιοι να καταλάβουν ότι όταν εγώ διαγράφω ,όχι από το λογαριασμό του φ.β , αλλά από τον λογαριασμό της ζωής μου σε όλες τις εκφράσεις της, ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ.
Όσο και να προκαλούν ,όσο και να βαρούν τον ντενεκέ τους, για εμένα δεν υπάρχουν πλέον και μην ματαιοπονούν ,δεν πρόκειται να τούς αξιώσω ούτε με απαντήσεις ,ούτε με διαψεύσεις, ούτε με μηνύσεις ,ούτε καν με την προφορά του ονόματός τους . Όμως δεν τρέφω κανένα μίσος, καμία οργή, έχω μάθει να συγχωρώ για να διατηρώ το πνεύμα μου ήρεμο και ειρηνικό. >>>>

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Εσείς, Πολυξενη Οικονομου, Xrhstos Meremeths και 53 ακόμη
1 σχόλιο
Τέλειο!
Τέλειο!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

1 σχόλιο


  • ΜΠΡΆΒΟ
     ΣΑΣ!!!! ΠΆΝΤΑ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΑΣ
    Διακοπή GIF
    Tenor
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 11 ώρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: