Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 2 Μαΐου 2021

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε μια χούφτα μαυρόψυχους της Ερμιόνης και της Ερμιονίδας χωρίς όνομα και επώνυμο... -> και να τους μεταφέρουμε την είδηση και το μήνυμα, πως ο Χριστός Ανέστη!!! ...


...Άραγε, αυτοί αισθανθήκανε την  Ανάστασή Του και 

την «Ανάσταση των ονείρων και των Ελπίδων στη ψυχή τους ;» ...

...«ή δεν άνοιξαν ούτε οι πύλες του Άδη γι' αυτούς» ...


Αναζητώντας την αλήθεια σε μονοπάτια δύσβατα μπαίνεις.... 

...Αν θες να προχωρήσεις ή όχι, το γνωρίζεις μόνο εσύ.... 

...Μόνη πυξίδα η συνείδησή σου, συνοδοιπόρος η ψυχή σου κι όσοι με σένα παράλληλα βαδίζουν.... 

...Κοινός στόχος, κοινή πορεία, η γνωριμία μας μαζί της... 

...Η διαδρομή είναι δύσκολη, αλλά είναι μοναδική, γιατί σε γυρίζει σε σένα, στην ΟΥΣΙΑ σου!!...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ο Στρατιώτης-Ποιητής – 1975       

Δεν έχω γράψει ποιήματα
μέσα σε κρότους
μέσα σε κρότους
κύλησε η ζωή μου.

Τη μιαν ημέρα έτρεμα,
την άλλην ανατρίχιαζα
μέσα στο φόβο,
μέσα στο φόβο
πέρασε η ζωή μου.

Δεν έχω γράψει ποιήματα,
δεν έχω γράψει ποιήματα,
μόνο σταυρούς
σε μνήματα
καρφώνω.


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: