Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2021

Ανοικτές επιστολές προς τον Νάργο Νο 15!..


Αγαπητέ Νάργο, επειδή από τα γραφόμενά σου στο βρομοblog  ως δήθεν απαντήσεις σε μένα (προσπερνώντας…  τις ντοκουμεταρισμένες αναφορές μου), βλέπω, πως λογικά, -έχεις κόψει καπίστρι όπως λέει ο λαός! Γι' αυτό,  μη με προκαλείς άλλο, αν και δεν έχω πρόβλημα να σηκώνω το γάντι που κάθε φορά εσύ μου πετάς! 

Ωστόσο, δεν θέλω να περπατήσω την ολισθηρή ατραπό που εσύ διαβαίνεις και να κυλήσω  στο  βούρκο σαν γουρούνι!

Με αφορμή Νάργο τη φωτογραφία που συνοδεύεις συχνά τα βρομογραπτά στο blog σου με πολύ υπερηφάνεια(!) θέλω να σου θυμίσω εκείνα τα χρόνια που εκπροσωπούσες το Δήμο Ερμιόνης και πήγαινες στη Διεθνή Έκθεση Τουριστικό Πανόραμα Θεσσαλονίκης (από εκεί και αυτή η φωτογραφία) 

Λοιπόν, μου διηγούντο  κάποιοι από την αντιπροσωπεία που σε συνόδευε, πως μετά από ταξίδι 8 ωρών μόλις φτάσατε στη Θεσσαλονίκη αντί να πας στο ξενοδοχείο που είχες κλείσει για τη διαμονή σας να κάνεις το μπάνιο σου και να φρεσκαριστείς, πήγες κατευθείαν  στο πάρκινγκ της έκθεσης και εκεί πολύ απλά για εσένα, ανάμεσα στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, έβγαλες τα ρούχα που φορούσες στα ταξίδι, έμεινες με το εσώρουχο και πάνω από την ιδρωτίλα και οποιαδήποτε άλλη οσμή... αναδυόταν από το κορμί σου, φόρεσες το κουστούμι σου, όπως δείχνει η ΦΩΤΟ. 



Πάντως Νάργο, αυτή την αφήγηση την πιστεύω, γιατί σε γνωρίζω... και γνωριζόμαστε πολύ καλά...

Αυτά τα λίγα ήθελα να σου πω Νάργο με την τελευταία αφορμή που μου έδωσες! Τώρα αν δεν έχεις και ελάχιστη τσίπα, συνέχισε  να γράφεις  ό,τι θέλεις για εμένα... 

Αυτά για όσα αναφέρεσαι σε εμένα - Διαβάστε εδώ -> http://eikonoskopionews.blogspot.com/2021/08/blog-post_54.html

Σε ό,τι αφορά τις χυδαιότητές σας περί κουναβιών και άλλων θλιβερών και ανυπόγραφων όπως πάντα,  όποιος έχεις κότσια, ας βάλλει  την υπογραφή του  - Διαβάστε ->>>ΕΔΩ

STAM.DAM.D.

Δεν υπάρχουν σχόλια: