Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

Ο πρώτος Δήμαρχος Ερμιονίδας Δημήτρης Καμιζής με λόγια σταράτα, "ξεκαθαρίζει την ήρα από το στάρι" και ο νοών - νοείτω...

... Κάποιοι, πρέπει να πάνε να κρυφτούν πλέον... - Εκτός πια, να μην καταλαβαίνουν!!


e-mail  στο blog ...

Δημήτρης Καμιζής

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

προς εγώ

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Κύριε Δαμαλίτη Καλημέρα!

Με πληροφόρησαν κάποιοι φίλοι ότι διάβασαν κάπου πως ο κ Λεμπέσης στεναχωριέται που γράφεις καλά λόγια για μένα και σε μαλώνει. Σε παρακαλώ να σταματήσεις να το κάνεις, δεν θέλω να ταράζεται κανείς και να πάθει  τίποτα εξ αιτίας μου., είμαστε και ηλικιωμένοι άνθρωποι πια. Άλλωστε εδώ και χρόνια όπως ξέρεις εγώ δεν έχω κανέναν διάλογο μαζί του ούτε και παρακολουθώ το μέσον που εκφράζεται. Κάποτε έλεγε τα καλύτερα για μένα και μετά το γύρισε και συστηματικά με συκοφαντούσε και με συκοφαντεί, κάτι θα τον τρώει μαζί μου αλλά πολύ καιρό τώρα δεν του δίνω σημασία και έτσι πρέπει να κάνουμε με ανθρώπους που έχουν εμπάθεια μαζί μας.

Πρόσφατα έμαθα επίσης ότι κάτι έγραψε ότι δήθεν εγώ είχα την ευθύνη για την εγκατάλειψη και την λεηλασία του εργοστασίου του βιολογικού καθαρισμου Θερμησίας, όταν αυτός ήταν δήμαρχος Ερμιόνης και εγώ τότε ήμουν γιατρός στο Ναύπλιον, μετά στο Κρανίδι και μετά δήμαρχος Κρανιδίου. Όταν έγινα δήμαρχος Ερμιονίδας και επισκέφθηκα τον χώρο με τον Πρόεδρο Ηλία Κατζάβελα αντίκρυσα όσα συμπράγκαλα είχαν απομείνει και του είπα να παρακολουθεί τον χώρο και να κάνει μηνύσεις σε όσους συνεχίζουν το πλιάτσικο, ως αρμόδιος κατά το νόμο και να με ενημερώνει. Ο άνθρωπος δυό φορες έκανε την δουλειά του όπως έπρεπε όταν αντιλήφθηκε κλοπές παλιοσίδερων και καλωδίων.

.Ο πρώην δήμαρχος Ερμιόνης και Θερμησίας όμως όταν πληροφορήθηκε ότι εγώ ως δήμαρχος Ερμιονίδας κίνησα τις διαδικασίες απογραφής αφού τίποτα δεν μου είχε παραδοθεί όπως έπρεπε, έστειλε γράμμα στους Ελεγκτές  Δημόσιας Διοίκησης να πληροφορηθεί δήθεν αν λειτουργεί το εργοστάσιο  (λαγός τη φτέρη εσειε...) και εγώ απάντησα όπως ήμουν υποχρεωμένος, τι βρήκα. Στη συνέχεια και με τους γνωστούς ρυθμούς ξεκίνησε η διαδικασία καταλογισμού ευθυνών και σε σχετική κατάθεσή του προσπάθησε να τα φορτώσει τα δικά του σε μένα. Υπήρχαν όμως τόσα αδιάσειστα στοιχεία και ντοκουμέντα που ο αρμόδιος Δικαστικός που έκανε την έρευνα όπως ήταν φυσικό δεν μου άσκησε κατηγορία και έβαλε αυτόν κατηγορούμενο που όπως έμαθα αργότερα απαλάχτηκε με Βούλευμα και μπράβο του και νάχει την υγειά του!

Κύριε Δαμαλίτη  προχθές μετα από τα πολλά,  αναγκάστηκα για πρώτη φορά να απαντήσω στις συκοφαντίες του και παρουσίασα το έγγραφο του κ Εισαγγελέα που βαζει την υπόθεση φυσικά στο αρχείο και δεν με παραπέμπει ως κατηγορούμενο όπως είχε κάνει για τον κ Λεμπεση.

Πράγματι έκανα ένα λάθος στο χαρακτηρισμό του εγγράφου το οποίο είναι απόφαση γιατί δεν υπήρξα καν  κατηγορούμενος και δεν χρειάζονταν Βούλευμα όπως για τον ίδιο. Παρασύρθηκα από την περίπτωσή του που ήταν κατηγορούμενος τι να κάνουμε εγώ δεν δήλωσα ποτέ αλάνθαστος. Τώρα το αν  είναι καλύτερο  να ήσουν κατηγορούμενος από να μην σου απαγγέλθηκε καν κατηγορία από τον Εισαγγελέα...εγώ νομίζω πως καλύτερο είναι το δεύτερο. 

Όποιος πάλι επιθυμεί να κρίνει αποφάσεις της Δικαιοσύνης ας το κάνει. Όποιος θέλει πάλι να ανοίξει  ο σχετικός φάκελος  ας προκαλέσει  τις διαδικασίες, εγώ πάντως δεν πετάω τίποτα από χαρτιά και ντοκουμέντα γιατί, ποτέ δεν ξέρεις αν κάποτε χρειαστεί να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας...

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: