Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Κύριε δήμαρχε καλώς ήρθατε στο δημόσιο διάλογο και ελπίζω να συνεχίσετε ...

Αυτό σημαίνει πως με παρακολουθείτε, αλλά, ή δεν έχετε βάσιμα επιχειρήματα να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου - για να ενημερωθούν και οι συμπολίτες μας- ή νομίζετε ότι με τη σιωπή σας με  περιφρονείτε!! 

Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο του e-mail  σας θέλω να σας πω, από τότε που έσκασε το θέμα με τη μήνυσή  σας  στον κ. Γιώργο Ασπρούλη το ψάχνω για τη συγκεκριμένη παρατήρησή σας και Θερμησιώτες με ενημερώνουν πως είχε βάλλει υποψηφιότητα με την παράταξή σας αλλά δεν εξελέγη.  Αλλά και χθες που ρώτησα λίγο προτού  κάνω την επίμαχη ανάρτηση, συμπολίτης μας που ασχολείται  με τα δημοτικά θέματα το  ίδιο μου είπε. Εγώ κάτι θυμόμουν με τη λίστα των υποψηφίων σας γι' αυτό το επίθετο  χωρίς να είμαι σίγουρος,  εκτός να πρόκειται  για συνωνυμία.

Ωστόσο, αφού εσείς επιβεβαιώνετε δημόσια  τη λάθος αναφορά μου  στο σημείο αυτό, δεν έχω παρά να ανακαλέσω, τα περί υποψήφιου της παράταξής σας   κ. Γιώργου Ασπρούλη.

Κλείνοντας, σας ευχαριστώ που δεν σπεύσατε να με μηνύσετε για συκοφαντική δυσφήμηση και να ερχόντουσαν στο σπίτι μου οι  αστυνομικοί να εκτελέσουν για μια ακόμα τη διαδικασία του αυτοφώρου  όπως έχει γίνει πέντε  (5) φορές  από μηνύσεις εις βάρος μου  συνεργατών σας και της δημαρχιακής  αυλής για κατά τη γνώμη τους συκοφαντίες από εμένα προς αυτούς. Αλλά γι' αυτά, θα μιλήσουμε στη διαδικασία του ακροατήριου αν προσκληθούμε...

Με εκτίμηση 

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΊΤΗΣ 

Τοπικός δημοσιογράφος 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το e-mail  του κ. δημάρχου 



Ανακριβής και συκοφαντική αναρτηση

Εισερχόμενα

Γιάννης Γεωργόπουλος <ioannisgeorgopoulos55@gmail.com>



Κύριε Δαμαλίτη,

Η ανάρτηση σας σήμερα στις 18.40 ανακριβως αναφέρει ότι ο κ. Ασπρούλης ήταν υποψήφιος δημοτικός στην παράταξη Δυνατή Ερμιονιδα. Αυτό όπως γνωρίζετε πολύ καλά και εύκολα θα μπορούσατε να διαπιστώσετε δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και ως εκ τούτου ζητώ να ανασκευασετε άμεσα την παραπάνω ανακριβή ανάρτηση σας.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: