Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

Αφουγκράζονται οι αρμόδιοι φορείς της πολιτείας το Κέντρο Υγείας Κρανιδίου ;; !!! …

  

«Μια συνομιλία  με το Κ.Υ.Κ. σήμερα κατά την επίσκεψή  μου εκεί»...

-> «Οι ανάγκες μου: -  Βλέπεις πως είμαι σήμερα;;  -Θέλω οικονομική και άλλη στήριξη από δωρητές & ευεργέτες, για να μπορεί το σώμα μου (οι κτιριακές εγκαταστάσεις μου) να σταθούν όρθιες και λειτουργικές και να προσφέρω στο πολύτιμό αγαθό της ΥΓΕΙΑΣ  των ανθρώπων!!!  - Γιατί ακόμα και στην περίπτωση που βρεθούν χρήματα από ιδιώτες, θα ήθελα να δοθεί μια σχετική ελευθερία  σ΄ αυτούς που το διοικούν  και ξέρουν τα προβλήματά μου να με βοηθήσουν. Νομίζω, με μια  καλή διάθεση όλων, θα μπορέσω να σταθώ στα πόδια μου»...

Ο Κύριος Υπουργός Υγείας ή άλλου αρμόδιου υπουργείου, η περιφερειακή και η νομαρχιακή δ/νση  που ανήκει το Κέντρο Υγείας Κρανιδίου το  ακούνε;; - το αφουγκράζονται;;; - ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ....

STAM.DAM.D.

ΤΟΠΙΚΌΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: