Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Σχόλια και διάλογοι στη σελίδα μας στο facebook σχετικά με αναρτήσεις για τον εορταστικό στολισμό της Ερμιόνης ...

Δεν έχουμε ενημέρωση τι γίνεται στις άλλες Δημοτικές  Κοινότητες από τους κοινοτικούς άρχοντες και τοπικούς παράγοντες ...


Εδώ είμαστε και τους περιμένουμε...

Όχι τίποτα άλλο, αλλά να ξέρει και η κα. Α.Κ. στο μήνυμα που μου έστειλε, ότι εδώ, σ' αυτό το χώρο, εγώ αποφασίζω πότε θα αρχίσω κάτι και πότε θα το τελειώσω...
Φυσικά, με την βοήθεια των συμπολιτών μου ...

STAM.DAM. D.
ΤΟΠΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σταμάτης Δαμαλίτης

17 Δεκεμβρίου στις 9:07 μ.μ. 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Οι φίλοι σας
Φίλοι

  • «Ερμιονίδα μας αρέσει, δεν μας αρέσει»
    STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
    «Ερμιονίδα μας αρέσει, δεν μας αρέσει»
    «Ερμιονίδα μας αρέσει, δεν μας αρέσει»
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Αφαίρεση προεπισκόπησης
    • 11 ώρ.
     ->
  • Giannhs Pallis
    Πολύ ωραίο Σταμάτης Δαμαλίτης αλλά νομίζω κ τα μαντρακια είναι Ερμιόνη έχει κ εκεί στολισμό....
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Giannhs Pallis Σωστή η παρατήρησή σου Γιάννη αλλά μάθε τους λόγους που δεν έχω κάνει ακόμα ανάρτηση με σχολιασμό στο στολισμό των Μαντρακίων.. Πέρασα από εκεί την ώρα που ο πρόεδρος του Ν.Π. Δαμιανός Κουτούβαλης έβαζε τους στύλους να κρεμάσει τα φωτισμό. Τον ρώτησα τι θα κάνει, μου είπε και του απάντησα, πως όταν θα είσαστε έτοιμοι να ανάψετε τον φωτισμό θα μου τηλεφωνήσεις να κατεβώ και αμέσως με το δικό σας κλικ να κάνω το δικό μου στο φωτογραφικό φακό... Ούτε αυτό δεν ήξερε να εκτιμήσει ο φίλος μου ο Δαμιανός...
    Δεν αναφέρομαι στο γεγονός πως δεν μου έχει στείλει ούτε ένα δελτίο Τύπου 2 ½ χρόνια που είναι πρόεδρος.
    Το βρομοσκόπιο blog εκφράζει τον πρόεδρο Δαμιανό Κουτούβαλη, τον δήμαρχο και την αυλή του εκεί τα στέλνουν.
    Ωστόσο, για τον στολισμό των Μαντρακίων έχω σχέδιο. θα τον φωτογραφίσω αμφιθεατρικά. Σας έχω έκπληξη ....
    ΥΓ Ο Δήμαρχος για εμένα έχει τελειώσει γενικά. Λίγο με ενδιαφέρει σαν άνθρωπος,. σαν πολίτης και σαν Δημοτικός άρχοντας!!! και δεν πρόκειται για προσωπική κόντρα. Εγώ την ΠΟΛΉ την ΠΟΛΙΤΙΚΉ τον ΠΟΛΊΤΗ, όλα αυτά που θεσμοθετήθηκαν και έρχονται από την αρχαία Ελλάδα, μετα από βαθύ προβληματισμό και στοχασμό,  τα αισθάνομαι σαν θρησκεία...

  • Giannhs Pallis
    Σταμάτης Δαμαλίτης Εγω εκανα απλα μια διευκρινηση... Δεν ξερω τον λογο απλα το γραφω σαν Ερμιονιτης... Ουτε με αφορα η προσωπικη κοντρα που εχεις με τον Δημαρχο... Η Ερμιονη ειναι πολυ ωραια στολισμενη κ απο το λιμανι κ απο τα μαντρακια αυτο με ενδιαφερει εμενα...
    1

Δεν υπάρχουν σχόλια: