Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

Αφορμές που μας δίνονται - > ανώνυμες επιστολές...

 

Αντί για καλημέρα...

 Τέτοιες επιστολές καταγγελτικές με τον παραδοσιακό  τρόπο μέσω ταχυδρομείου λαβαίνουμε αρκετές και δε μιλάμε για πόσες, μέσω e-mail με τον  ίδιο χαρακτήρα... 

Και φυσικά δε λείπουν οι θρασείς... και κακοήθεις... συμπολίτες μας, που πότε τηλεφωνικά ή στις συναντήσεις  μας, καταγγέλλουν συμπεριφορές και πράξεις αιρετών και απλών συμπολιτών μας  και πάντα με τη στερεότυπη φράση «εμένα μη με ανακατεύεις»... 

Κάποιοι από αυτούς ήσαν αιρετοί στην Τοπική αυτοδιοίκηση, κάποιοι άλλοι  έχουν θέσει υποψηφιότητα και δεν εξελέγησαν και είναι έτοιμοι να κατεβούν πάλι «στο στίβο της πολιτικής»! όπως με έμφαση τονίζουν... και κάποιοι άλλοι, απλοί και ξένοιαστοι... πολίτες!  Και δεν ερυθριούν... ή δεν κατεβάζουν το κεφάλι τους κάτω από ντροπή...  όταν συναντιόμαστε και  ερχόμαστε  πρόσωπο με πρόσωπο!!  Όποιον χαρακτηρισμό κι’ αν τους αποδώσεις   τους ταιριάζει γάντι...

Όμως, εμείς οι πολλοί τι κάνουμε;; 

Γιατί δεν αντιδρούμε με αυτές τις ποταπές συμπεριφορές τους;; 

Γιατί δεν τους γυρίζουμε την πλάτη;;

«Αγαπητέ συμπολίτη»  αυτό το σημείωμα αυτή τη φορά γράφεται με αφορμή την ανώνυμη επιστολή που μου έστειλες. Και δεν μου είναι και εντελώς ανώνυμη, διότι  «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο», όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.  

Θα απορείς βέβαια... Ωστόσο, για το θέμα που αναφέρεσαι στην καταγγελία σου κατά αιρετού του Δήμου Ερμιονίδας,  δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το δώσω στη δημοσιότητα,  αρκεί να υπέγραφες την επιστολή σου. Προφανώς δε  βρήκες ή δεν έχεις τη δύναμη ψυχής να το κάνεις αυτό,  όπως έχεις υποχρέωση σαν πολίτης... Παρ' όλα αυτά  εγώ όπως ξέρεις,  σ' αυτό το χώρο αλλά και παλαιότερα  στον παραδοσιακό Τύπο, έχω θίξει  με σκληρή γλώσσα θέματα πολύ πιο σοβαρά...  

Το θέμα προσφέρεται για περισσότερο σχολιασμό, αλλά εγώ δεν θα σταθώ περισσότερο, γιατί  έχω να ασχοληθώ με σοβαρότερα θέματα που ταλανίζουν την τοπική μας κοινωνία!!! Δεν ξέρω τι θα πετύχω τελικά από την προσπάθειά μου αυτή, αλλά αισθάνομαι μέσα μου την υποχρέωση να προχωρήσω. Απλώς,  ήθελα να σου πω με αυτό το σύντομο τρόπο μια Καλημέρα... και οι άλλοι συμπολίτες μου να αναλογιστούν την ευθύνη που αισθάνομαι γι’ αυτό που κάνω και τον προβληματισμό που μου δημιουργείται όλοι εσείς οι ανώνυμοι...  και είσαστε πάρα πολλοί!!!

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. Δ.

ΤΟΠΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: