Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

Μεγάλη Πέμπτη Σταυρώσανε τον Χριστό -> την ίδια ημέρα και εμένα !...

Όπως σας έχουμε ενημερώσει  η  Πταισματοδίκης Μάσσητος μου έχει στείλει κλήση  για σήμερα Πέμπτη να εξετασθώ σχετικά με εγκλήσεις -μηνύσεις που έχουν υποβάλλει εις βάρος μου ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος και ο διορισμένος από αυτόν ειδικός σύμβουλος και συνεργάτης του  Ιωάννης Δημαράκης - δύο φορές κουμπάρος μου... 


Θα το πω και θα το γράψω ακόμα μια φορά: Θεωρώ με τα γραφόμενά μου, ούτε βλάπτω, ούτε συκοφαντώ, ούτε βρίζω, ούτε προσβάλλω τον κ. Δήμαρχο και τον κ. Δημαράκη. Προσωπικές μου απόψεις καταθέτω για τις ενέργειές τους στο Δήμο με τη θέση που κατέχουν. Έχω το δικαίωμα αυτό, νομίζω, σαν ελεύθερος πολίτης στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής μου ενασχόλησης και της ενημέρωσης των συμπολιτών μου, να ασκώ την οποιαδήποτε κριτική που επιβάλλεται στην κάθε περίπτωση.  Άλλωστε, και στα Μ.Μ.Ε. ακούτε και διαβάζετε  ανάλογες κριτικές που γίνονται σε πρόσωπα της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης. 

Τα προσωπικά και οικογενειακά θέματά τους ούτε με ενδιαφέρουν ούτε ποτέ ασχολήθηκα. 

Αν δεν αντέχουν την κριτική υπάρχει άλλος δρόμος. Και τότε, να είναι σίγουροι, ποτέ δεν θα ασχοληθώ μαζί τους… 

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

ΤΟΠΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Δήμαρχε Ερμιονιδας Ι. Γεωργόπουλε – η δημοσιογραφία είναι έλεγχος των κρατούντων !!...

ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!! ...

Κύριε δήμαρχε πάρα πολλές οι ερωτήσεις  που σας έχω υποβάλλει από αυτό το βήμα με την ιδιότητα του τοπικού δημοσιογράφου και αυτή του δημότη Ερμιονίδας που άπτονται των κοινών μας συμφερόντων και υποθέσεων, και εσείς δεν μου απαντάτε, νομίζοντας πως με αγνοείτε…

Αντί αυτού, συνεχίζετε να υποβάλλετε μηνύσεις εις βάρος μου - εσείς, ο διορισμένος από εσάς ειδικός σύμβουλος - συνεργάτης σας Ιωάννης - Γιαννούλης- Δημαράκης (κουμπάρος μου από δύο μεριές -> τι δεν καταλαβαίνετε; γάμος και βάπτιση!) και ο γνωστός περίγυρός σας -  όπως αυτές τις δύο κλήσεις προς απολογία από μηνύσεις δικές σας για μια ακόμα φορά,(!) που βρήκα έξω από την πόρτα του σπιτιού μου πάλι  χθες το βράδυ, επιστρέφοντας τσακισμένος και ταλαιπωρημένος από την αιμοκάθαρση!! ...

Ωστόσο κ. δήμαρχε εγώ θα συνεχίσω να σας ρωτάω εκτός των άλλων για τα έργα που γίνονται στον περιβάλλοντα χώρο του δημοτικού ανεμόμυλου χαρακτηρισμένο ως διατηρητέο  παραδοσιακό κτίσμα (έχουν αναστατώσει όλους τους κατοίκους της Ερμιόνης αλλά και της Ερμιονίδας) που ο λόφος που είναι κτισμένος στο βουνό του «Κρόθι», τα  έργα έχουν αλλάξει εντελώς την εικόνα του φυσικού περιβάλλοντος και συνεχίζονται προφανώς όπως έχουν σχεδιαστεί, ίσως με κάποιες κρυφές εντολές! ...



 Και σας ρωτάω ευθέως κ. δήμαρχε:

-Τα έργα αυτά που βλέπουμε όλοι μας από την παραλία της Ερμιόνης, γίνονται βάσει περιβαλλοντικής μελέτης που έχει εκδώσει η Δ/νση Δασών Αργολίδας;; ...

Υπάρχει πολεοδομική άδεια αν χρειάζεται ή από άλλη υπηρεσία;;...

- Υπάρχει έγκριση από την Εφορεία Νεοτέρων Μνημείων επίσης αν χρειάζεται;;;

- Υπάρχει έγκριση από την ΕΠ.Α.Ε. (Επιτροπή Αρχιτεκτονικού Ελέγχου;;;) ...

- Το έργο αυτό υπάρχει στο τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου ;;

- Με ποια διαδικασία και σε ποιόν ανάδοχο ανατέθηκε η μελέτη;;

Γι’ αυτά τα λίγα προς το παρόν κ. δήμαρχε πρέπει να μας απαντήσετε για να ενημερωθούν όλοι οι δημότες…

...   Κλείνοντας, θα σας πω και αυτά κ. δήμαρχε: - δεν έχετε το δικαίωμα να μην απαντάτε στις ερωτήσεις του δημοσιογράφου, αλλά και σε κάθε Δημότη –Πολίτη αφού διαχειριζόσαστε κοινές υποθέσεις, δημοτικό χρήμα και περιουσία του Δήμου !! ...

... Δεν έχετε το δικαίωμα να αποφασίζετε για τις Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου χωρίς τη συνεργασία σας με τους Κοινοτάρχες και χωρίς να αφουγκραζόσαστε τις απόψεις τουλάχιστον, των ενεργών πολιτών - δημοτών...

Ο Δήμος και οι Κοινότητες της Ερμιονίδας δεν είναι δοβλέτι ή τσιφλίκι δικό σας και των συνεργατών σας, αιρετών και μη ...

Εδώ είμαστε και σας περιμένουμε και θα επανέλθουμε…

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΤΟΠΙΚΌΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

----------------------------------------------------------------------------------------

FACEBOOK

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ
Κ Δαμαλιτη Καλημέρα!
Σου εύχομαι κουράγιο και δύναμη. Επειδή έχω περάσει από αυτή τη θέση πολλές φορές, του αδίκως και κακοβούλως μηνυόμενου για διαφορετικούς λόγους όταν υπερασπιζόμουν ως δήμαρχος τα συμφέροντα του Δήμου και των δημοτών, συμμερίζομαι την ψυχική, σωματική και οικονομική σου ταλαιπωρία απολύτως. Ένα έχω να σου πω μόνον, έχε εμπιστοσύνη και στην ανθρώπινη και στην Θεία Δικαιοσύνη.
1
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
  • 59 λ.
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ Ευχαριστώ κ. Δήμαρχε για τα καλά και παρήγορά σας λόγια και μάλιστα δημόσια και με παρρησία -> αυτό είναι το ζητούμενοί στις μέρες μας ... - Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ! 
  • Γιάννης Μαργέτας

    Στις δέκα πρώτες τροποποιήσεις του 1791, στο αμερικανικό σύνταγμα του 1787, είναι η κατοχύρωση της ελευθερίας του λόγου.

    Σταμάτης Δαμαλίτης

    Γιάννης Μαργέτας -> Ευχαριστώ για την ενημέρωση, αλλά και αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου έχουν κατοχυρώσει την ελευθερία του λόγου. Ωστόσο, αυτές οι διαδικασίες μέχρι τη δικαίωση, θέλουν χρήματα, στηρίγματα συμπολιτών και νιάτα, που εγώ δεν διαθέτω. Παρ' όλα αυτά, η τελευταία μου επιθυμία είναι να κλείσω τα μάτια μου μαχόμενος!!! Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ ... STAM.DAM.D.



Δεν υπάρχουν σχόλια: