Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 12 Απριλίου 2022

Τάσος Τόκας δ.σ. -> Έλεος πια!! Δεν έχουν όρια!!! 13.000€ για υπηρεσίες θεάματος!!! στις εκδηλώσεις για το Πάσχα ψήφισε το Νομικό Πρόσωπο Πολιτισμού του Δήμου μας....

... «Στο πόδι» και σε απόγνωση (!) οι αξιοπρεπείς δημότες της Ερμιονιδας, για την κατασπατάληση του δημοτικού χρήματος χωρίς κανένα φραγμό, από τους «νοικοκυραίους» διαχειριστές μας…

Κύριε  δήμαρχε αναλάβετε τις ευθύνες σας, προτού το κύμα της λαϊκής οργής που κοχλάζει σαν λάβα υφαιστείου(!) σας παρασύρει στην εκβολή του...

STAM.DAM.D.

Τοπικός δημοσιογράφος

===========================================

FACEBOOK


 

ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟ "ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ"
Τα θέμα της κατασπατάλησης των χρημάτων των δημοτών έχει δημιουργήσει μεγάλη συζήτηση αλλά και πανικό. Αφήνουμε στην άκρη αυτούς που θεωρούν, ότι μόνο αν έχεις ασκήσει διοίκηση πάνω στα κοινά τότε και μόνο καταλαβαίνεις ότι η δαπάνη 13.000€ για βεγγαλικά δεν αποτελεί πρόκληση!! Κρίμα!! Αναδεικνύουν το ύφος και το ήθος της εξουσίας που πρέπει να εκλείψει από τα δημόσια πράγματα. Εκεί πρέπει να γίνει η προσπάθεια και πρέπει να στεφτεί με επιτυχία.
Πάνος Αποστόλου, Χρυσαυγή Μερτύρη και 17 ακόμη
1 κοινοποίηση
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση
. 

#tasostokas #dimosermionidas

Έλεος πια!!! Δεν έχουν όρια!!

13.000€ για υπηρεσίες θεάματος!! στις εκδηλώσεις για το Πάσχα ψήφισε το Νομικό Πρόσωπο Πολιτισμού του Δήμου μας. Μάλλον πρόκειται για βεγγαλικά, όπως με ενημέρωσαν μόλις τώρα. Σε μια περίοδο που ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει τα απαραίτητα για την διαβίωση του, αυτό αποτελεί μέγιστη πρόκληση. Απαιτείται άμεσα να πάρουν την απόφαση πίσω αν όντως ισχύει αυτό. Δήμαρχε δώσε εξηγήσεις!! >>>>>>>>>>

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Παρασκευή Σκούρτη, Lola Voganatsi και 46 ακόμη
42 σχόλια
2 κοινοποιήσεις 
>>>>>>>>>

42 σχόλια

  • Teo Xalkidis
    Φίλε Τάσο έχουμε ανάγκη να προσελκύσουμε ξένο κόσμο στη περιοχή μας γτ το θεωρείς λάθος? Ξέρεις ότι σ εκτιμώ αλλά αν είναι να βοηθήσει τη περιοχή, επιβάλλεται γτ ξέρεις πόσα μαγαζιά υπολογίζουν για να δουλέψουν αυτές τις ημέρες? νομίζω πρέπει να το ξανασκεφτείς!
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 4 ημ.
    Απόκρυψη 12 απαντήσεων
    • Μιχάλης Μπουναρτζίδης
      Teo Xalkidis Τον ξένο κόσμο τον προσελκύεις με βεγγαλικά; Μάλλον με ποιότητα υπηρεσιών τον προσελκύεις.
      8
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 3 ημ.
    • Teo Xalkidis
      Μιχάλης Μπουναρτζίδης δηλαδή να μη γίνει καμία εκδήλωση και να βάλουμε τους κάδους παράταξη στην είσοδο του Πορτοχελίου όπως έκανε η προηγούμενη δημοτική αρχή.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 3 ημ.
    • Teo Xalkidis
      Μήπως να μην ανάψουμε και τα δημοτικά φώτα για οικονομία... εξάλλου θα έχουμε λαμπάδες 😅
      2
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 3 ημ.
    • Tasos Tokas
      Teo Xalkidis Φίλε Θόδωρε, η διαχείριση των κοινών απαιτεί να αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται σε μια συγκεκριμένη κατάσταση και να αποφασίζεις αναλόγως. Η δαπάνη για τα βεγγαλικά θα μπορούσε να είναι αισθητά μειωμένη, όπως και πολλές άλλες δαπάνες που προκα… 
      Δείτε περισσότερα
      8
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 3 ημ.
    • Teo Xalkidis
      Δηλαδή εσύ Τάσο αντιλαμβάνεσαι τις ημέρες του Πάσχα χωρίς εκδηλώσεις για να μη σπαταλάμε το δημόσιο χρήμα? Αυτό Τάσο μου δεν είναι αντιπολίτευση αυτό είναι να χαμε να λέγαμε συγνώμη κιόλας
      5
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 3 ημ.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 3 ημ.
    • Ματίνα Ζέρβα
      Teo Xalkidis αυτά δεν ανάβουν ούτως ή άλλως
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 3 ημ.
    • Dorela Pitsa
      Teo Xalkidis σοβαρά τώρα?Στην γειτονιά μας δεν υπάρχει φωτισμός εδώ και πολύ καιρό,στην γειτονιά που έχω το κατάστημα μου σκυλοβρωμάνε τα φρεάτια οι δρόμοι στο Κρανίδι τραγικοί έχουμε σπάσει τα αυτοκίνητα καμία μέριμνα ούτε για υποτιπώδη φωτισμό και θέ… 
      Δείτε περισσότερα
      2
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 2 ημ.
      • Τροποποιήθηκε
    • Teo Xalkidis
      Dorela Pitsa Ντορελα μου εγώ δεν είμαι εκλεγμένος για να σου λύσω όλα αυτά τα προβλήματα, μάλλον θα πρέπει να απευθυνθείς σε αρμόδιους,εγώ μόνο διαφώνησα με τον Τάσο γτ θεωρώ τραγικό ένας πολιτευόμενος να κατηγορεί εκδηλώσεις που θα αφήσουν χρήματα στα… 
      Δείτε περισσότερα
      2
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 2 ημ.
    • Dorela Pitsa
      Teo Xalkidis μάλλον δεν το έθεσα σωστά να γίνουν εκδηλώσεις με λιγότερα χρήματα και θα σε πληροφορήσω ως έμπορος τόσα χρόνια ποτέ στο Κρανίδι δεν δόθηκαν τα απαιτούμενα ποσά για να προσελκύσουν κόσμο καί στα δικά μας καταστήματα δεν νομίζω να διαφέρουμ… 
      Δείτε περισσότερα
      2
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 2 ημ.
    • Teo Xalkidis
      Dorela Pitsa εγώ Ντορελα δε θα λύσω το κυπριακο, ρώτα για αυτοκίνητα να σου πω ότι θες 😂
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 2 ημ.
    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Teo Xalkidis Να προσελκύσουμε κόσμό με πολιτιστικές δράσεις και μόχι με καφρίλες. Και μάθε να γράφεις ολόκληρες τις λέξεις.. -> (γτ) < - αυτό σου μαθάνε στο σχολείο;;;... - > Διάβασε ακόμα εδώ ->>https://stamdamd.blogspot.com/2022/04/blog-post_11.html
      Οι Γιούδες δεν μπορούν να φανταστούν Πάσχα χωρίς το κάψιμο του Γιούδα…
      STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
      Οι Γιούδες δεν μπορούν να φανταστούν Πάσχα χωρίς το κάψιμο του Γιούδα…
      Οι Γιούδες δεν μπορούν να φανταστούν Πάσχα χωρίς το κάψιμο του Γιούδα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: