Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 14 Μαΐου 2022

Κατακραυγή(!) στην Ερμιονίδα για τις μηνύσεις του δημάρχου Γιάννη Γεωργόπουλου…


Θέμα των ημερών έχουμε γίνει ο κ. δήμαρχος και  εγώ,  με όλο αυτό το θόρυβο και την ανησυχία που έχουν δημιουργήσει οι μέχρι τώρα 8 μηνύσεις εις βάρος μου  - έχω αναφερθεί αναλυτικά. 

Και  είναι δικαιολογημένος αυτός ο ξεσηκωμός των συμπολιτών μου, γιατί οι γηγενείς της Ερμιονίδας είναι φιλήσυχος και φιλόξενος λαός. Κουβαλάνε στο DNA τους ιστορία και πολιτισμό από τους αρχαίους χρόνους και αυτό το γαλάζιο της θάλασσας  που μας σφιχταγκαλιάζει και γαληνεύει τις ψυχές μας! Έτσι, τέτοιες λογικές και συμπεριφορές μάς  ξαφνιάζουν, ίσως, γιατί είναι ξενόφερτες… 

Κατά τον ίδιο τρόπο, σχολιάζει με νόημα... και ο επι 12 χρόνια Δήμαρχος Δημήτρης Καμιζής στη σελίδα μου στο facebook με αφορμή το πολύκροτο θέμα, που όπως φαίνεται, δεν έχει τελειωμό…

12 Μαΐου στις 12:57 μ.μ. 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Οι φίλοι σας
Φίλοι

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ, Γιάννης Μαργέτας και 3 ακόμη
1 σχόλιο





1 σχόλιο

Αλλος συπολίτης μας υποστηρικτής του κ. δημάρχου, κατ' ίδιαν μου είπε χθες με νόημα το εξής: Αυτός,  - εννοώντας  τον κ. Γεωργόπουλο - βρήκε ευκαιρία και παίζει μόνος του χωρίς αντίπαλο και στις επόμενες εκλογές θα καταφέρει να έρθει δεύτερος, ίσως και τρίτος, με αυτά που κάνει... 

Αυτά προς ενημέρωσή σας ... 

'ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.Δ.

Τοπικός δημοσιογράφος   

Δεν υπάρχουν σχόλια: