Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 24 Μαΐου 2022

Δήμαρχε Ερμιονίδας κ. Γιάννη Γεωργόπουλε και κ, Αντιδήμαρχε Καθαριότητας κ.α......... – «ή ο γιαλός είναι στραβός στο Δήμο μας ή, στραβά αρμενίζουμε»! …

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

 Περί Τροποποίησης Απόφασης του κ. δημάρχου για τον ορισμό αρμοδιοτήτων των αντιδημάρχων στο Δήμο Ερμιονίδας κλικ ->>> https://stamdamd.blogspot.com/2020/10/

 ================================================================


Πάρτε κόσμε να'χετε, απ' όλα έχει ο μπαξές... 

Αφιέρωμα στον κ. δήμαρχο και στον αντιδήμαρχο Γιάννη Τσαμαδό από εμένα τον εθελοντή, που δεν έχω πτυχίο δημοσιογράφου, ούτε άδεια εξασκήσεως του λειτουργήματος της δημοσιογραφίας. Άρα, δεν έχω το δικαίμωμα να δημοσιογραφώ,  όπως αναφέρουν στις μηνύσεις εις βάρος μου, ακόμα και με αναφορά στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και κοινοποίηση στον κ. Υπουργό Δικαιοσύνης, -> μεγάλη τιμή για εμένα ...

Αντί για καλημέρα

STAM.DAM.D.



Δεν υπάρχουν σχόλια: