Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 13 Μαΐου 2022

Μηνύσεων εις βάρος μου από το Δήμαρχο Ερμιονίδας Ιωάννη Γεωργόπουλο -> συνέχεια …

 Προς ενημέρωση των συμπολιτών και αναγνωστών του blog

Σήμερα τη μεσημβρία και περί ώρα 13.00 μόλις είχα επιστρέψει σπίτι μου από το Νεφρολογικό Κέντρο Ναυπλίου μετά από προγραμματισμένη αιμοκάθαρση, το κουδούνι κτύπησε έντονα. Ανοίγω την πόρτα της εισόδου και ο αστυνομικός του Α.Τ. Κρανιδίου που στεκόταν έξω από αυτή,  κρατούσε στα χέρια του, δικαστικά έγγραφα για εμένα. Το ένα αφορούσε Κλήση προς απολογία του Ειρηνοδικείου Μάσσητος για άλλη μήνυση που έχει υποβάλλει σε εμένα ο Δήμαρχος Ερμιονιδας Ιωάννης Γ. Γεωργόπουλος,  με αφορμή τη δημοσιογραφία μου!!...


Το άλλο έγγραφο είναι Κλητήριο Θέσπισμα  του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ναυπλίου να παραβρεθώ στις 29 /7/22 στην εκδίκαση σε μια  από τις 8 μηνήσεις όπως αναφέρθηκα αναλυτικά χθες στην άλλη σχετική αναφορά μου.

Όπως καταλαβαίνετε αγαπητοί μου,  ο δρόμος για τον οποίο έχω ταχθεί να διαβώ, είναι μακρύς και δύσβατος,  αλλά θα προχωρήσω μέχρι το τέρμα του! 

Αρκεί,  την ΥΓΕΊΑ  μου να έχω...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Τοπικός δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: