Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

Ευχαριστίες του συμπολίτη μας Δημήτρη Καμιζή για το έκδηλο ενδιαφέρον του λαού της Ερμιονιδας με την μικρή περιπέτεια της Υγείας του ...

 ...Και παλαιότερη αναφορά μου πιο κάτω, στον φημισμένο ιατρό χειρούργο ουρολόγο Δημήτρη Καραναστάση φίλο και επιβλέποντα - ίσως και χειρουργό -  ιατρό του κ. Καμιζή.

Με έχει χειρουργήσει και εμένα δύο φορές...

Υγεία σε όλους..

STAM.DAM.D.

=================================================================================================================================

Αγαπητοί μου συμπατριώτες και φίλοι σας ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση σας σε μια περαστική δοκιμασία μου. Παντοτε πίστευα και πιστεύω πως οι από καρδιάς ευχές και προσευχές πιάνουν τόπο και εισακούγονται. Άλλωστε βρίσκομαι στα καλά χέρια του συναδέλφου και φίλου μου Ουρολόγου Δημήτρη Καραναστάση γνωστού και σε κάποιους από εσάς όταν τον χρειαστήκαμε.
Ματουλα Σταικου, θωμαις Μερτυρη και 89 ακόμη
43 σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια: