Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 3 Ιουλίου 2022

Ο χυδαίος για εμένα με αγοραίο λόγο χωρίς να με ονομάζει! ! Τελικά έχουμε να κάνουμε με συμμορία...

Ο Panagiotis Mexis -> Φωτογραφικά για εμένα! 

Ένα ακόμα  «στελεχος» της δημοτικής  αρχής, που ακολουθεί  την πεπατημένη του κ. δημάρχου όπως και οι άλλοι συνεργάτες του ....

====================================================== =================================================

 Μου γράφει εκτός των άλλων προσβλητικών στο πρσωπό μου, ότι πρέπει να παίρνω άδεια από αυτούς  που συνομιλούν δημόσια στο facebook ..

Ρε πάτε καλά ή «έχετε κόψει καπίστρι»;;;

Διοικείτε και το Δήμο!!

Ρε  τι καιρός φυσάει εκεί ψηλά που είναι το κεφάλι σου, -> υπάρχει μέσα μυαλό;;; 

Αφού  η σελίδα σου βρε "Παιδείας-  Πολιτισμού   κ.α... του Δήμου,  ανοίγει σε εμένα και μου δίνει χώρο να γράφω σχόλια κ.α. .. τα οποία  διαγράφεις εσύ! - επειδή δεν θέλεις να τα διαβάσουν οι "φίλοι σου"...  

Ποιος είναι  ανήθικος  και βλάκας εγώ ή εσύ;;;

Τελικά εσύ που πληροφορήθηκες για τις αναρτήσεις μου με αναφορά σε εσένα. Εσύ δεν έκανες μπανιστήρι;;;

Μαζέψτε τον κ. δήμαρχε...

- > η συνέχεια από χθες ...

Τέλος Παναγιώτη Μ. επειδή έχω να ασχοληθώ με πολύ σοβαρά θέματα στη δημοσιογραφική μου ενασχόληση, θα το τελειώσω εδώ για να σου πω: Η κοινωνία μας είναι πολύ μικρή και όλοι μεταξύ μας γνωριζόμαστε. Γνωρίζουν πολύ καλά οι συμπολίτες μας, όπως και εμείς γι’ αυτούς, από που προερχόμαστε… ποιος είναι ο κοινωνικός μας βίος και η περπατησιά μας… και που πηγαίνουμε…  

Γι’ αυτό,  στην περίπτωση αυτή λέει ο λαός τη φράση: 

- > «Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί»  

Όλα τα πιο πάνω πρόεδρε του Ν.Π.ΚΠ.Α.Π.Π. Μέξη Π. πάρτα και κάντα κορνίζα και κρέμασε την  στο δωμάτιό σου για να με θυμάσαι, και πρόσεξε μη μου δώσεις άλλη φορά  δικαίωμα να ασχοληθώ μαζί σου, κατα τη θητεία σου ως  δημόσιο πρόσωπο.

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογράφος  





Δεν υπάρχουν σχόλια: