Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 9 Ιουλίου 2022

Διάλογοι στο facebook -> τελικά βγήκαν... και εκδηλώθηκαν ! - Μόνο ο κ. δήμαρχος λείπει ....

-> Καλώς μας ήρθατε στο δημόσιο διάλογο  και να μη χαθούμε τώρα που βρεθήκαμε  ... 

============================================================================================================

Τώρα το παίζουν πατριώτες αυτοί  οι ικανοί...

- και είναι  ανίκανοι οι άλλοι...

Stam. Dam.D. .....

6 ώρ. 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Οι φίλοι σας
Φίλοι
Να αντιδήμαρχος Ερμιόνης … «Να μάλαμα»…
STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
Να αντιδήμαρχος Ερμιόνης … «Να μάλαμα»…
 Προβάλλει το έργο του  ως αντιδήμαρχος Δ. Ε. Ερμιόνης και καλά κάνει αν είναι όλα αλήθεια σ’ αυτά που αναφέρεται…
Εσείς και Αναστάσης Μπάζος


  • Giannhs Pallis
    Εγώ Σταμάτη πιστεύω ότι αυτό το γράφει για προέδρους κ συμβούλους που πέρασαν κ δεν ακούμπησαν τπτ...!! Λαθοι κάνουμε όλοι εάν κάνουμε κάτι... Η προσπάθεια μετράει πάντα για να κάνεις κάτι σωστό θα κάνεις κ λάθος... Εάν όμως δεν έχεις κάνει τπτ είναι σίγουρο πως δεν θα κάνεις λάθος κ θα κριθείς για την ανυπαρξία σου... Επειδή λείπω έμαθα ότι επιτέλους το Ηρώων μας έγινε όπως πρέπει είναι αλήθεια...;; Έφυγαν κ τα παράνομα σύμβολα...;
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Giannhs Pallis Εγώ είπα και λάλησα δημόσια και αμαρτίαν ούκ έχω... Εάν με καταλαβαίνεις καλώς... - Διαφορετικά ...


  • Διαβάστε τη συνέχεια. >>>>
  • Giannhs Pallis
    Σταμάτης Δαμαλίτης κ εγώ δημόσια στο λέω...!!κ σε καταλαβαίνω κ με καταλαβαίνεις...
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Kostas Koutouvalis Καλώς βγήκες από "την τρύπα" ->  με το μπανιστήρι σου, στη δημοσιογραφία μου και εκδηλώθηκες, παιδί και εσύ της λεμπεσιακής σχολής ... Κωστή Κ. θέλω μετάξυ μας να υπάρχει ειλεικρίνεια, γιατί ο δικός μου δημοσιος λόγος και η δημοαιογραφική μου διαδρομή, είναι δίχως σύνορα!!... Πάντως, καλώς ήρθες στο διαλόγο και τώρα που βρεθήκαμε  να μη χαθούμε! - Αυτή είναι  η καλύτερη επιλογή από όλες τις άλλες που κάνει τη λιγότερη ζημιά ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: