Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Ήρθε λοιπόν η σειρά σου Νάργο! - τ. Ερμιόνης ..

...Δεν ήταν ανάγκη να βιαστείς, σε είχα προγραμματίσει

 να σε βάλλω στο κάδρο …


Κατ’ αρχή να σου πω Νάργο, μην προσπαθείς να υποτιμήσεις την προσωπικότητά μου, την καλλιέργεια των γνώσεων μου  και της σκέψης μου και  τον έρωτά μου(!) γι’ αυτό που κάνω στο γέρμα μου …

Λοιπόν Νάργο έχουμε και λέμε: -> Ήρθες στην λαμπρή εκδήλωση της Κυριακής και ζήτησες θέση από τον Πρόεδρο της Κοινότητας Ιω. Γανώση αφού είχες προσκληθεί από το Δήμο (ήμουν δίπλα και αυτήκοος) και ο πρόεδρος, σαν έτοιμος από καιρό, σου απάντησε εγώ δεν σε κάλεσα  κάτσε όπου θέλεις… Είναι έτσι  Νάργο ή ΌΧΙ;;;

Και συνεχίζω: -> Επειδή έχεις «το κοκαλάκι της νυχτερίδας» όπως γράφει για εσένα το ποντικάκι του βrομοσκοπίου blog, που νομίζει πως σε προβάλλει και σε τιμάει με αυτά τα καραγκιοζιλίκια και τις ηλιθιότητες!,   και επειδή η εκδήλωση πέτυχε «εξ αιτίας σου»… εσύ τελικά,  δεν άντεξες την επιτυχία και αποχώρισες στα μισά …. - > Έτσι δεν είναι Νάργο;;; …

Αλλά θα μου πεις εσύ Νάργο αν είναι αλήθεια αυτό που με πληροφόρησαν, ότι στη συνέχεια την Κυριακή στο Ηλιόκαστρο στο τραπέζι του μνημόσυνου του αείμνηστου φίλου Χρ. Μπαλαμπάνη μάλωσες (κοντεύατε να πιαστείτε στα χέρια) με έναν Κρανιδιώτη, επειδή υποστήριζε στην κουβέντα που γινόταν, ότι ο καλύτερος Δήμαρχος που πέρασε από την Ερμιονίδα, ήταν ο Δημήτρης Καμιζής. Κι’ όλα αυτά στο τραπέζι – μνημόσυνο…. 

Σε ό,τι αφορά τα αναφερόμενά σου  για τη μεταφορά των προτομών των Μητσαίων, είναι έτσι όπως τα λες. Και εγώ στα ρεπορτάζ μου από παλιά έτσι γράφω γι’ αυτό το θέμα. Μάλιστα στις μέρες μας με ρωτούν συμπολίτες μας που δεν γνώριζαν που ήταν τοποθετημένες οι προτομές τους ενημερώνω για όλο το ιστορικό τους με τους δωρητές και την προεδρία του αείμνηστου Απόστολου Σπετσιώτη μέχρι το γεγονός της μεταφοράς στη θέση που είναι σήμερα  κ.α….

Νάργο, εγώ δεν φοβάμαι, ούτε είμαι  μικροπρεπής, ζηλόφθονος  και χαιρέκακος, να κρύβω τις επιτυχίες των άλλων συμπολιτών μου, διότι αυτό με χαροποιεί....

Όσο για τις συστάσεις που μας δίνεις στο βρομοblog σου να διαβάσουμε για την ανοικοδόμηση του Μουσείου σε πληροφορώ, ότι, έχει εκδοθεί βιβλίο για την Γ΄ Εθνοσυνέλευση  από τον συμπατριώτη μας  Γιάννη Ησαΐα, - που ίσως εσύ δεν έχεις διαβάσει, - που γράφει αναλυτικά για το ιστορικό του κτηρίου και συμφωνούμε απόλυτα με αυτά...

Επομένως Νάργο,  δεν μας χρειάζονται τα ψευτοάρθρα του Θ.Ι. Σκούρτη  αντιπρόεδρου της Ένωσης… και  διαχειριστή του Εικονοσκοπίου, που κρύβεται τις περισσότερες φορές με τις αθλιότητες τις συκοφαντίες και τις χυδαιότητες που γράφει χωρίς καμία ΝΤΡΟΠΗ, ενώ κάνει- κού - κού, όταν θέλει να φανεί και να προβληθεί ->  "ΑΞΙΟΣ" όπως φώναξες και εσύ....

Για το ήθος, την επιστημοσύνη και την εργατικότητα του αείμνηστου Απόστολου Γκάτσου, κανείς δεν αμφιβάλλει και δεν περιμέναμε εσένα να μας ενημερώσεις ....

Ωστόσο Νάργο, η ιστορία συνεχίζεται, με ίδιους άξιους ανθρώπους στις μέρες μας και αξιότερους στο μέλλον, γιατί, έτσι προχωρούν και προκόβουν οι ανθρώπινες κοινωνίες!!!

Γι' αυτό, πολλές φορές σου λέω, σταμάτα τις ραδιουργίες, τον πολιτικαντισμό, τον λαϊκισμό, τα ψέματα κ.α... και άφησε την κοινωνία της Ερμιονιδας να βρει το σωστό δρόμο της!!!

Τέλος να σου πω φίλε Νάργο, αν και στο έχω πει πολλές φορές, ότι δεν υπάρχουν ούτε αυτός, ούτε αυτοί... Ούτε εκείνος, ούτε εκείνη... Το blog το διαχειρίζομαι μόνος μου -> θέλετε δεν θέλετε, το πιστεύετε δεν το πιστεύετε. - Λίγο με ενδιαφέρει. Γι’ αυτό άλλωστε, στα κείμενά μου βάζω  φαρδιά – πλατιά την υπογραφή μου και όχι  ψευδώνυμα, ούτε «το τραγούδι της ημέρας» όπως κάνετε εσείς στο βρομοblog σας… 

ΥΓ. Σε παρακαλώ άλλη φορά να είσαι μέσα στο θέμα (αν μπορείς) και όχι εκτός θέματος και να μπερδεύεις τους όποιους αναγνώστες σου …

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: