Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Νάργο παλικάρι μου «πουλάς τρέλα» που εγώ δεν αγοράζω…


…Τις αερολογίες σου στο βρομοblog σου, μπορεί να τις αναρτήσει μόνο το τυφλό όργανό σου, αυτό το άθλιο ανθρωπάκι…. 

Τα θέματα 23 χρόνια στην εθελοντική  δημοσιογραφία, μετά από πολύ σκέψη και προβληματισμό και χιλιάδες ώρες κοπιαστικής δουλειάς τα επεξεργάζομαι και τα γράφω,  γιατί τα ξέρω καλλίτερα από τον καθένα, παρά τη λύσσα σου χρόνια τώρα, να θέλεις να με υποτιμήσεις, ότι άλλοι είναι οι συντάκτες...

Και  αφού εσύ Νάργο δεν ξέρεις να πληκτρολογείς ποιος σου γράφει και διορθώνει (κατά κάποιο τρόπο) τις ασυναρτησίες σου;;;

Νάργο μη κρύβεσαι όταν δεν σε παίρνει να απαντήσεις στα αδιάσειστα και αδιάψευστα ντοκουμέντα μου που μιλούν από μόνα τους και στα οποία αναφέρονται και άλλα πρόσωπα τα οποία κρατούν σιγή ιχθύος στις δημόσιες καταγγελίες μου…

Και αφού ξέρεις πολύ καλά Νάργο το δρόμο για το Δικαστικό Μέγαρο του Ναυπλίου γιατί δεν μηνύεις  εσύ εμένα και όποιος άλλος θίγεται, αλλά μου προτείνεις  να προσβάλλω εγώ το συμβόλαιο του Αγίου Γερασίμου;;

Εγώ Νάργο γράφω και δημοσιεύω την ιστορία του τόπου μου και αν τα γεγονότα τιμούν κάποιους συμπολίτες αυτό είναι υποχρέωσή μου ως δημοσιογράφος. Αυτοί που θίγονται από τις πράξεις τους  - όπως εσύ κατ’ επανάληψη, ας πρόσεχες -> ας πρόσεχαν….

Και αν απαντάω Νάργο στις μπούρδες σου, στις μπαρούφες και  την προπαγανδιστική παραπληροφόρησή σου ως  Γκεμπελίσκος, αυτό το κάνω μήπως τελικά συμμορφωθείς και γλιτώσεις από τον έσχατο διασυρμό!! 

Σεβάσου τουλάχιστόν, που κακώς ή καλώς υπηρέτησες το θεσμό του Δήμαρχου με τις γνωστές μεθόδους που χρειάζονται βιβλία να τις αναφέρουμε … 

Νάργο, είσαι νοσηρό δημιούργημα των συγκυριών  και τίποτα άλλο …  

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογραφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: