Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

Διάλογοι στο facebook ->σελίδες κοινωνικής δικτύωσης - συνέχεια ...

 … Τελικά στο βάθος του τούνελ, μια πυγολαμπίδα αρχίζει να αχνοφέγγει ελπιδοφόρα!! …


Γιωργος Τσατσαρος

Καποτε – νεος εγω - βρηκα τον Στεφο με το μηχανακι του, την ημερα του ΑιΓιωργιού στα Διδυμα..

Στεφο επιτελείς εργο για το μελλον με τις φωτογραφιες σου, για μια εποχή που αλλαζει. Φροντισε το αρχείο σου να παει σε καλα χερια η στον Δημο. «Πουσσό βρε μου ειπε. Την δουλεια μου κανω», μου ειπε. Του εξήγησα. Το ιδιο ειχα πει και στον Νουλη! 

Το ιδιο λεω τωρα και σε σας κ. Δαμαλιτη. Αγνοείστε τις οποιες κακοβουλες η «καλόβουλες» αντιθεσεις! 

Μην αφιερωνεται άλλο χρονο. Τοσες ειδησεις περιμενουν ...! 

Εξασφαλιστε το αρχειο σας. Χαρακτηρίζει – σηματοδοτεί μια εποχη. Αυτην που διαβιούμε. Στο διαβα των χρονων πολλοι θα σκυψουν στα γραφομενα σας. Τότε η Ερμιονη θα παρει μορφη. 

Υπαρχουν πολλοι αξιολογοι εκει εξω. Δεν εχουν ολοι πτυχια ή θεσεις. Βρείτε τους και ρωτηστε τους πως τα καταφερνουν και εχουν ισορροπία με τον εαυτο τους την οικογενεια και την κοινωνια σε τοσο δυσκολους καιρους! Καληνυχτα/

Σταμάτης Δαμαλίτης

Γιωργος Τσατσαρος  - Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αλλά μαζί με αυτά έχω και πλήρη αυτογνωσία - τι είμαι και τι δεν είμαι -> «το γνώθι σεαυτόν» Και αυτό με κάνει υπερήφανο και ευτυχισμένο...


Δεν υπάρχουν σχόλια: