Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

Διάλογοι στο facebook - Σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης - με τη δημοσιογράφο Αναστασία Γεώργα....

 

Αναστασία Γεώργα - δημοσιογράφος 

5 ώρ. 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Οι φίλοι σας
Φίλοι
Ρεπορτάζ από το αρχείο μου - > αφιερωμένα εξαιρετικά στον Δήμαρχο Ερμιονιδας Γιάννη Γεώργοπουλο...
STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
Ρεπορτάζ από το αρχείο μου - > αφιερωμένα εξαιρετικά στον Δήμαρχο Ερμιονιδας Γιάννη Γεώργοπουλο...
«Δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για τη δική μας αλήθεια, πριν τη φέρουμε αντιμέτωπη με την αλήθεια των άλλων»…


  • Anastasia Georga
    Σταμάτη το 2010 πάλι τον Γεωργόπουλο είχατε Δήμαρχο;
    Γιατί γράφεις εξαιρετικά αφιερωμένο και μπερδεύτηκα λίγο!

  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Anastasia Georga Γιατί στις μηνύσεις και στο βρομομπλογκ τους με όλη την παρέα του με αποκαλουν ψευτοδημοσιογράφο, κατά δήλωσή μου δημοσιογράφο, αυτοχριζόμενο και άλλα πολλά ... -> Τώρα καταλαβαινεις γιατί του αφιιερώνω (ενδεικτικά) τα ρεπορτάζ μου;;; -> Να τα πάρουν και να τα κάνουν κορνίζα ...>>>>>
  • Σταμάτης Δαμαλίτης κατάλαβα, σπουδαίο επίπεδο έχουν μπράβο τους οι ηλίθιοι
    Και κάτι ακόμα, γιατί γράφεις τοπικός δημοσιογράφος; Είμαστε δημοσιογράφοι καλύπτουμε γεγονότα παντού, μην περιορίζεις τον εαυτό σου
  • Anastasia Georga
    Σταμάτης Δαμαλιτης δημοσιογραφος
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Anastasia GeorgaΓιατί και οι δικαστές ακόμα δημοσιογράφους εννοούν αυτούς που ασκούν το επάγγελμα για βιοπορισμό... Έχω κάνει ολόκληρη συζήτηση ενώπιον του δικαστηρίου τους γι’ αυτό το θέμα. Μέχρι τον όρο τι σημαίνει επαγγελματίας εκτός των άλλων… - σε μεταφορική έννοια - από το λεξικό του καθηγητή γλωσσολογίας Γ.Μπαμπινιώτη επικαλέστηκα. Αυτοί όμως επιμένανε στα δικά τους. Όπως καταλαβαίνεις Αναστασία έρχομαι από πολύ μακριά και πάω ακόμα πιο μακριά ...
  • Anastasia Georga
    Σταμάτης Δαμαλίτης τρέλα πράγματα Σταμάτη, τελείως τρέλα!
    Τελικά δεν είναι να δίνεις σημασία στα δικαστήρια, δυστυχώς ακολουθούν το γράμμα του νόμου και όχι το πνεύμα του!
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Διάβασε ακόμα ένα διάλογο που είχα πριν μερικούς μήνες με τον κ. δήμαρχο και έκτοτε το βούλωσε.... Από και αυτό και μόνο το διάλογο θα καταλπάβεις πολλά - >κλικ στο  σύνδεσμο https://stamdamd.blogspot.com/2022/08/blog-post_34.html
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ -> γι' αυτά που έγραψες για εμένα Δήμαρχε ...
    STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ -> γι' αυτά που έγραψες για εμένα Δήμαρχε ...
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ -> γι' αυτά που έγραψες για εμένα Δήμαρχε ...

  • Anastasia Georga
    Καλά ο τύπος είναι καφρος

  • Anastasia Georga
    Τι βλακείες λέει;

  • Anastasia Georga
    Σταμάτης Δαμαλίτης αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί κάποιοι αμφισβητούν τη δημοσιογραφική σου ιδιότητα

  • Anastasia Georga
    Τι πρόβλημα έχουν;
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Anastasia GeorgaΓιατί, δεν μπορούν να κάνουν αυτό που κάνω εγώ και μάλιστα, χωρίς αμοιβή λόγω χαρακτήρος, δύναμη ψυχής, αξιοπρέπειας και σεμνότητας!!! Φαντάζεσαι τη ζηλοφθονία τους;;... Αλλά δεν καταλαβαίνουν με αυτές τις συμπεριφορές τους ρεζιλεύονται συνεχώς ενώ εμένα με κρατάνε στη δημοσιογραφία και με δυναμώνουν διαρκώς ... Δεν τους αφήνει η κακία και η αλαζονεία τους να το καταλάβουν ...
  • Δεν υπάρχουν σχόλια: