Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Διάλογοι στο facebook για τις επετειακές εκδηλώσεις της δημοτικής αρχής για την Γ’ (Κατεπανάληψη) Εθνοσυνέλευση στην Ερμιόνη…


 Κλικ στο σύνδεσμο για να ανοίξει το θέμα ... -> ΕΔΩ.....

Οι διάλογοι ..

Giannhs Pallis - Σταμάτη δεν μπορώ να καταλάβω την ανάρτηση σου αυτή!! Δλδ εάν αλλάξει η διοίκηση του Δήμου θα σταματήσουν την εκδήλωση για την Γ εθνοσυνέλευση η εάν αλλάξει ο πρόεδρος του Νομικού προσώπου? Έχεις κάποιες αναρτήσεις πολύ σοβαρές που βγάζεις αλλά έχεις κ μεγάλες αστοχίες!!

Σταμάτης Δαμαλίτης - Giannhs PallisΤο σχόλιό μου είναι τρείς σειρές και το κυριότερο μέρος του είναι στο υστερόγραφο, που εσύ δεν καταλαβαίνεις...

Το πιο σπουδαίο είναι, ότι είσαι απόλυτος στη δική σου /σας άποψη και χαρακτηρίζεις τη δική μου ανάρτηση ΑΣΤΟΧΗ!! –

Τι άλλο να σου πω, δεν μπορώ να σε βοηθήσω διαφορετικά….

- > ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΧΝΌΤΗΤΕΣ...

- > ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ - ΣΑΝ ΤΑ ΤΡΑΊΝΑ ...

Giannhs Pallis - Σταμάτης Δαμαλίτης κ εγώ εάν θέλω να μην με καταλάβει κανείς δεν θα με καταλάβει ποτέ!! Το τι έκαναν οι γυναίκες πολλά χρόνια πριν δεν έχει καμία σχέση με το τώρα!! Από όσα γνωρίζεις κ γνωρίζουμε όλα πλέων φθίνουν!! Εκτός από την οικονομική κρίση υπάρχει κ πλήρης αδιαφορία!! Όλοι λοιπόν εμείς που σε διαβάζουμε γιατί εγώ δεν λέω ότι δεν το κάνω πρέπει να δέχεσαι κ την δικιά μας άποψη κ κριτική στις δικές σου αναρτήσεις... Εκτός εάν πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε μαζί σου!!

o    Σταμάτης Δαμαλίτης - Giannhs Pallis Και πάλι με παρεξήγησες!! -> «Είμαστε σε διαφορετικές συχνότητες» -> έχουμε μεγαλώσει και γαλουχηθεί σε άλλες εποχές ...

Giannhs Pallis -Σταμάτης Δαμαλίτης τουλάχιστον μην κατεβάζετε την απάντηση μου ούτε έβρισα ούτε σχολίασα κάτι!!

Σταμάτης Δαμαλίτης -Giannhs Pallis Τα σχόλια των αναγνωστών μου δεν κατεβαίνουν ποτέ , όσο σκληρά και προσβλητικά να είναι…Έχω πλήρη αυτογνωσία για το τι είμαι και τι δεν είμαι, γι' αυτό θέλω να μένουν αναρτημένα για να κρινόμαστε όλοι Τους μπανιστιρτζήδες δεν ανέχομαι και τους τυφλοπόντικες ...Και όπως ξέρεις και ξέρουμε, είναι πολλοί τέτοιοι και κυκλοφορούν ανάμεσα μας…

Giannhs Pallis - Σταμάτης Δαμαλίτης απλά δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να τα δω.!!

 

Vagelis Pilouris

Μπράβο Σταμάτη προχώρα έτσι να ακούγεται η φωνή σου όσο και να θέλουν να σε καλύψουν με τύμπανα για να μην ακούγεσαι είναι πολύς κόσμος που δεν θέλουν να ακούνε την αλήθεια .

Σταμάτης Δαμαλίτης

Vagelis Pilouris Τα λόγια σου τα έχω ανάγκη για να προχωρήσω, όσα χρόνια ζήσω ακόμα. Η επιθυμία μου είναι να πεθάνω μαχόμενος για το κοινό συμφέρον αφιλοκερδώς,  με τα δάκτυλά μου πάνω στο πληκτρολόγιο. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .

George Kountourgianos

Ακομη κι αν δεν συμφωνούμε όλοι με όσα γράφεις......είμαστε υποχρεωμένοι στο όνομα της δημοκρατίας να προστατεψουμε το δικαίωμα σου ελεύθερα να γράφεις και να λες την γνώμη σου.

Σταμάτης Δαμαλίτης

George Kountourgianos Μα η Δημοκρατία και τα δικαιώματα που μας παρέχει βγαίνουν μέσα από τη διαφωνία.... Αντέχετε να διαφωνούμε;;; ....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: