Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 19 Μαρτίου 2023

Διάλογοι στο facebook να γελάς και να κλαίς....

 

Facebook 

Πολλές αυθαιρεσίες ρε παιδιά και κάποιοι κοιμούνται ,μέρα μεσημέρι όλα στο βωμό της πολύμηνης προεκλογικής Δημοτικής περίοδου.
Όλες οι αντιδράσεις:
Γιώργος Απέργης, Oikonomou Liana και 32 ακόμη
26 σχόλιαΚΛΙΚ 
ΚΛΙΚ ΣΤΗ  ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.... 






  • Παρασκευή Σκούρτη
    Πολύ αόριστο. Να τις ονομάσεις. Αυτός είναι ο ρόλος της αντιπολίτευσης.
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Παρασκευή Σκούρτη
    Υπάρχει και ο εισαγγελέας.
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Tasos Venetsianos
    Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει για τι ακριβώς μιλάμε,αλλά η αυθαιρεσία στον τόπο μας έχει σίγουρα παρελθόν.Σε κάθε περίπτωση μια ποινική διερεύνηση σε βάθος χρόνου,δεν θα έκανε κακό.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Εμπνέονται(!) από τα δικά μου ρεπορτάζ και πηγαίνουν στις σελίδες τους και σχολιάζουν γενικά και αόριστα!! Τι τους λες ;;; Είναι και αιρετοί και θέλουν να ζητήσουν ξανά την ψήφο των συνδημοτών τους!! -. Τελικά είναι αξιολύπητοι και μαζί με αυτούς όσοι τους ακολουθούν! - Και είναι πολλοί ...https://stamdamd.blogspot.com/2023/03/blog-post_85.html
    Ούτε μήνυμα ούτε γράμμα από τις Αρχές…
    STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
    Ούτε μήνυμα ούτε γράμμα από τις Αρχές…
    Ούτε μήνυμα ούτε γράμμα από τις Αρχές…
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Αφαίρεση προεπισκόπησης
    • 1 ημ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Παρασκευή Σκούρτη
    Τάσο καλημέρα. Επιμένω. Δεν ξέρω που γίνεται το συγκεκριμένο "έργο", αλλά το να το καταγγείλετε εμπίπτει στις αυτονόητες υποχρεώσεις σας. Φτάνει η χαλαρότητα, ούτε και είναι λογικό το "ακόμα ένας προβλήτας ιδιωτικών σκαφών μέσα στους τόσους, καθώς αλλάζουν εκτός των άλλων και τη σύνθεση του βυθού. Έτσι ακριβώς έχει συμβεί στην παραλία στο Σεντόνι.
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Mary Papadopoulou Georgoutsou
    Τι λέτε τώρα εδώ η χειρότερη αυθαιρεσία είναι με απόφαση δημοτικού συμβουλίου να πληρώνουμε δημοτικα τελη διπλάσια για το λόγω ότι δεν είμαστε δημότες (αυτο ποτε δε το καταλαβα και μονο σε εσας συμβαινει ),αλλά ούτε κάδοι για σκουπίδια υπάρχουν... ,ούτε δημοτικός φωτισμός...., ούτε δρόμοι υπάρχουν..... , όλα στη τσέπη μπαίνουν!!!!
    ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ
    2
    • Τέλειο!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Oikonomou Liana
    Το βλέπετε και δεν το καταγγέλετε στους αρμόδιους φορείς? Έτσι υπερασπίζεστε την Ερμιονίδα, με καταγγελίες μέσω FB μήπως κάποιος ενεργοποιηθεί και κάνει την δουλειά σας? Και εσύ το κόστος στους ψήφους σκέφτεσαι? Πές που γίνεται και αυτή η καραμπινάτη καταπάτηση αιγειαλού και να πράξετε τα δέοντα Συμπολίτευση και Αντιπολίτευση. Ντροπή πιά.
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
    • Ούτε μήνυμα ούτε γράμμα από τις Αρχές…
      STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
      Ούτε μήνυμα ούτε γράμμα από τις Αρχές…
      Ούτε μήνυμα ούτε γράμμα από τις Αρχές…
      2
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • Αφαίρεση προεπισκόπησης
      • 7 ώρ.
    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Oikonomou Liana Επειδή κάποτε χωρίς καμία ΝΤΡΟΠΗ μου έβγαλες χυδαία γλώωσα!! -> Εδώ στον ίδιο χώρο ...https://stamdamd.blogspot.com/2023/03/blog-post_26.html
      «Οι προστάτες του περιβάλλοντος στην Ερμιονίδα»!!!...
      STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
      «Οι προστάτες του περιβάλλοντος στην Ερμιονίδα»!!!...
      «Οι προστάτες του περιβάλλοντος στην Ερμιονίδα»!!!...
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • Αφαίρεση προεπισκόπησης
      • 7 ώρ.
      • Τροποποιήθηκε
    • Oikonomou Liana
      Σταμάτης Δαμαλίτης εξακολουθείς και ασχολείσαι μαζί μου. Μάλλον σέβεσαι τα λεγόμενα μου και ας προσπαθείς να το κρύψεις χρησιμοποιώντας το ρητό που λέει ότι: " η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση".
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 5 ώρ.
    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Oikonomou LianaΕγώ έχω την περιέργεια να μου πεις, γιατί τώρα ρίχνεις ευθύνες και στη συμπολίτευση! -> προφανώς και στο Δήμαρχο και τότε ήσουν φωτιά εναντίον μου επειδή ασκούσα σκληρή κριτική - όπως και τώρα στον κ. Γεωργόπουλο με την παρέα του ... Εγώ γνωρίζω το λόγο της κωλο - τούμπα σου, αλλά θέλω να τον ακούσω και από εσένα δημόσια… ->Σοβαρά λόγια όχι βλακείες!! ... -> Πρόσεχε τι θα γράψεις γιατι δεν σου δίνω καμία εγγύηση....
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 5 ώρ.
      • Τροποποιήθηκε
    • Oikonomou Liana
      Είσαι τελικά κομπλεξικός. Τις ευθύνες τις κατανέμω σε όλους μας που κάνουμε την πάπια και δεν υπερασπιζόμαστε τον Τόπο μας. Σήκωσες μια φώτο με εσκαφέα που κατέστρεφε την παραλία και δεν τόλμησες να πείς το όνομα του παράνομου που το έκανε, χέσ....τη. Ο Λάμπρου έκανε καταγγελία αόριστη αντί να πράξει τα αυτονόητα. Η Τοπική αυτοδιοίκηση δεν έλαβε γνώση εγκαίρως για το τι γίνετε. Όσοι το είδαν τήρησαν σιγή ιχθύος για να μην πάρουν την κακή χάρη. Αν τολμάς, πές ποιός είναι και απευθύνσου στις Αρχές αφού εσύ, ο...μάγκας γνωρίζεις. Σε τρέφει όμως μόνο το κόμπλεξ και η μικροψυχία σου για να τροφοδοτήσεις το αρρωστημένο ΕΓΩ ΣΟΥ, δημοσιογράφε της ΠΛΑΚΑΣ. Με εμένα μην τα ξαναβάλεις γιατί πλέον δεν θα σεβαστώ ούτε την ηλικία σου, ούτε τα προβλήματα υγείας σου, ούτε το ακαταλόγιστο που έχεις. Τέρμα με εσένα πλέον ανεγκέφαλε και άρρωστε δημοσιογραφιάσκο.
      • Μου αρέσει!
      • Απάντηση
      • 4 ώρ.
      • Τροποποιήθηκε
    • Σταμάτης Δαμαλίτης
      Oikonomou Liana Τελικά εσένα σε απαλλάσσω λόγω συνθηκών βλακείας … και μάλιστα πολύ προχωρημένης!!!...
      10 μηνήσεις με αγωγές αποζημίωσης εις βάρος μου για να μου κλείσουν το στόμα!!! …
      Είναι οι λεγόμενες «Στρατηγικές Νομικές Αγωγές» (SLAPP παγκοσμίως) που σκοπό έχουν τα μεγάλα συμφέροντα και κυβερνήσεις να φιμώσουν κυρίως δημοσιογράφους αλλά και άλλους πολίτες που ασχολούνται με τα κοινά…
      Αν έχεις το απαιτούμενο νιο- νιο θα καταλάβεις και θα κατανοήσεις… -> διαφορετικά…
      Όσο για τα ονόματα των ιδιωτών είναι γνωστά στις Αρχές του Δήμου μας … Τόσο με την προβλήτα στην παραλία της Δάρδιζας , όσο και για τις βαριές παρανομίες στο Μύλο του Κρόθι...
      Και πάλι στο λέω απαλλάσσεσαι λόγω βλακείας - παπαγαλάκι του όποιου δημάρχου και με απώτερο σκοπό...
      Σε είχα προειδοποιήσει, να προσέξεις τι θα μου απαντήσεις, αλλά εσύ δεν πρόσεξες…
      Παρ’τα τώρα παραμάσχαλα και ταξίδευε όπου σ’ αρέσει… STAM.DAM.D.

Δεν υπάρχουν σχόλια: