Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 12 Απριλίου 2023

Η Απάντηση του διαχειριστή του blog - > "Ερμιονίδα μας αρέσει, δεν μας αρέσει" στον Δήμαρχο Γιάννη Γεωργόπουλο γι' αυτά που έγραψε (εις βάρος μου) στο blog που τον εκφράζει...


 ΕΔΩ >>>http://eikonoskopionews.blogspot.com/2023/04/

==============================================================================================================================

 Δήμαρχε Ερμιονιδας η λασπολογία  και οι προσβολές στο πρόσωπό μου δεν έχουν σταματημό και φραγμό,  ακόμα και την Εβδομάδα των Παθών… 

Ίδε ο δημοτικός άρχοντας…

---------------------------------------------------------------------------------

Κι’όπως λέει ο ποιητής κ. δήμαρχε - >

 «Σε τούτα δω τα μάρμαρα, κακιά σκουριά δεν πιάνει» …

Κύριε Γεωργόπουλε, το μονό δικό μου στην επίμαχη  ανάρτησή μου ->>>https://stamdamd.blogspot.com/2023/04/ είναι η μεταφορά  των συνεχιζόμενων σχολίων (και αυτό με επιφύλαξη)   των συνδημοτών μας, πως ο εν λόγω συμπολίτης  σύμφωνα με τις φήμες, είναι διορισμένος στην εν λόγω Δ.Ε.... 

Τώρα πως είναι ιδιωτικός υπάλληλος όπως εσείς λέτε,  και παράλληλα  έχει γραφείο στο κτήριο που στεγάζεται η δημοτική επιχείρηση όπως συζητιέται και σχολιάζεται, είναι για εμάς ένας γρίφος που εσείς θα μας τον  λύσετε κ. Γεωργόπουλε...

Τα υπόλοιπα, δεν είναι δικά μου, είναι αντιγραφή των όσων κυκλοφορούν  από επώνυμους συμπολίτες μας στο διαδίκτυο και δεν τα διαψεύδετε!!!

Ως εκ τούτου Δήμαρχε της Ερμιονίδας πρέπει να είσαστε και ευγνώμων στο πρόσωπό μου που με τη μαχητική εθελοντική δημοσιογραφία μου 24 χρόνια τώρα, ανέδειξα και αυτό το θέμα και σας έδωσα την ευκαιρία να το διαψεύσετε και να πάψουν τα κακά στόματα να λένε, με ό,τι αυτό συνεπάγεται … και να βγείτε στην κοινωνία της Ερμιονιδας ως αμόλυντος «άσπρος κρίνος»…

> Βουίζει όλη η Ερμιονίδα, αλλά οι πολίτες της αυτό ξέρουν να  κάνουν μόνο – να βουίζουν!! και να μην εκρήγνυνται δημόσια!!! – Ακόμα και οι λεγόμενοι παράγοντες… που θέλουν να διαχειριστούν τις τύχες αυτού του τόπου…

Για τις μηνύσεις που αναφέρεστε συχνά  πυκνά, δεν πείθετε ούτε τα μικρά παιδιά… Υποβλήθηκαν εις βάρος μου με σκοπό τη φίμωσή μου και μόνο. (Στρατηγικές αγωγές «SLAPP» λέγονταΙ)  ->  Πρωτοπόρος και εμνευστής είσαστε  εσείς  και συνεργάτες σας από  τη δημαρχιακή αυλή - 5 μετρημένοι, όλα παιδια της παρέας σας........

Η δημοσιογραφία μου συστηματικά κ. δήμαρχε άρχισε από το 1999 στην καθημερινή εφημερίδα  «ΑΡΓΟΛΙΔΑ» αλλά και σε εβδομαδιαίες εφημερίδες του Νομού μέχρι το 2008 ανελλιπώς,  όταν  άνοιξα το δικό μου blog και έκτοτε, γράφεται μια μεγάλη ιστορία σαν Ελεύθερος δημοσιογράφος που είμαι!!! 

Και στην περίπτωση αυτή , παραπληροφορείτε τους συμπολίτες μας!!! 

Είναι και αυτό, μέρος της προπαγάνδα σας «πες- πες κάτι μένει»…

Σε ό, τι αφορά το Γραφείο Τύπου του Δήμου και αναφέρεστε, που θέλατε να μου δώσετε παραμονές των εκλογών του 2019 σε περίπτωση που εκλεγόσαστε δήμαρχος και εγώ είπα ΟΧΙ στην πρότασή σας,  μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε αφού μόνοι μας είχαμε αυτό το διάλογο…Και ο λόγος γιατί εγώ θέλω να είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ - χωρίς βαρίδια.... 

 - Αλλά να ξέρετε κ. Γεωργόπουλε όπως έχω διαβάσει , -> οι μεγαλύτερες αλήθειες κρύβονται μέσα μας και εκεί παραμένουν, γιατί, δεν έχουμε τη δύναμη να τις βγάλουμε προς τα έξω… - Φυσικά αυτό δεν συμβαίνει σε εμένα! - Έτσι και σ' αυτό δεν είμαστε όμοιοι κ. δήμαρχε, γιατί αυτό θέλει αρετή και τόλμη!!!…

Τέλος κ. δήμαρχε  μου κάνει μεγάλη εντύπωση, ότι μετά από δεκάδες ή και εκατοντάδες ερωτήσεις που σας έχω υποβάλλει εδώ σ' αυτό το χώρο που άπτονται των δημοτικών μας συμφερόντων, δεν μου απαντάτε και "κρυβόσαστε" έστω με την ιδιότητά μου ως απλός δημότης. Θέλοντας να δείξετε (ανεπιτυχώς όμως) πως με αγνοείτε… 

- Μια είναι η αλήθεια κ. Γεωργόπουλε, ότι δεν έχετε επιχειρήματα για το αντίθετο για αυτό κωφεύετε!... 

Τώρα, όπως και άλλη φορά, που είχατε να πείτε έστω και τα ελάχιστο... βγαίνετε στο blog που δήθεν σας προβάλλει, ενώ σας προσβάλει, να μου κάνετε αυτή τη δριμεία, ανοίκεια και ανυπόστατη επίθεση στο πρόσωπό μου   με ένα μακροσκελέστατο κείμενο από το οποίο φαίνεται αναφανδόν, το μίσος και η εμπάθεια σε εμένα, που τόσα πολλά έχω δώσει στην ενημέρωση των συμπολιτών μου χωρίς καμιά αμοιβή. γιατί η προσφορά γίνεται από την αγάπη προς τον τόπο που γέννησε και για μένα είναι ερωτικό πάθος, είναι άθλημα και καλλιέργεια πνεύματος και ψυχής…

ΥΓ. 1) Αυτό το κείμενο κ. δήμαρχε μαζί με τον διαχειριστή του blog Εικονοσκόπιο πάρτε το και κάντε το κορνίζα...

Και να έχετε τη στοιχειώδη δεοντολλογία και το σεβασμό στην ενημέρωση των πολιτών αναρτήστε στο εκεί ως απάντηση στο δικό σας λιβελλογράφημα ...

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 2)Διαβάστε ακόμα παλαιότερη απάντηση μου προς τον κ. δήμαρχο...

>>>>>https://stamdamd.blogspot.com/2022/08/

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 

==================================================================================================================

facebook

Απόψεις και θέσεις του Υποψηφίου Δημάρχου Ερμιονιδας Μαργέτα για την επίθεση  του κ. Δημάρχου στο πρόωπό μου Άγιες Ημέρες  

Γιάννης Μαργέτας

Στοχοποιήσεις πολιτών Άγιες ημέρες: Πριν περίπου ένα χρόνο είχα καταθέσει τις απόψεις μου για τον τρόπο που πρέπει να ασκείται η δημόσια εξουσία.

https://giannismargetas.com/%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b7%cf.../


 θωμαις Μερτυρη

Γιάννης Μαργέτας

Αποφ.398/2020 Εφετείου Θεσ.κης"..

Στο επιχείρημα του πρώην δημάρχου, ότι προέβη σε χαρακτηρισμούς «από δικαιολογημένη αγανάκτηση», το Εφετείο έκρινε, ότι ένας Δήμαρχος, ως πρόσωπο που ασκεί δημόσια εξουσία, οφείλει να ανέχεται και να ακούει τη δημόσια κριτική, ακόμη κι αν τον αδικεί."


Σταμάτης Δαμαλίτης

θωμαις Μερτυρη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -> Με βοηθάτε πολύ. γιατι τέτοιες δικαστικές απόφασεις παίζουν μεγάλο ρόλο στην έκβαση μια όμοιας Δίκης ...




Δεν υπάρχουν σχόλια: