Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 29 Απριλίου 2023

Η Υποψήφια Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολιδας Παρασκευή (Βιβή) Σκούρτη συνεχίζει τις επάφες της με τους κοινωνικούς φορείς στην καρδιά της Αργοναυπλίας ...

 Τώρα  που η προεκλογική περίοδος βρίσκεται στο φόρτε της και εν αναμονή  του ανοίγματος  της κάλπης, όλοι οι υποψήφιοι προβαίνουμε σε επισκέψεις και στη συνέχεια σε πολιτικού τύπου αναρτήσεις με συνοδεία φωτογραφιών, προκειμένου να έχουμε κάποια αναγνωρισιμότητα και  να διαφωτίσαμε τον-την ψηφοφόρο, αρκεί όλα τούτα να μην είναι ευκαιριακά.

Στην προεκλογική περίοδο αποτυπώνεται το ήθος, η ευπρέπεια και το «ανάστημα» του καθενός μας, από όπου κι αν προέρχεται.

Από πλευράς μου προσπαθώ να κρατήσω τη δεοντολογία και με ήθος, με ενσυναίσθηση και σεβασμό προς τον εαυτό μου και τους συνυποψηφίους μου, αποφεύγοντας τις γλυκανάλατες κενολογίες και την υπερέκθεση να συνεισφέρω σε τούτο τον αγώνα.

          Η επίσκεψή μου στις πόλεις του Νομού μας και στις παρακάτω δομές με γέμισε γνώση και εμπειρία.

Στο Επιμελητήριο Αργολίδας,

Στον ιερό ναό της Ευαγγελίστριας Ναυπλίου


και στο Νοσοκομείο Ναυπλίου, με υποδέχθηκαν με ευγένεια, με θέρμη και με ενημέρωσαν για τις δράσεις και τα προβλήματά τους.




          Δεν έχω παρά να τους ευχαριστήσω για τον χρόνο που μου διέθεσαν!

Παρασκευή (Βιβή) Σκούρτη, υποψήφια Βουλευτής 

στην Αργολίδα με τον ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: