Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 5 Μαΐου 2023

Θύμισες με τις ποινικές μου διώξεις από το Δήμαρχο Ερμιονιδας με επισκέπτονται συχνά - όπως και σήμερα...

Και στον Άρειο Πάγο η μήνυση του Δήμαρχου Ερμιονίδας Ι. Γεωργόπουλου εις βάρος μου… … με κοινοποίηση στον Υπουργό Δικαιοσύνης

-> Ποιος στη Χάρη μου!!

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Προς ενημέρωση των συμπολιτών και αναγνωστών μου

Μέσα σε μια δικογραφία πλέον των 400 σελίδων για όλες τις μηνύσεις που μου έχουν υποβληθεί (με αφορμή την εθελοντική  δημοσιογραφική ενημέρωση που σας κάνω 23 χρόνια αδιαλείπτως προσφορά στον τόπο μου) και έχω αναφερθεί διεξοδικά, χθες κατά την επίσκεψή μου στο Ειρηνοδικείο Μάσσητος  βρήκα και την αναφορά με τη μήνυση  του κ. δημάρχου εις βάρος μου, που την έχει στείλει και στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, με κοινοποίηση στον Υπουργό Δικαιοσύνης.

Ενδεικτικά παραθέτω 2 έγγραφα

Είμαι καλά μην ανησυχείτε…

Με εκτίμηση

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 

>>>>>>>>>






 

  •             facebook
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ

    " Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης"

    Γιάννης Μαργέτας

    Η Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕυρΣΔΑ) για την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών, έχει τεθεί σε ισχύ από τις 3 Σεπτεμβρίου 1953. Στον κατάλογο των δικαιωμάτων που προστατεύοντσι από την ΕυρΣΔΑ και τα πρωτόκολλά της, περιλαμβάνονται η ελευθερία της σκέψεως, της έκφρασης και της γνώμης...

Δεν υπάρχουν σχόλια: