Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 5 Ιουνίου 2023

Γιώργος Τσατσαρός πολιτικός μηχανικός από τα Δίδυμα -> είπε και λάλησε για την υπογραφή μου !!! ...

Αφιερωμένο εξαιρετικά στον δήμαρχο Γιάννη Γεωργόπουλο και τη δημαρχιακή του παρέα...

Facebook

  • Γιωργος Τσατσαρος
    Σταμάτης Δαμαλίτης Σβήστε το ...τοπικος! Ολοι τοπικοι ειμαστε. Σημασια εχει το τι γραφεις το τι εκτιμας και το τι προβαλεις. Δυσκολο ειναι να το γραψουν ετσι : Δημοσιογράφος . Η μαλλον να σε εννοούν ετσι.
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Γιωργος Τσατσαρος Αυτό είναι συμβουλή του πιο καλύτερου φίλου μου καθώς τη φιλία μας τη δημιούργησε ο αλληλοσεβασμός και η εκτίμηση!!!
    Και να θυμάσαι Γιώργο πως έχω περάσει "από χίλια αδηφάγα κύματα (!) αμφισβήτησης" γι' αυτή τη δημοσιογραφική προσφορά στον τόπο μου, από τους συμπολίτες μου και οι λόγοι είναι ευνόητοι…
    (από το 1976- στο δημοσιογραφικό μετερίζι στις δικιές μας τοπικές εφημερίδες, 10 χρόνια σε καθημερινή εφημερίδα και 14 χρόνια στο δικό μου blog με δεκάδες χιλιάδες ρεπορτάζ και άλλα...)
    Τον τελευταίο καιρό αυτή αμφισβήτηση – ως μικρόβιο σ' αυτούς που την εκφράζουν- έχει αναφερθεί και μέσα στις μηνύσεις (εις βάρος μου) του σημερινού Δημάρχου Ερμιονίδας, ειδικών συμβούλων του… και λοιπών παρατρεχάμενων της αυλής του…
    Έτσι απαντάω στην παρατήρησή σου που εκτός των άλλων με τιμάει ...
    STAM. DAM.D. 

  • Γιωργος Τσατσαρος
    Σταμάτης Δαμαλίτης Άκουσε με Κε Δαμαλιτη (σ.σ. διάβασε με) Και τα γράφω αυτά και προς ολους όσους σε διαβάζουν. >>>>> Λίγο με ξέρεις πολύ λιγο σε ξερω. Ποτε δεν κατσαμε στο ιδιο τραπεζι…!( από τα γραφόμενα σου το μπλοκ σου σε ξέρω περισσότερο, όσο και όταν το διαβάζω) Παω στοίχημα (!?) οτι αν με δεις στο δρόμο υπάρχει πιθανότητα (!?) ( μικρη ) να με… αναγνωρίσεις. Παντως τις "προαλλες " στην Ερμιονη προσπερασες και δεν..! Και από αυτούς που διαβάζουν αυτές τις γραμμές ελάχιστοι με ξέρουν. Θα αναρωτιούνται μάλιστα ( θα το πω στην γλώσσα μου = Νααα, τσëλι ιστë αη . Ε νιεχ ντονjë? ε τσë ντο νανι τσë σσκρουαν? ).Για να διευκολύνω ας πανε να ρωτήσουν π.χ. τον πρόεδρό τους. Αλλα εκτιμω αυτό που κάνεις . Πολύ! Και το κάνουν λίγοι . Είναι προσφορά προς όλους και ειδικα προς εμας τους "απανταχου". Δεν εχει σημασια εάν διαφωνω με αρκετα από οσα λες . Ε Και! ( εάν σου πω με πόσους μεγάλο- δημοσιογράφους και ποιους διαφωνώ θα εκπλαγείς. ) . Σημασια εχει , ότι εχεις άποψη και μας την καταθέτεις. Σημασια εχει ότι ενδιαφερεσαι για τα κοινα του τοπου σου. ( Ποσοι το κανουν ? ). Και < Βαζεις την υπογραφη σου> στα γραφομενα < και γραμματα γνωριζω> που λεγαμε στο στρατό. Και αυτό θελει θάρρος ."Θελει αρετην και τολμην η ελευθερια". Ξερω ( καταλαβαινω ) όμως ότι και παρα πολλοι αλλοι θεωρουν προσφορα την "δουλεια" σου. Και από αυτους που διαφωνουν και ας μην το λενε! Συνεχισε να ασχολεισαι με τον τοπο σου! Δεν χρειάζεσαι παραίνεση, ξερω! Είναι χουι αυτό (λεγε με αγαπη) προς τον τοπο σου. Όταν καποτε θα σταματησεις πολλοι θα σε αναζητησουν . Φροντισε όμως ότι εχει γραφτει επειδη και αυτό είναι (μικρο)ιστορια του τοπου σου και στις μελλοντικες γενιες είναι (θα είναι) χρησιμο για να μας καταλαβουν, να το εξασφαλισεις. Να το περισωσεις. Εμεις οι Ελληνες εξ αλλου πιο πολύ διαφωνουμε ( ορα εμφυλιοι μεσα στο 21 και μετα ) παρα συμφωνούμε. Και αυτό είναι καλο! Κατατιθενται αποψεις. Φτανουμε μαλιστα στα ακρα (εμφυλιος). Και αυτό είναι κακο! Συνεχισε το χουι προς τον τοπο σου. Είναι αγαπη . Ολοι το ξερουν! Και …εσυ ακομη! Γεια σου και σε ευχαριστώ ( όχι άλλη μιζερια πρεπει να λεμε τα πραγματα με το ονομά τους) για την παρέα σου που μου (μας) κρατάς με τα γραπτά σου Κε δημόσιο-γράφε.Γ.Τ. 21 12 2021 γραμμένο την μεγάλη νύχτα
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Γιωργος Τσατσαρος Συνηθίζω να περπατάω με το κεφάλι κάτω, αλλά ίσως και να μη σε γνώρισα. Εγώ χαιρετάω ακόμα και το διάβολο! - Πολλές φορές και με το νεύμα μου - τη ματιά μου. Στη δεύτερη περίπτωση, αν με κοιτάς στα μάτια! Διαφορετικά δεν ...
  • ===========================================================================================================
  • Υστερόγραφο: Τον τελευταίο καιρό έχει ωριμάσει στη σκέψη μου, η άποψη του συμπολίτη μας και υπογράφω ως ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ. Ακόμα και για να ικανοποιηθούν όσοι η υπογραφή μου τους ενοχλεί, συμπληρώνω -> ή Συνταξιούχος Ψαράς. Είναι κρίμα να υποφέρουν οι συμπολίτες μου, κυρίως οι άρχοντές μας, εξ αιτίας της πρώτης υπογραφής μου και τους δίνω την ευκαιρία να διαλέξουν μεταξύ των δύο, έτσι για να ηρεμήσουν … Άλλωστε το ίδιο αποτέλεσμα και ο ίδιος σκοπός βγαίνει για το λόγο που δημοσιογραφώ, όπως και να υπογράψω! ... -> STAM.DAM.D.

    Δεν υπάρχουν σχόλια: