Πιστευω πως αυτή η παρουσίαση 

είναι η κορυφαία αυτών των εκλογών.

Εχει τόσα πολλά ιδεολογικά μηνύματα για τους ψηφοφόρους της ΔΥΝΕΡ την αισθητική και τα κριτήρια με τα οποία καλουνται να  επιλέξουν τους /τις μελλοντικούς Δημοτικούς συμβούλους που θα μπορούσε να αναλυθεί σε ένα ολόκληρο βιβλίο.

Ποιο απολιτικη παρουσίαση ,αδιάφορη και  απόλυτα ξένη με τα προβλήματα τις ανάγκες και «το μελλον» της Ερμιονίδας «στην τεχνολογία τροφιμων και το PRIMA Μαρκετινγκ και επικοινωνία με διεθνες (sic) προσανατολισμο » δεν θα μπορούσε να γίνει. Σαν κείμενο και στήσιμο της φωτογραφίες της υποψήφιας. Συγχαρητηρια σε όποιον την εμπνεύστηκε και την υλοποιησε.Αναμενω τους ψήφους που θα συγκεντρώσει με βάση αυτή τη διαφημιση.

Επί της πραγματικότητας τώρα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το νέο Δημοτικό Συμβουλιο. 

Στα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας( και της Ερμιονίδας) τον μήνα Αύγουστο υπάρχουν  μόνο τομάτες Βελγίου και Πολωνίας. Λεμονια Αργεντινής σκορδα Τουρκιας , χοιρινες μπριζόλες και τυριά  Ολλανδίας πατάτες Αιγυπτου .Η Ελλαδα ότι εισπράττει από τον τουρισμό το στέλνει πάλι έξω (δαπανά κάθε χρόνο πάνω από 4,5 δισ. ευρώ για εισαγωγές τροφίμων και ποτών από ολόκληρο τον κόσμο, με την παραγωγή της σε αρκετά είδη να είναι ελλειμματική και να μην μπορεί να καλύψει την εσωτερική κατανάλωση.)για να εισάγει τα προϊόντα που καταναλώνουν οι τουριστες και οι ντόπιοι.Είναι ενδεικτικό ότι η Αργεντινή κατέχει τη 10η θέση ανάμεσα στις χώρες πρωταθλήτριες εισαγωγών προς την Ελλάδα, με τη Γερμανία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση με 15% επί του συνόλου και την Ολλανδία τη δεύτερη θέση με 14%. Ακολουθούν η Ιταλία (10%), η Γαλλία (9%), η Βουλγαρία (6%), η Δανία (4%), το Βέλγιο (4%), η Πολωνία (4%) και η Αργεντινή (3%).Υπάρχουν πάντως  και πατάτες Τριπολεωςμε  ένα ευρώ το κιλό στο σπίτι σας>>>>>>>>

Και ο πληθωρισμός στα τρόφιμα πετάει ανεξέλεγκτα. Ακριβότερα ακόμη και κατά 28% σε σύγκριση με τις αρχές του έτους πληρώνουμε ορισμένα τρόφιμα, ενώ μόνο μέσα στον Ιούλιο έγιναν ανατιμήσεις στα τρόφιμα που φτάνουν ακόμη και το 6,67%. Την ίδια ώρα, αποκτούν μεγαλύτερη έκταση και ένταση οι ανατιμήσεις σε σειρά υπηρεσιών, όπως οι υπηρεσίες υγείας (7,8%) και η εστίαση (6,2%), οι τιμές των οποίων είχαν συγκρατηθεί σε μεγάλο βαθμό στη διάρκεια του περυσινού έτους. Αποτέλεσμα; Οχι μόνο ο πληθωρισμός των τροφίμων εκτοξεύθηκε στο 12,3% τον Ιούλιο του 2023, αλλά και ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή ανήλθε στο 2,5% από 1,8%, με μια καθοδική πορεία εννέα μηνών να διακόπτεται εν μέσω θέρους, κάτι, πάντως, για το οποίο είχε προϊδεάσει από την προηγούμενη εβδομάδα η Eurostat

Η χώρα είναι από τις πιο ακριβές στην Ευρώπη στις τιμές του σούπερ μάρκετ την ενέργεια τις μεταφορες. Κατά τα άλλα ξένοι επενδυτές αγοράζουν τις υποδομές της χώρας και ο τουρισμός έχει γίνει θηλιά στον λαιμό της οικονομίας και της ποιότητας της ζωής μας.Ζητω η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Δέκα εκατομμύρια πλαστικά μπουκάλια νερού κάθε χρόνο στα σκουπίδια μας και χιλιάδες τόνοι πλαστικές σακούλες μιας χρήσης.Δρομοι με ταπιδια   βιολογικοί πρώτου βαθμού ,  αποχετευτικό εν μερη, παραλίες υπό εκποίηση στον ιδιωτικό τομέα, ιδιώτες παντού, Κέντρο Υγείας για κλείσιμο , λυομενες αίθουσες στο Δημοτικό Πόρτο Χελιου και πετρέλαιο στα σχολεια με χορηγίες εφοπλιστών (που δεν φορολογούνται) άλλα και νεκροταφείο Πορτο Χελιου σε συνθήκες ασφυξίας , κυκλοφοριακό χάος στο Κρανίδι,κρατικές υπηρεσίες  σε συρρίκνωση και μεταφορά, λεωφορεία που αποκλείουν χωρια από τις στάσεις τους και περιορίζουν δρομολόγια …Και Καλή τύχη μαγκες . Μονο να δω από όλους-ες αυτούς τους δεκαδες που ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΛΕΓΟΥΝ στο Δημοτικό Συμβούλιο πόσοι θα παραμείνουν στο προσκήνιο ενεργά μέλη της ΔΥΝΕΡ  (για το κοινό καλό και το αγνωστο μεχρι σημερα προγραμμα δεσμευση της παραταξης )μετά τις εκλογές.Γιατι μέχρι σήμερα τους περισσότερους -ες ούτε τους είδαμε ούτε τους ακούσαμε.Αλλα και από τους λίγους-ες που θα εκλεγούν πόσοι-ες θα πηγαίνουν στα Δημοτικά Συμβούλια θα τοποθετούνται και θα κλείνουν τα κινητά τους κατά την διάρκεια των συσκέψεων.Για να δούμε!